Hi everyone! We’ve been a bit tight-lipped about our current projects over here at UFG, but we’re finally able to give you a little something.
So, we’re making a new game! We can’t say a lot about it right now, but you might have read about a trademark registration for something called Triad Wars? Well, we’re super-excited that it’s another game based in the Sleeping Dogs universe, it’s something we’ve wanted to do for ages, and we’re very happy to be working with Square Enix again… but that’s all we can give you for the time being – we’ll have more information about what the game’s going to be in 2014.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Med hensyn til adventure spil, så læser jeg den her side, de spænder vidt, men adventure genren har også udviklet sig, men de skriver som sagt også om de klassiske point'n click, og hvad som røre sig.
#16914 Jeg har skam ikke glemt de ældre spil. Men som du er inde på er det selve udviklingen i spilbranchen eller mangel på samme.
Det man dog også skal huske på er, at parametrene også har ændret sig en del. Ved mange af de ældre spil, blev man simpelthen nødt til at fokusere på gameplay og historie i og med at de grafiske motorer i forhold til i dag var primitive. Så noget af det skal man finde blandt de mindre selskab.
#16918-19 The Longest Journey og Dreamfall er begge to fremragende, på hver sin måde. Det bliver spændende at se hvorledes Kickstarter projektet udarter sig. Ikke mindst da Dreamfall sluttede med den største cliffhanger i et spil, som jeg har oplevet.
[url= Wolf Among Us launch trailer[/url] ________________________________________________
Jeg har ikke det store kendskab til Thief serien så jeg skal ikke kunne sige hvor godt det ser ud. Stemmeskuespillet virker dog en lille smule uengageret at dømme ud fra traileren.
Jeg har kun spillet 3'eren, hvilket efterhånden står som en af de mest interessante spiloplevelser, jeg har haft i mange år. Jeg har også Johnny Gui... æh, New Vegas liggende, som flere af mine venner påstår er det bedste i serien. Hvorvidt jeg først bør spille dette igennem (på Xbox), før jeg giver mig i kast med de to første, ved jeg ikke, men jeg har i hvert fald overvejet at købe denne udgivelse:
GTA V er jeg kørt død i (no pun intended), så min tid kan sagtens dedikeres andetsteds.
Spændende, vil du uddybe din oplevelse med Fallout 3 lidt? New Vegas vil jeg nok ikke betragte som det bedste spil i serien, men det må være en smagssag, og jeg synes i hvert fald ikke, det er et dårligt spil. Det er med protagonisterne lidt som i de to første spil, først en vault dweller og så en "udfødt"(...).
Hvad du bør spille først? Tjah, eftersom de gamle spil som antydet er ret anderledes, og ikke føles som de nye at spille, tror jeg ikke der sker noget ved at spille de gamle til sidst. Du er jo allerede godt inde i universet gennem 3'eren, så det er ej heller det aspekt, der skal opprioritere de gamles ante. Spil New Vegas først, og glæd dig til originalernes senere, men forvent andre slags spil i samme univers :)
Jeg ville nok anbefale at købe spillene fra gog.com. Det er ganske vist download, men det er uden drm og vel de mest opdaterede udgaver tilgængelige. Hvis du køber dem lige nu, er de ganske vist lidt dyrere, men kan du vente (eks. til du har spillet New Vegas), kommer de helt sikkert på tilbud til nok mindst halv pris. Det er allerede sket nogle gange. Og så støtter du desuden gog.com, som på mange måder er en god side (bl.a. som kulturbevarende og nichespilsfremmende instans).
Jeg fik spillet 7 timers Beyond: Two Souls i går, og er lidt splittet omend mest vendt mod den positive side. Jeg havde forventet, at man skulle tage en masse valg undervejs, og historien formede sig efter det, men spillet er ekstremt lineært. Med det sagt, er det en enorm spændende historie, fortalt på finurlig vis fuldstændigt ukronologisk. Man kan sige, at man følger hovedpersonen som barn, teenager og voksen, hvoraf førstnævnte er det klart mindst interessante. David Cage har dog et eller andet for børn, og ligesom i resten af hans spil, fungerer den del ikke rigtigt. Derfor er det meget ærgerligt, at det fylder så meget i spillet. Spillet starter også ret langsomt, og bliver først rigtigt interessant et par timer inde. Jeg er dog overrasket over, hvor meget gameplay der egentligt er, da mange har kritiseret dette. Jeg synes, der er mere gameplay i forhold til Heavy Rain. De mest interessante segmenter indtil videre har været hjemløs-delen og indianer-delen, hvor især den sidstnævnte fik lang tid til at udspille sig. Jeg er ikke ovenud imponeret, men det er ikke et spil, jeg hellere ville have undværet. Umiddelbart siger jeg 6/10 (og her er jeg ikke ligesom den typiske spilanmelder der giver stort set alle spil 7 og derover... 6 er en fin karakter i mine øjne).
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Tak for gennemgangen, LBJ! Jeg tror, jeg springer over i denne ombæring og venter til prisen dykker.
Lord Beef Jerky (16928) skrev:
Umiddelbart siger jeg 6/10 (og her er jeg ikke ligesom den typiske spilanmelder der giver stort set alle spil 7 og derover... 6 er en fin karakter i mine øjne).
