Gravatar

#16861 elwood 12 år siden

Vinny, Drew, Brad Rorie og Co. fra Giant Bomb er godt i gang med en omgang Pen and paper oldschool roleplay games, fanger det senere ved lejlighed, men sikkert ganske muntert og se.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16862 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Jeg har bestilt en Xbox 360 og kommer til at ligge inde med FIFA 14 og en trådløs controller.

Er der nogen herinde, der kunne være interesseret i at købe disse to ting? Begge er naturligvis helt nye (når jeg modtager skidtet) og ubrugte.

Gerne i Københavnsområdet, så jeg kan udgå posthuset. :)
Gravatar

#16863 elwood 12 år siden

[url=]Pc + Saints Row IV + First person mod = :)[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16864 Batsy 12 år siden

Batman arkham orgins smagsprøve af soundtracket, af Christopher drake.

Lyder umiddelbart rigtig fedt, og glæder mig til at få fingerne i det!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#16865 Thomsen 12 år siden

Er endeligt blevet bidt af GTA V. Jeg var ikke så vild med starten - måske fordi jeg heller aldrig har været vild med San Andreas og hele "L.A. gangbanger"-tingen. Men så kom heistet og derefter Trevor, og nu har de min fulde opmærksomhed. :-)

Det slog mig i øvrigt lige, at jeg åbenbart har noget med fuldskæg. Alle mine figurer er blevet udstyret med ét. Det er ikke engang noget, jeg har tænkt over.
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#16866 Batsy 12 år siden

Trevor er uden tvivl også den mest underholdene at spille i spillet!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#16867 Snaden 12 år siden

Thomsen (16865) skrev:
Er endeligt blevet bidt af GTA V. Jeg var ikke så vild med starten - måske fordi jeg heller aldrig har været vild med San Andreas og hele "L.A. gangbanger"-tingen. Men så kom heistet og derefter Trevor, og nu har de min fulde opmærksomhed. :-)

Det slog mig i øvrigt lige, at jeg åbenbart har noget med fuldskæg. Alle mine figurer er blevet udstyret med ét. Det er ikke engang noget, jeg har tænkt over.

Hehe. Senere i spillet kommer der en ganske underholdende dialog mellem Michael og Trevor, hvor der tales om skæg og tatoveringer. Jeg synes i hvert fald at den var ganske morsom.
Gravatar

#16868 Mikkel Abel 12 år siden

Thomsen (16865) skrev:
et slog mig i øvrigt lige, at jeg åbenbart har noget med fuldskæg. Alle mine figurer er blevet udstyret med ét. Det er ikke engang noget, jeg har tænkt over.

Haha, samme hos mig! Og tattoveringer.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#16869 Wangsgaard 12 år siden

Min kæreste spiller GTAV på vores PS3 og den crasher tit og skal genstartes, oplever i andre også det?
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#16870 MuManden 12 år siden

#16869 - Nej det har jeg endnu ikke oplevet, heldigvis, for det må da være drøn irriterende.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden

Skriv ny kommentar: