"Edna & Harvey: Harvey's New Eyes", "Botanicula" og "Machinarium" har alle fået gode ord med på vejen.
Jeg har da faktisk spillet Machinarium (et par gange, faktisk :) ) - det havde jeg da helt glemt.. Fantastisk lille spil, synes jeg! :)
Ja! Jeg elsker Aminata Designs fantasifulde universer. Du bør virkelig unde dig selv at opleve flere af deres spil. Jeg kan varmt anbefale dem alle, og du kan sågar hygge dig ganske gratis med det komplette "Samorost 1" på Aminata Designs egen hjemmeside: http://amanita-design.net/games/samorost-1.html
De arbejder pt. på det tredje spil i serien. :)
Forresten JannikAnd, jeg glemte helt at spørge: har du slet ikke spillet det første "Mass Effect"?
Nej, ikke endnu men det vil jeg gerne på et senere tidspunkt. Sagen er blot den, at GOG's udgave af "Fallout" desværre er den UK-censurerede i modsætning til toeren, som er den komplette amerikanske udgave. Så jeg håber inderligt, at de får rettet op på det, men jeg holder ikke vejret...
Ak, det vidste jeg ikke. Men der skulle være en løsning på det problem.
Highland Park (16930) skrev:
Jeg købte i øvrigt toeren. Bortset fra at ingen af GOG's ved installationen automatisk oprettede genveje fungerer, kører spillet som ventet upåklageligt, og jeg er heldigvis ikke stødt på nogen fejl i forbindelse med brugen af våben i kamp. Især kampene var temmelig repetitive i starten af spillet, hvor man dårligt kan ramme noget, og de derfor nemt trækker i langdrag, men det hjalp gevaldigt at øge combat speed til det højeste niveau. :)
Mange tak du gode Muldgraver. :) Jeg har ellers set det men vil klart foretrække, at GOG implementerer det uden nogen form for afvigelser fra originaludgaven (mod-ændringer af grafikken og lign.), fremfor at jeg selv skal rode med diverse filer af for mig uigennemskuelig karakter, hvad sikkerhed, kompatibilitet og karambolage angår. Såfremt de ikke får det gjort, vil jeg tage det op til genovervejelse, inden Bethesda laver numre med licensen. :)
Apropos givtigt så har det vist også hjulpet lidt på sværhedsgraden, at jeg som nybegynder-perk valgte gifted, så jeg kunne få lidt flere point til mine primære evner. :)
#16933 Selv tak :) Nu kender jeg godt fornemmelsen af følelsen af højrisikoindgreb forbundet med at patche; selv når en patch er officiel, kan det være usikkert. Og det på trods af, jeg efterhånden har flere gode erfaringer end dårlige. Og som du har pointeret, er GOG.com, hvor sympatisk deres arbejde end er, ikke nødvendigvis fejlsikret. Din plan lyder dog meget fornuftig :)
Koncept fint i starten, blir dog ganske trivielt hen af vejen, det værste er at den superflotte scenografi får de slet ikke udnyttet nok, jeg ville gerne ha lov til og undersøge noget mere af den spændende verden.
Selve "hacker" delen er også ganske finurlig, der er bare for lidt af dem.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Koncept fint i starten, blir dog ganske trivielt hen af vejen, det værste er at den superflotte scenografi får de slet ikke udnyttet nok, jeg ville gerne ha lov til og undersøge noget mere af den spændende verden.
Det er præcis derfor, jeg havde planlagt at købe det billigt og ikke gad at købe det til normal pris. Det siges også at være forholdsvis kort.
#16931 Highland Park 12 år siden
http://amanita-design.net/games/samorost-1.html
De arbejder pt. på det tredje spil i serien. :)
Forresten JannikAnd, jeg glemte helt at spørge: har du slet ikke spillet det første "Mass Effect"?
#16932 Muldgraver 12 år siden
Bonus, håber det bliver givtigt :)
#16933 Highland Park 12 år siden
Mange tak du gode Muldgraver. :) Jeg har ellers set det men vil klart foretrække, at GOG implementerer det uden nogen form for afvigelser fra originaludgaven (mod-ændringer af grafikken og lign.), fremfor at jeg selv skal rode med diverse filer af for mig uigennemskuelig karakter, hvad sikkerhed, kompatibilitet og karambolage angår. Såfremt de ikke får det gjort, vil jeg tage det op til genovervejelse, inden Bethesda laver numre med licensen. :)
Apropos givtigt så har det vist også hjulpet lidt på sværhedsgraden, at jeg som nybegynder-perk valgte gifted, så jeg kunne få lidt flere point til mine primære evner. :)
#16934 Highland Park 12 år siden
Doh!
#16935 Muldgraver 12 år siden
Selv tak :) Nu kender jeg godt fornemmelsen af følelsen af højrisikoindgreb forbundet med at patche; selv når en patch er officiel, kan det være usikkert. Og det på trods af, jeg efterhånden har flere gode erfaringer end dårlige. Og som du har pointeret, er GOG.com, hvor sympatisk deres arbejde end er, ikke nødvendigvis fejlsikret. Din plan lyder dog meget fornuftig :)
#16936 DarkLight 12 år siden
23rd October: Metal Gear Rising: Revengeance
23rd October: Remember Me
23rd October: Oddworld Strangers Wrath
23rd October: MotorStorm RC
#16937 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
#16938 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16939 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Det er præcis derfor, jeg havde planlagt at købe det billigt og ikke gad at købe det til normal pris. Det siges også at være forholdsvis kort.
#16940 DarkLight 12 år siden