Og egentlig er det spil, som gør ikke så meget man ikke gennemfører/kan overvinde. Der er meget fokus på, hvor barske og relativt primitive de tilbageværende samfund er, og hvor brutal en kamp overlevelse er. Ressourcerne er desuden sparsomme, og jeg traf for mange dårlige valg. Det giver forbavsende god mening at bukke under. Jeg ville i hvert fald næppe kunne klare mig synderligt godt i et virkelighedens Fallout :)
Ja det kan vel siges at være en del af spillets pointe.
Muldgraver (16890) skrev:
Har du spillet det første spil?
Nej, ikke endnu men det vil jeg gerne på et senere tidspunkt. Sagen er blot den, at GOG's udgave af "Fallout" desværre er den UK-censurerede i modsætning til toeren, som er den komplette amerikanske udgave. Så jeg håber inderligt, at de får rettet op på det, men jeg holder ikke vejret...
Jeg købte i øvrigt toeren. Bortset fra at ingen af GOG's ved installationen automatisk oprettede genveje fungerer, kører spillet som ventet upåklageligt, og jeg er heldigvis ikke stødt på nogen fejl i forbindelse med brugen af våben i kamp. Især kampene var temmelig repetitive i starten af spillet, hvor man dårligt kan ramme noget, og de derfor nemt trækker i langdrag, men det hjalp gevaldigt at øge combat speed til det højeste niveau. :)
Bruno (16892) skrev:
Og så husker I vel alle at checke "Wasteland 2" ud, når det udkommer. :)
Jep. Jeg håber, at de får fikset det kiksede forhold mellem karakterernes skridtanimationer og deres glidende bevægelser.
#16921 elwood 12 år siden
Hi everyone! We’ve been a bit tight-lipped about our current projects over here at UFG, but we’re finally able to give you a little something.
So, we’re making a new game! We can’t say a lot about it right now, but you might have read about a trademark registration for something called Triad Wars? Well, we’re super-excited that it’s another game based in the Sleeping Dogs universe, it’s something we’ve wanted to do for ages, and we’re very happy to be working with Square Enix again… but that’s all we can give you for the time being – we’ll have more information about what the game’s going to be in 2014.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16922 elwood 12 år siden
Adventure Gamers
#16923 Slettet Bruger [1569084572] 12 år siden
Det man dog også skal huske på er, at parametrene også har ændret sig en del. Ved mange af de ældre spil, blev man simpelthen nødt til at fokusere på gameplay og historie i og med at de grafiske motorer i forhold til i dag var primitive. Så noget af det skal man finde blandt de mindre selskab.
#16918-19 The Longest Journey og Dreamfall er begge to fremragende, på hver sin måde. Det bliver spændende at se hvorledes Kickstarter projektet udarter sig. Ikke mindst da Dreamfall sluttede med den største cliffhanger i et spil, som jeg har oplevet.
#16924 elwood 12 år siden
#16925 Giraffen 12 år siden
[url= Wolf Among Us launch trailer[/url]
#16926 elwood 12 år siden
#16927 Muldgraver 12 år siden
Spændende, vil du uddybe din oplevelse med Fallout 3 lidt? New Vegas vil jeg nok ikke betragte som det bedste spil i serien, men det må være en smagssag, og jeg synes i hvert fald ikke, det er et dårligt spil. Det er med protagonisterne lidt som i de to første spil, først en vault dweller og så en "udfødt"(...).
Hvad du bør spille først? Tjah, eftersom de gamle spil som antydet er ret anderledes, og ikke føles som de nye at spille, tror jeg ikke der sker noget ved at spille de gamle til sidst. Du er jo allerede godt inde i universet gennem 3'eren, så det er ej heller det aspekt, der skal opprioritere de gamles ante. Spil New Vegas først, og glæd dig til originalernes senere, men forvent andre slags spil i samme univers :)
Jeg ville nok anbefale at købe spillene fra gog.com. Det er ganske vist download, men det er uden drm og vel de mest opdaterede udgaver tilgængelige. Hvis du køber dem lige nu, er de ganske vist lidt dyrere, men kan du vente (eks. til du har spillet New Vegas), kommer de helt sikkert på tilbud til nok mindst halv pris. Det er allerede sket nogle gange. Og så støtter du desuden gog.com, som på mange måder er en god side (bl.a. som kulturbevarende og nichespilsfremmende instans).
#16928 Lord Beef Jerky 12 år siden
#16929 JannikAnd 12 år siden
Enig!
#16930 Highland Park 12 år siden
Nej, ikke endnu men det vil jeg gerne på et senere tidspunkt. Sagen er blot den, at GOG's udgave af "Fallout" desværre er den UK-censurerede i modsætning til toeren, som er den komplette amerikanske udgave. Så jeg håber inderligt, at de får rettet op på det, men jeg holder ikke vejret...
Jeg købte i øvrigt toeren. Bortset fra at ingen af GOG's ved installationen automatisk oprettede genveje fungerer, kører spillet som ventet upåklageligt, og jeg er heldigvis ikke stødt på nogen fejl i forbindelse med brugen af våben i kamp.
Især kampene var temmelig repetitive i starten af spillet, hvor man dårligt kan ramme noget, og de derfor nemt trækker i langdrag, men det hjalp gevaldigt at øge combat speed til det højeste niveau. :)
Jep. Jeg håber, at de får fikset det kiksede forhold mellem karakterernes skridtanimationer og deres glidende bevægelser.