Ja, også siddet her og talt ned. Ser ud til at virke, syntes bare det er svært at finde en server der enden ikke er fuld eller kun har plads til 10-15 stykker.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Media Streaming fjernes fra PS4, eller well det kommer ikke på som mulighed, fra start af, lyder dog til det patches ind senere, udfra hvad jeg kan læse.
Media Streaming fjernes fra PS4, eller well det kommer ikke på som mulighed, fra start af, lyder dog til det patches ind senere, udfra hvad jeg kan læse.
Det synes jeg da de havde sagt ville være der - bruger det ofte på min PS3, så kan personligt kun undre mig over at de fjerner sådan en feature. Kan også se i din FAQ at 4K opløsning nu pludselig kun er "in consideration" i stedet for at være noget man får med. Lidt tyndt... Og så afspiller den ikke audio-CDs... godt nok ikke fordi jeg gør det ofte, men det burde bare ikke være en vanskelig ting at have med?! PS3'en kunne jo bruges til at rippe sine lyd-cd'er...
Det er nok et spørgsmål om, at spil kommer i første række og andre ikke-essentielle features bliver hældt på senere hen.
Kernen i OS'et til PS4, er jo markant anderledes end til PS3, så de kan ikke direkte overføre det, altså fjerner man intet, men man skal starte helt forfra med alt software.
Ingen af spillene nogensinde kommer til at køre i 4K, vil det kun være i forhold til film/tv og det er vist et virkelig begrænset udvalg der findes p.t., så de venter nok lige og ser hvad der kommer til at ske på den front.
Og CD.. jeg ville nu hellere have en Spotify-app. Jeg har én gang haft en SACD i min PS3 og hvem hulen vil dog bruge sin PS3 til at rippe skiver? :)
Ingen af spillene nogensinde kommer til at køre i 4K, vil det kun være i forhold til film/tv og det er vist et virkelig begrænset udvalg der findes p.t., så de venter nok lige og ser hvad der kommer til at ske på den front.
Ja, jeg tænkte også primært i forhold til film, ved godt den ikke kommer til at trække spil i 4K. :-)
Mht. lyd-cd'er så var det mest for at have en mulighed for at spille dem i stuen. Min gamle cd/dvd afspiller er lidt træt i det. :-)
#17071 McPeter 12 år siden
https://help.ea.com/article/battlefield-4-worldwid...
#17072 Kisbye 12 år siden
#17073 elwood 12 år siden
Sony
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17074 elwood 12 år siden
#17075 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
#17076 elwood 12 år siden
Stor Faq omkring PS4 de har smidt op
#17077 McPeter 12 år siden
Det synes jeg da de havde sagt ville være der - bruger det ofte på min PS3, så kan personligt kun undre mig over at de fjerner sådan en feature. Kan også se i din FAQ at 4K opløsning nu pludselig kun er "in consideration" i stedet for at være noget man får med. Lidt tyndt...
Og så afspiller den ikke audio-CDs... godt nok ikke fordi jeg gør det ofte, men det burde bare ikke være en vanskelig ting at have med?! PS3'en kunne jo bruges til at rippe sine lyd-cd'er...
#17078 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Kernen i OS'et til PS4, er jo markant anderledes end til PS3, så de kan ikke direkte overføre det, altså fjerner man intet, men man skal starte helt forfra med alt software.
Og CD.. jeg ville nu hellere have en Spotify-app. Jeg har én gang haft en SACD i min PS3 og hvem hulen vil dog bruge sin PS3 til at rippe skiver? :)
#17079 Kyllingebenet 12 år siden
#17080 McPeter 12 år siden
Ja, jeg tænkte også primært i forhold til film, ved godt den ikke kommer til at trække spil i 4K. :-)
Mht. lyd-cd'er så var det mest for at have en mulighed for at spille dem i stuen. Min gamle cd/dvd afspiller er lidt træt i det. :-)