Gravatar

#17061 elwood 12 år siden

Troy Baker lyder næsten som Mark Hamill's Joker, man kan godt høre forskel, hvis man lytter efter og hvis man som jeg har hørt Mark Hamills joker hele sin barndom :)

Spørgsmålet er blot om han sku ha sin egen joker stemme eller ej, jeg har ikke noget i mod hans Joker voice, men det er "blot" Mark Hamill's joker man høre, hvilket også er den bedste, og i Arkham Origins får han virkelig lov til og lege med den, er kommet til en scene der er ret fed fundet på, hvor man ja kommer ind på lidt psykologien bag Batman og The Jokers "forhold" og her gir Troy Baker den virkelig gas.

Jeg sidder bare og tænker om han sku ha haft sin egen stemme, jeg kan self. godt se det ud fra spillene side at eftersom de "høre" sammen så skal de lyde hen af det samme, og jeg er sikker på WB DC afdeling godt ku få brug for Troy Baker noget mere som The Joker, men om det så skal være som Mark Hamill's stemme erstatning eller han skal finde sin egen tjaa.

Men imponerende arbejde af Troy Baker at han har ramt den så godt, det må man give ham.

Spillet, der er flere hustage og andre ting der ligner noget man sku ku kravle op på eller grapple til, men som man ikke kan, det er lidt weird og opleve.

Gotham City er meget mennesketom, undskyldningen er det er juletid og folk er indedøre, men aligevel der er kun Batman, politiet, og så forbryderne, der virker lidt for tomt, selv om amn heller ikke rigtig så menneskerne i Arkham City så var de der trods alt rundt omkring til og skabe lidt liv. men so far er det ganske fint spil, hvis man ku li Arkham city that is. ikke på højde med det, men heller ikke fuldstændig dårlig.

De har fået tilføjet en udvidet udgave af Detective mode, hvor man skal efterforsker steder, og gennemgå dem i bedste CSI stil, dog uden reel valg, du peger blot og trykker på en knap, men det er ganske sjovt fundet på aligevel, dog tilføjer det ikke rigtig noget.

Alfred modellen ligner stadigvæk noget som er løgn :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17062 Giraffen 12 år siden

? (17058) skrev:
Nå nu tror jeg endelig det skete: Min PS3 kan ikke læse blu-rays mere. Det kommer ikke som den store overraskelse, den har været langsom til at indlæse de fleste spil og film det sidste stykke tid, så jeg frygtede egentlig bare at det var et spørgsmål om tid før det skete. Det er stadig vildt irriterende, for den kan stadig spille downloadede spil, men det kan næsten ikke betale sig at få sådan en lille ting repareret. Garantien gælder nemlig ikke mere og så ender det næsten med at koste ligeså meget som det koster at købe en ny.

Desværre har jeg ingen penge for tiden, håber virkelig at situationen snart ændre sig, så jeg må nok undvære de fleste spil og film det næste stykke tid.

Prøvede et andet spil og det virkede, så den er ikke helt død endnu.
Gravatar

#17063 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Jeg er gået i gang med "Remember Me" på PS3.

Jeg har det lidt med det, som jeg har det med "Mirror's Edge" - det leverer ikke helt, hvad jeg havde håbet på, men det var jeg sådan set forberedt på.

Styringen er lidt so-so, kampsystemet er mere eller mindre button-mashing og som jeg var var klar over fra starten, er spillet utrolig lineært.

Men ligesom med "Mirror's Edge", er der noget over artdesignet, soundtracket og idéerne bag spillet, der virkelig tiltaler mig. Jeg kunne godt tænke mig at se mere i den verden og efter at have læst lidt om spillet, har jeg valgt at spille det med fransk tale, selvom mundbevægelserne ikke er synkroniseret helt godt dertil, men spillet foregår i Paris, så det giver faktisk lidt ekstra til stemningen.

