Er der oprettet et crew? Og hvordan joiner man. Jeg har ikke rigtig spillet GTA siden jeg gennemførte det, men hvis vi på Filmz kunne komme igang med noget online, så ville jeg klart være frisk igen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Ja, TheBlueSasuage kunne jeg se var medlem af et FilmzDK crew. Så gik jeg ind på hans karakter, og så kunne jeg derved joine. Om der er andre måder, ved jeg ikke.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Ja, TheBlueSasuage kunne jeg se var medlem af et FilmzDK crew. Så gik jeg ind på hans karakter, og så kunne jeg derved joine. Om der er andre måder, ved jeg ikke.
Ja, jeg oprettede et crew den dag jeg startede på GTA Online med henblik på at spille med os herinde fra :)
Det lader i øvrigt til, at "Arkham Origins" lider under nogle bugs. På PC-udgaven er der problemer med at få spillet til at køre, man kan være ude for, at spille crasher, når man starter sit savegame og en bestemt mission bugger helt ud.
Nå nu tror jeg endelig det skete: Min PS3 kan ikke læse blu-rays mere. Det kommer ikke som den store overraskelse, den har været langsom til at indlæse de fleste spil og film det sidste stykke tid, så jeg frygtede egentlig bare at det var et spørgsmål om tid før det skete. Det er stadig vildt irriterende, for den kan stadig spille downloadede spil, men det kan næsten ikke betale sig at få sådan en lille ting repareret. Garantien gælder nemlig ikke mere og så ender det næsten med at koste ligeså meget som det koster at købe en ny.
Desværre har jeg ingen penge for tiden, håber virkelig at situationen snart ændre sig, så jeg må nok undvære de fleste spil og film det næste stykke tid.
#17051 Kruse 12 år siden
#17052 Mikkel Abel 12 år siden
Øv, jeg er "desværre" på Xbox. :p
#17053 DarkLight 12 år siden
#17054 frankdrebin 12 år siden
Ja, jeg oprettede et crew den dag jeg startede på GTA Online med henblik på at spille med os herinde fra :)
#17055 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
#17056 DarkLight 12 år siden
Det ser ud til at man har crew only eller invite only. Crew only kan andre crews så godt være med.
#17057 Thomsen 12 år siden
Jeg er klar på noget GTA V online-sjov.
#17058 Giraffen 12 år siden
Desværre har jeg ingen penge for tiden, håber virkelig at situationen snart ændre sig, så jeg må nok undvære de fleste spil og film det næste stykke tid.
#17059 DarkLight 12 år siden
Jeg valgte FilmzDK.
#17060 MoH 12 år siden