Vinny, Drew, Brad Rorie og Co. fra Giant Bomb er godt i gang med en omgang Pen and paper oldschool roleplay games, fanger det senere ved lejlighed, men sikkert ganske muntert og se.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Er endeligt blevet bidt af GTA V. Jeg var ikke så vild med starten - måske fordi jeg heller aldrig har været vild med San Andreas og hele "L.A. gangbanger"-tingen. Men så kom heistet og derefter Trevor, og nu har de min fulde opmærksomhed. :-)
Det slog mig i øvrigt lige, at jeg åbenbart har noget med fuldskæg. Alle mine figurer er blevet udstyret med ét. Det er ikke engang noget, jeg har tænkt over.
Er endeligt blevet bidt af GTA V. Jeg var ikke så vild med starten - måske fordi jeg heller aldrig har været vild med San Andreas og hele "L.A. gangbanger"-tingen. Men så kom heistet og derefter Trevor, og nu har de min fulde opmærksomhed. :-)
Det slog mig i øvrigt lige, at jeg åbenbart har noget med fuldskæg. Alle mine figurer er blevet udstyret med ét. Det er ikke engang noget, jeg har tænkt over.
Hehe. Senere i spillet kommer der en ganske underholdende dialog mellem Michael og Trevor, hvor der tales om skæg og tatoveringer. Jeg synes i hvert fald at den var ganske morsom.
et slog mig i øvrigt lige, at jeg åbenbart har noget med fuldskæg. Alle mine figurer er blevet udstyret med ét. Det er ikke engang noget, jeg har tænkt over.
#16861 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16862 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Er der nogen herinde, der kunne være interesseret i at købe disse to ting? Begge er naturligvis helt nye (når jeg modtager skidtet) og ubrugte.
Gerne i Københavnsområdet, så jeg kan udgå posthuset. :)
#16863 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16864 Batsy 12 år siden
Lyder umiddelbart rigtig fedt, og glæder mig til at få fingerne i det!
#16865 Thomsen 12 år siden
#16866 Batsy 12 år siden
#16867 Snaden 12 år siden
Hehe. Senere i spillet kommer der en ganske underholdende dialog mellem Michael og Trevor, hvor der tales om skæg og tatoveringer. Jeg synes i hvert fald at den var ganske morsom.
#16868 Mikkel Abel 12 år siden
Haha, samme hos mig! Og tattoveringer.
#16869 Wangsgaard 12 år siden
#16870 MuManden 12 år siden