Jeg har bestemt set værre spil, men jeg regner bestemt med, at jeg får gennemført det.
Gravatar

#17064 elwood 12 år siden

Er mere vild med ME end jeg var med Remember Me, selv om historien er ganske fin, og miljøet smukt, er det bare alt for restrektiv, der er forskellige grader af det, Uncharted er også liniær, men jeg følte ikke jeg var låst afst på samme måde som med Remember me. Men enig Remember me har en flot artdesign, og ide'er, der var bare for få af de her Memmory hacks scener f.eks.

Med hensyn til Mirrors Edge, jeg håber dælme ikke de streamliner 2'eren for at tiltale den store masse, det fede ved det spil udover miljøet minus de underlige cutscenes, var klart det at man følte sig i kontrol, og man blev straffet, hvis man begik fejl. Hvilket blot forstærkede den fede fornemmelse, når man har et godt run, hvor alt bare lykkedes for en :)
Gravatar

#17065 Slettet Bruger [1569084572] 12 år siden

Jeg har gennemført første del i The Wolf Among Us. Det er endnu en god udgivelse fra Telltale Games. Den er bassert på tegneserien Fables, som tager sit udgangspunkt i de sagnomspunden eventyr de fleste kender.

Efter at have optrådt i diverse eventur i århundrede skal figurerne fra eventyrerne nu klare sig i den virkelig verden, blandt befolkningen i New York. Dette betyder blandt andet også at de skal have nogle specielle "spells" således at kan antage menneskeform.

Som spiller tager man rollen som Bigby Wolf. Det er ham der er sherif i fabletown, da det simpelthen er ham de frygter mest. Det er dog også ham de fleste hader. Dette ikke mindst fordi han har hærgret, ikke mindst rødhætter og de tre små grise i mange år og generelt har været en pestilens. Han vil dog gerne lægge fortiden bag sig og skabe sig et nyt ry. Ikke mindst sniger en af de tre små grise sig ind i hans lejlighed nu og da hvor han giver husly.

Da et mord sker i fabletown, er det op til ham og Snow White at opklare gåden. Ikke mindst er det vigtigt at holde det hemmeligt, da et mord i blandt dem hurtigt vil sprede panik.

Det er en historie som på en side er ganske morsom med hensyn til de henvisninger der er til de mange figurer og ikke mindst dyster og ganske dramatisk. I løbet af de 2-3 timer spillet varede nærede jeg en vis sympatis for "the big bad wolf" som han bliver betegnet og alligevel finder jeg det også ganske morsomt at ham der har jaget i århundrede nu er blevet en fedladen drukkenbolt. Alt i alt er det et fint første kapitel, som på fornem vis introducerer spillet til universet som spillet tager udgangspunkt i.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#17066 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Jeg kan bestemt også bedre lide ME, end jeg kan lide RM, men der er bestemt en fed stil og nogle gode idéer at bygge på, hvis de altså vælger at lave flere i serien på et tidspunkt.

Jeg håber, at de gør "Mirror's Edge 2" til en større oplevelse. Det første var desværre ret kort og det kunne være meget fedt, hvis de åbnede verden, så man havde mere frihed til at suse rundt over det hele og hoppe rundt på hustage.
Gravatar

#17067 elwood 12 år siden

Fables tegneserien kan anbefales.
Gravatar

#17068 elwood 12 år siden

AC IV: Black Flag ser ud til og klare sig fint, de har valgt og bruge mere tid på fortiden og ikke present day tingen, selv om den også er tilstede stadigvæk, men med et lidt andet twist, man ku kalde det meta like. og virker til at de har polishet det mere end AC III, så jeg glæder mig sku til og bevæge mig ud på havene og myrde og plyndrer Arwwww.

Kotaku

IGN

Eurogamer

Gamereactor

Gravatar

#17069 MuManden 12 år siden

DarkLight (17059) skrev:
Thomsen (17057) skrev:
Er der to GTA V Filmz-crews? Jeg kan se et, der hedder Filmz Clan, og et der hedder FilmzDK?

Jeg er klar på noget GTA V online-sjov.

Jeg valgte FilmzDK.

Det er også den jeg har valgt.
Fik lige oprettet mig i går, så nu er jeg også klar til noget online GTA.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#17070 Highland Park 12 år siden

... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: