Det nye batman Arkham orgins lever op til mine forventinger, der er nogle enkelte bugs og clitches i spillet. Dog synes jeg boss fights er rigtig udfordrende og var helt vild med Deathstrokes boss fight. Umiddelbart synes jeg det er godt spil, combat gameplayet er lidt tricky og man skal være endnu hurtigere i at blokere for. Tanken var vel at man skulle have mære kamp til stregen, men synes det bliver nogle gange kluntet for en at man ikke kan nå at slå en inden man bliver ramt ned af en anden thug.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Tanken var vel at man skulle have mære kamp til stregen, men synes det bliver nogle gange kluntet for en at man ikke kan nå at slå en inden man bliver ramt ned af en anden thug.
Pudsigt jeg synes faktisk det var nemmer heri end de to andre spil.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Synes du? Jeg synes bare det går hurtigere fra slag til slag, men ka godt være det mig der er rusten. Synes bare City var nemmere og Asylum var ren barnemad i forhold til det combat gameplayet, kan også være jeg glemmer at bruge min special attacks af og til. Har fået en dårlig vane at bruge quick draw grapnel udstyret.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#17081 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
#17082 elwood 12 år siden
Sidste gang de gjorde dette her var det blot Alexis og Drew der kun spillede Halo i 24 timer.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17083 elwood 12 år siden
#17084 Mikkel Abel 12 år siden
What the fuck, er det ikke blevet udskudt en del gange efterhånden?
Det har bare af at blive verdens sjoveste spil.
#17085 Batsy 12 år siden
#17086 elwood 12 år siden
#17087 elwood 12 år siden
#17088 Batsy 12 år siden
Synes du? Jeg synes bare det går hurtigere fra slag til slag, men ka godt være det mig der er rusten. Synes bare City var nemmere og Asylum var ren barnemad i forhold til det combat gameplayet, kan også være jeg glemmer at bruge min special attacks af og til. Har fået en dårlig vane at bruge quick draw grapnel udstyret.
#17089 elwood 12 år siden
Mod Bane er man dog nødt til det.
Jeg synes godt nok der er mange tage, som ser ud til man kan komme op på, men som man ikke kan, det har drillet mig en del må jeg sige.
#17090 Kruse 12 år siden
xY6ZKubX
http://cdon.dk/spil/facebook_1h_deal/?utm_source=f...