Det ved jeg, men som jeg skrev i #16842: "Det kan umuligt være værre end SimCity."
Som du selv er inde på, virker spillet jo faktisk i singleplayer og SimCity virkede slet ikke i dagvis og selv da de fik serverne på plads, var der en del features af spillet, der var deaktiveret i et godt stykke tid efter.
Der ligger såmænd ikke mere i det end præcis det åbenlyse: at jeg tvivler stærkt på, at det er værre end launchen af SimCity. :)
Hvis online-delen stadig ikke virker om tre uger, kan vi tage snakken igen, indtil da, er jeg bare glad for, at jeg valgte at vente på PC-udgaven. :p
Men som du selv skrev lige bagefter så havde du har svært ved, at tro på det primært fordi Twitter ikke var eksploderet ;-) Min kommentar var ment som en mulig forklaring på hvorfor Twitter ikke "eksploderede".
Den PC-udgave der kommer, når 1 milliard dollars ikke er nok penge tjent. :)
Og kommer spillet ikke til PC, er der heldigvis andre spil, jeg kan tage fat på.
Jeg skyder på offentliggørelse samtidig med nextgen-versionerne :)
Det er egentlig meget smart af Rockstar. Først få det til at lyde, som om det ikke kommer til next-gen, så folk fyrer massive penge af på det til PS3 og XboxRundtOmkring. Når så det marked er ved at være 'mættet' lige offentliggøre, at det kommer til nextgen, og salgstallene kan bankes yderligere op..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Selvfølgelig kommer det til de andre konsoller, Rockstar vil jo gerne tjene alle penge i verden. :)
Det eneste fra Rockstar, der ikke er kommet til PC, er Red Dead Redemption.
Men altså, hvis Rockstar endnu en gang laver en halvhjertet version til PC, springer jeg over, uanset hvor mange fikse idéer og nyskabning, der er i spillet.
Nope, jeg mindes dog noget om, at jeg har købt den, men efter min krop fik det bedre, da jeg fik rettet op på d-vitamin-manglen, har mine konsoller stået lidt stille, til fordel for PC'en. :)
#16851 Høegh 12 år siden
Men som du selv skrev lige bagefter så havde du har svært ved, at tro på det primært fordi Twitter ikke var eksploderet ;-)
Min kommentar var ment som en mulig forklaring på hvorfor Twitter ikke "eksploderede".
#16852 Lord Beef Jerky 12 år siden
#16853 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Den PC-udgave der kommer, når 1 milliard dollars ikke er nok penge tjent. :)
Og kommer spillet ikke til PC, er der heldigvis andre spil, jeg kan tage fat på.
#16854 Pécuchet 12 år siden
Efter 2 timer har jeg blot formået at gennemføre introen, købe tøj og stjæle en bil. Suk.
#16855 HonoDelLoce 12 år siden
Jeg skyder på offentliggørelse samtidig med nextgen-versionerne :)
Det er egentlig meget smart af Rockstar. Først få det til at lyde, som om det ikke kommer til next-gen, så folk fyrer massive penge af på det til PS3 og XboxRundtOmkring. Når så det marked er ved at være 'mættet' lige offentliggøre, at det kommer til nextgen, og salgstallene kan bankes yderligere op..
#16856 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Det eneste fra Rockstar, der ikke er kommet til PC, er Red Dead Redemption.
Men altså, hvis Rockstar endnu en gang laver en halvhjertet version til PC, springer jeg over, uanset hvor mange fikse idéer og nyskabning, der er i spillet.
#16857 Thomsen 12 år siden
Det er da også en pænt stor undtagelse!
RDC er nok mit favoritspil fra dem.
#16858 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
True, jeg checkede lige og der er et par andre titler, der ikke er kommet til PC, men heldigvis er det ikke mange.
Jeg har RDR til PS3, men fik vist aldrig gennemført det - det når jeg nok, på et eller andet tidspunkt. :)
#16859 Thomsen 12 år siden
#16860 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Nope, jeg mindes dog noget om, at jeg har købt den, men efter min krop fik det bedre, da jeg fik rettet op på d-vitamin-manglen, har mine konsoller stået lidt stille, til fordel for PC'en. :)