Gravatar

#16841 Lord Beef Jerky 12 år siden

GTA Online giver en helt ny betydning til begrebet "broken".
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#16842 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Lord Beef Jerky (16841) skrev:
GTA Online giver en helt ny betydning til begrebet "broken".

Det kan umuligt være værre end SimCity. :)
Gravatar

#16843 Lord Beef Jerky 12 år siden

Much much worse.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#16844 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Lord Beef Jerky (16843) skrev:
Much much worse.

Det har jeg meget svært ved at tro, primært fordi Twitter ikke er eksploderet med ZOMG WORST GAME EVAH. I HATE ROCKSTAR.

ect. ect.

Og GTA faktisk ikke engang trender. :)

SimCity var vist trending 1-2 dage i træk pga. problemerne.
Gravatar

#16845 Lord Beef Jerky 12 år siden

Første forsøg - spillet fucker op i loading før det er gået i gang.
Andet forsøg - får skabt en karakter, jeg ikke kan gemme, fordi serverne er midlertidigt nede. Bagefter fucker spillet op.
Tredje forsøg - får skabt ny karakter, når igennem introen, spillet loader i omkring 10 min, og så fucker spillet op. Karakteren er underligt nok ikke blevet gemt alligevel.
Fjerde forsøg - det samme sker som i andet forsøg.

Måske du følger de forkerte på twitter?
Gravatar

#16846 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Lord Beef Jerky (16845) skrev:
Måske du følger de forkerte på twitter?

Hvem jeg følger på Twitter, har ingen påvirkning på hvad der dukker op som trending worldwide. :)

Men jeg følger en del gamer-folk online og endnu er der ikke sket alverden, så måske er folk efterhånden vant til, at en online-launch inkluderer visse issues efter SimCity, Diablo 3 og cirka alle MMO'er, der nogensinde er kommet ud. :)
Gravatar

#16847 Lord Beef Jerky 12 år siden

Det er første gang, at jeg slet ikke har kunne komme i gang med et spil. Jeg brugte en halv time på det, men har end ikke kunnet gemme en karakter eller spille overhovedet.
Gravatar

#16848 Høegh 12 år siden

Bruno (16844) skrev:
Det har jeg meget svært ved at tro, primært fordi Twitter ikke er eksploderet med ZOMG WORST GAME EVAH. I HATE ROCKSTAR.

ect. ect.

Og GTA faktisk ikke engang trender. :)

SimCity var vist trending 1-2 dage i træk pga. problemerne.

Det kan der som sådan være en anden forklaring på. Det er jo to lidt forskellige scenarier.

GTA 5 er lige udkommet til strålende anmeldelser, hvor de fleste er enige om at det er et kæmpestort spil med dagevis af gameplay gemt i sig. Multiplayerdelen spiller her lidt mere andenviolin.
Samtidig har samtlige medier posted et hav af nyheder om hvor populær GTA 5 er, hvor mange penge det har tjent, og hvor mange millioner eksemplarer det måske har solgt i løbet af de første 2 minutter... Så folk har allerede en forventning om overbelastede servere, og en relaterbar forklaring på hvorfor onlinedelen ikke fungere som den skal - en forklaring der ikke direkte kan føres tilbage til Rockstar.

Med SimCity derimod var det både singleplayer og multiplayer der ikke fungerede fra dag et. Og så var det endda på grund af DRM. Internettets fjende nummer et.
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#16849 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Høegh (16848) skrev:
Det kan der som sådan være en anden forklaring på. Det er jo to lidt forskellige scenarier.

Det ved jeg, men som jeg skrev i #16842: "Det kan umuligt være værre end SimCity."

Som du selv er inde på, virker spillet jo faktisk i singleplayer og SimCity virkede slet ikke i dagvis og selv da de fik serverne på plads, var der en del features af spillet, der var deaktiveret i et godt stykke tid efter.

Hvilket leder mig frem til ##16844:

Bruno (16844) skrev:
Lord Beef Jerky (16843) skrev:
Much much worse.

Det har jeg meget svært ved at tro...

Der ligger såmænd ikke mere i det end præcis det åbenlyse: at jeg tvivler stærkt på, at det er værre end launchen af SimCity. :)

Hvis online-delen stadig ikke virker om tre uger, kan vi tage snakken igen, indtil da, er jeg bare glad for, at jeg valgte at vente på PC-udgaven. :p
Gravatar

#16850 Lord Beef Jerky 12 år siden

Hellere ikke virke, så man slukker med det samme end teasing, så man forsøger i en halv time uden succes.

Skriv ny kommentar: