Jeg havde egentlig besluttet mig for, at hele det der nextgen-ræs sagtens kunne vente til næste år med at få fødderne indenfor i mit hjem, men jeg må indrømme, at jeg i de sidste par uger er blevet mere og mere irriteret over ikke at have råd til en PS4 (og selv hvis jeg havde ser det jo ikke ud til, at man ville kunne få fingrene i en før næste år alligevel).
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg vil også mægtig gerne have en PS4, og havde planer om at indbytte min PS3 i en byttehandel, eller hvert fald sælge den. Så det irriterer mig kraftigt at den ikke kan spille PS3 spil da jeg langt fra er færdig med at spille GTV.
Min PS3 virker også til at være på dødens rand, men selv hvis den nu skulle dø, overvejer jeg faktisk at købe en anden PS3 billigt, da der stadig er masser af titler, også enkelte eksklusive, som jeg stadig har til gode.
Jeg kan sagtens vente et år eller to med at købe en PS4. I sidste ende er det spillene der tæller og jeg gider ikke købe en før der er mindst 10 spil ude som jeg er interesseret i.
Det er nok heller ikke et dårligt tidspunkt at anskaffe sig en PS3 eller Xbox 360. En del ældre spil falder ganske sikkert en del i pris, især hvis man er villig til at købe brugt.
Jeg har selv åndsvagt mange titler på PS3, jeg ikke har fået spillet endnu og har netop anskaffet mig i Xbox 360 billigt, netop for at spille de eksklusive titler, som jeg aldrig fik pillet ved, da jeg havde en til at starte med.
Faktisk kunne jeg godt finde på at bure mig selv inde i juleferien og bare spille på livet løs - Xbox, PS2 og PS3.
#17141 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17142 Høegh 12 år siden
http://www.gamereactor.dk/nyheder/189434/PlayStati...
#17143 HonoDelLoce 12 år siden
Jeg havde egentlig besluttet mig for, at hele det der nextgen-ræs sagtens kunne vente til næste år med at få fødderne indenfor i mit hjem, men jeg må indrømme, at jeg i de sidste par uger er blevet mere og mere irriteret over ikke at have råd til en PS4 (og selv hvis jeg havde ser det jo ikke ud til, at man ville kunne få fingrene i en før næste år alligevel).
#17144 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Hvorfor dog? Umiddelbart lader det ikke til, at der er supervilde titler til konsollen endnu, som man ikke kan få via andre veje. :)
#17145 HonoDelLoce 12 år siden
#17146 HonoDelLoce 12 år siden
#17147 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Ah ja, det er en god årsag, må man sige. :)
#17148 frankdrebin 12 år siden
#17149 Giraffen 12 år siden
Jeg kan sagtens vente et år eller to med at købe en PS4. I sidste ende er det spillene der tæller og jeg gider ikke købe en før der er mindst 10 spil ude som jeg er interesseret i.
#17150 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Jeg har selv åndsvagt mange titler på PS3, jeg ikke har fået spillet endnu og har netop anskaffet mig i Xbox 360 billigt, netop for at spille de eksklusive titler, som jeg aldrig fik pillet ved, da jeg havde en til at starte med.
Faktisk kunne jeg godt finde på at bure mig selv inde i juleferien og bare spille på livet løs - Xbox, PS2 og PS3.