Gravatar

#3381 Bobby Singer 15 år siden

For dem som ikke fik set James Camerons præsentation af Avatar, kan det ses her:

Del 1:
http://gamevideos.1up.com/video/id/24936

Del 2:
http://gamevideos.1up.com/video/id/24939
Idjit
Gravatar

#3382 elwood 15 år siden

#3379 Pt. er det ja Eksklusivt til Xbox360, og ja det ser fedt ud, den xtra tid har været det hele værd ser det ud til 8-)

Men mon ikke det finder vej til PS3 på et tidspunkt.

Går udfra du godt ved at hun er en del af Assasins Guild'et eller hva det er, man ser hendes fingrer på et tidspunkt (er cuttet væk) så vidt jeg husker.

Jeg tror Nutids aspektet blir i 3'eren, det har altid været ment som en trilogy, så vidt jeg ved.

Ja hele det der aspekt med dem der forsøgte og frelse ham, var ret intressant også, selv om jeg nu synes de tog det rimelig roligt, da de fik det og vide i spillet 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3383 The Insider 15 år siden

#3382,
Yes, det mindes jeg. Men vil gerne høre, præcis hvordan/hvorfor hun har infiltreret the bad guys, og hvad hun håber på at få ud af det hele sammen med Desmond :-) Og ja, de skippede lidt delen med de angribende assassins lidt hurtigt... fik heller ikke helt svar på, hvad Desmonds rolle var i nutiden. Synes at huske, at han først nægter at være assassin (altså ham, ikke hans forfader), men alligevel indrømmer, at han har været (eller stadigvæk er) lejemorder. Kunne være fedt med en tredje del i nutiden!
War. War never changes.
Gravatar

#3384 elwood 15 år siden

Så vidt jeg husker var det noget med hans forældrer som han havde fortrængt, noget med han flygtede vidst, Men Stk. tid siden jeg har gennemført det, men jeg mener man får noget og vide omkring hans forældrer, som tilhørte Assasins Orden.

Desmond blev jo "kidnappet" fordi han var bindeledet mellem sine forfædrer, som var starten på hele den der Assasins orden, og den eneste grund til de har ham er for at udtrække nogle bestemte oplysning som ligger gemt i ham, men jeg regner ikke med det var det, som du hentyde til.

Historien ku godt ha været lidt mere stramt fortalt, den var meget flygtig, og kun der hvis man virkelig kiggede efter det og læse alle "breve" osv.

Men det var måske det aspekt som gjorde at den netop opslugte mig så meget.

Nu når Microsoft fik lov til og vise Modern Warfare 2 først, ku man jo håbe på Sony fik lov til og vise AC 2 først, man har lov at håbe.
Gravatar

#3385 The Insider 15 år siden

Desuden synes jeg stadigvæk, at spillets save-system er et af de værste til dato :-) Eller er det bare mig, der ikke kan finde ordentligt ud af det? Hvorfor kan man ikke bare lave et almindeligt save-game, hvis der er et eller andet fedt sted i spillet, man gerne vil prøve igen senere... Mener at huske, at man skal ligge i maskinen, og hvis man loader et gammelt (eller starter spillet på en frisk), så er der ikke mulighed for at starte senere i spillet bagefter...
War. War never changes.
Gravatar

#3386 elwood 15 år siden

Haha er det så nu jeg skal fortælle om Dead Rising 8-)

Save system ku jeg klare i AC, de ensformige sidemissions, gik mig lidt på, men Le parkour delen vejede op for en del, animationerne var så FLYDENE!

Men den forbanede Tiggerdamen Ohh det ikke sidste gang jeg nævner hende, og hvis Ubisoft introducere Beggar Woman 2.0 Argggg!

This Time she will Climb after you!
Gravatar

#3387 The Insider 15 år siden

hehe, jeg hadede de slående sindssyge endnu mere :-) Hvordan de pludseligt kunne dukke op og blive ved med at tæske på mig, og især hvis man prøvede at skjule sig, og de bare blev ved med at stå tæt nok på til at lange mig én. Dead Rising er også en af spillene i samlingen, som jeg ikke har fået rørt endnu. Good stuff? :-)
War. War never changes.
Gravatar

#3388 elwood 15 år siden

Dead Rising kræver en del kamp, før man kommer til de gode, i starten vil man blive frusteret af at du har en tidsfaktor konstant.

De sindssyge ligesom med Tiggerdamen fik bare knivnen ala. Dr. Lector i Hannibal.

Der hvor han koldt og hurtigt dræber ham Lommetyven

Btw egentlig underligt at mega64 folkene ikke tog Tiggerdamen op som en sketzh ting, de har klædt sig ud som Altair, og Hitman og dræbt hinanden.

Men jeg ku lige se hvis de havde klædt sig ud som tiggerdamen, der bare blev ved med og plage folk, nåjj de ville flippe ud 8-)

Ahh blir godt i aften, og så starter Uncharted 2 MP beta'en fra imorgen af jo spændende... Spændende.

Btw den her Rabbids Go Home demo, af en gemick ting til spillet, er altså for sød 8-)

Wii-moten siger mystiske lyde...
Gravatar

#3389 elwood 15 år siden

For helvede Nintendo ikke Soccermom igen!

Var det ik nok tortur sidste år!

Nyt Super Mario Brothers med 4 player Co-OP
klassisk 2D... Sweet 8-)
Gravatar

#3390 caks 15 år siden

christ hvor er hun kedelig.

Skriv ny kommentar: