Gravatar

#17151 elwood 12 år siden

Ps4 blirførst interessant for mig omkring marts, ser meget frem til second son, og til den tid kommer der også del andre titler ud vil jeg tro.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17152 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Ja, marts-april måned, når der er en del titler på banen, kan man danne sig et overblik over maskinerne. Umiddelbart er der titler til Xbox One, jeg gerne vil spille på et tidspunkt, men lige nu, er jeg noget skeptisk over hvad der er blevet meldt ud mht. Dead Rising 3 og det nye COD.
Gravatar

#17153 misuma 12 år siden

Hono:

Hvis du preorder Killzone-bundlen i Gamestop, får du denne PS4 midt i December. S'følgelig skal pengene jo også være til det.

Jeg har ladet mig påvirke af historier om defekte PS4'ere og frygter lidt for min PS4 som hentes netop midt December.

Jeg går ud fra Gamestop bytter/sender til rep. hvis konsollen er defekt?
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#17154 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

PS4 er jo udsolgt overalt, så ingen butikker kan bytte, går jeg stærkt ud fra.
Gravatar

#17155 Lord Beef Jerky 12 år siden

Nordisk Film har lovet at fixe defekte Ps4'ere på blot et par uger, og jeg tror at rygterne omkring de defekte maskiner er noget overdrevet. Og ja, GameStop skal nok tage sig af det.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#17156 Batsy 12 år siden

Hey filmz venner og champions, har haft leget lidt gameplay commentary og jeg ved godt videon er lidt halv sjusket i kvalitet. Det går an, og ligner ikke noget der er optaget med en kartoffel men med en golfkølle måske? :p

Men har overvejet at købe et capture card, evt mic men vil jo gerne have nogen der værdsætter mit arbejder jeg giver til det hele, så vil høre fra jer fellow gutter om jeg er til at lytte til og ikke kedelig, irriterende! Lavede en for lang tid siden, ikke en succes men den her er her mere varieret og jeg er mig selv i den her video.

Det er Batman arkham Origins jeg spiller her, og ja er ikke den bedste til spillet men overlever da og det vidst også pointen!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#17157 Mikkel Abel 12 år siden

Hey, det hedder percentage/eller percent, og ikke "procent" på engelsk! ;)

Men jeg vil da klart anbefale at du får noget bedre optage-grej, i hvert fald hvis du vil gøre noget seriøst ud af det.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#17158 Batsy 12 år siden

MikkelAbel (17157) skrev:
Hey, det hedder percentage/eller percent, og ikke "procent" på engelsk! ;)

Men jeg vil da klart anbefale at du får noget bedre optage-grej, i hvert fald hvis du vil gøre noget seriøst ud af det.

Haha! satans også.

Men vil jeg gerne, men det jo bare det med commentary for det jo også en vigtig keypoint.

Men er der nogen der kender noget som er nemt at komme til som kan optage xbox 360 i HD? og så kan overføres nemt til en computer og redigeres i alle former for redigerings programer :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#17159 MoH 12 år siden

Du kunne prøve at se på Elgato, det skulle være ganske udmærket til at optage fra konsol.
Gravatar

#17160 Giraffen 12 år siden

[url= Druckmann interview om de mere filosofiske og moralske emner i "The Last of Us".[/url]

Det er i øvrigt første gang at programmet, "Between The Lines", har et videospil i fokus. Programmet beskæftiger sig primært med litteratur, så man må da sige at ND har gjort et eller andet rigtigt med TLOU.

Skriv ny kommentar: