Gravatar

#16941 colocho 12 år siden

Demonstration af Valve's nye controller:

I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#16942 elwood 12 år siden

Jeg er ikke nogen Horror spil fan, men Patrick klepeks interview med Thomas Grip en af folkene bag Amnesia The Dark Desent, hvor han fortæller om det spil, deres nye projekt Soma, og Horror spil og andre spil genre generelt, og dens virkemidler til og skræmme, virkelig interessant og høre, den mand know his Stuff.

Kan anbefales hvis man bare er lidt interesseret i genren, også selv om man måske ikke spiller den så meget.

http://www.giantbomb.com/articles/the-next-dark-de...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16943 elwood 12 år siden

Mark Hamill vil for altid være min farvorit The Joker, men når nu han har valgt og lægge stemmen på hylden så at sige, så er Troy Baker,den hel rigtige mand til og tage over.

[url=]Troy Baker citere The Killing joke.[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16944 Mikkel Abel 12 år siden

Kæft den mand er god. :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#16945 Batsy 12 år siden

elwood (16943) skrev:
Mark Hamill vil for altid være min farvorit The Joker, men når nu han har valgt og lægge stemmen på hylden så at sige, så er Troy Baker,den hel rigtige mand til og tage over.

[url=]Troy Baker citere The Killing joke.[/url]

Helt enig!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#16946 DarkLight 12 år siden

Øv, ingen Destiny koder til mig fra Gamestop :/
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16947 Lord Beef Jerky 12 år siden

DarkLight (16946) skrev:
Øv, ingen Destiny koder til mig fra Gamestop :/

Havde de ikke flere?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#16948 DarkLight 12 år siden

Det var først til mølle på deres facebook side.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16949 Lord Beef Jerky 12 år siden

DarkLight (16948) skrev:
Det var først til mølle på deres facebook side.

Ahh, du kan jo bare forudbestille det, så får du en betakode.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#16950 Kyllingebenet 12 år siden

Så snart jeg får min ps4, så skal Destiny forudbestiltes! Det er virkelig det eneste spil jeg sådan rigtig er hyped på!
Mental striptease..

Skriv ny kommentar: