Gravatar

#17041 elwood 12 år siden

Bruno (17038) skrev:
må jeg sgu nok erkende, at jeg slet ikke finder det ligeså godt som det første og jeg endte faktisk med at droppe at gennemspille det.

Er ret overbevist om du så slet ikke vil synes om Batman Origins, da det lægger sig meget op af samme formular som Arkham City, minus alt polishen i gameplayet.

Eneste grund til jeg har bare lidt interesse i Origins er på grund af Troy Baker, yeah I know måske underligt grundlag, men er gået hen og blevet ret begejstret for den Voice Actor :)

Deres Alfred i spillet er dog stadigvæk noget af det grimmeste jeg har set af spilfigurer i lang tid!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17042 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Highland Park (17040) skrev:
Er det da anderledes i konsoludgaven?

Ingen anelse, jeg spillede det på PC og har aldrig været i nærheden af konsoludgaven. :)

Men altså, det er cirka det eneste kritikpunkt, jeg har ved spillet og jeg har alligevel planlagt at gennemføre det igen på et tidspunkt, så det er ikke en deal breaker. :)

elwood (17041) skrev:
Er ret overbevist om du så slet ikke vil synes om Batman Origins, da det lægger sig meget op af samme formular som Arkham City, minus alt polishen i gameplayet.

Ja, så lyder det ikke helt så spændende igen. Måske napper jeg det på et Steam-tilbud til næste sommer. :)
Gravatar

#17043 Muldgraver 12 år siden

elwood (17041) skrev:
samme formular som Arkham City, minus alt polishen i gameplayet

Hvad betyder dette konkret?
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#17044 elwood 12 år siden

Spil du heller Gun Point, hvis ikke du har gjort det, det bør alle spille :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17045 Giraffen 12 år siden

Bruno (17038) skrev:
Efter at have taget fat på "Arkham City" igen, må jeg sgu nok erkende, at jeg slet ikke finder det ligeså godt som det første og jeg endte faktisk med at droppe at gennemspille det.

Helt enig. AC er stort set underlegen på samtlige måder sammenlignet med AA.
Gravatar

#17046 Kruse 12 år siden

Sjovt, jeg fandt Arkham Asylum noget mere ensformigt end Arkham City, som jeg var bedre underholdt af.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#17047 Batsy 12 år siden

Kruse (17046) skrev:
Sjovt, jeg fandt Arkham Asylum noget mere ensformigt end Arkham City, som jeg var bedre underholdt af.

Enig, synes der var mere replay value over Arkham City og lave noget efter man var færdig med spillet.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#17048 DarkLight 12 år siden

GTA Online

Skulle vi aldrig se om vi kunne mødes? Jeg har hoppet på Filmz Crewet, og det er da en start, men kunne være fedt at fjolle lidt rundt. Desværre som jeg har forstået det, kan vi ikke holde det en lukket klub på en server?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#17049 Mikkel Abel 12 år siden

Spilles der på PS3?
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#17050 DarkLight 12 år siden

Yep :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: