Gravatar

#17211 Slettet Bruger [1569084572] 12 år siden

Det er korrekt, jeg føler bare en trang til at gøre det andet fordi de er så irriterende.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#17212 elwood 12 år siden

Hehe enig, well det ikke rigtig en spoiler, men ja tiggerne fra 1'eren vælge de så og introducere i Revelation igen mener jeg det er, og dem hader jeg om noget mere end musikkerne.

AC4: BF har ingen dumme folk der forstyrre end, okay når man hænger ud med Black Beard er det nok også de færreste der har lyst til og forstyrre en :)

Men jeg siger det allerede nu AC 2 Coins + poison blade ganske muntert.
Og hyg dig nu med AC 2, når du kommer til Venedi er det, det hele værd, og slutningen, well ingen spoiler, men det er ganske specielt, synes jeg, hvertfald dengang.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17213 MoH 12 år siden

Jep det er i AC:R at de vender tilbage denne gang dog i flok.
Var nu også glad for Ezio og det at man følger ham så længe.
Som nævnt så det en særlig slutning, var glad for den dengang.
Gravatar

#17214 elwood 12 år siden

Grunden til at historien falder en del sammen i de senere afsnit, og især AC3, tror jeg primært er fordi main game creator af AC2, forlod firmaet, så andre var nødt til og tage over, og ja de førte nogen af tingene videre, men de havde bare ikke hel den samme idé.

Jeg kan stadigvæk huske jeg har haft lange samtaler med andre, om, hvordan vi troede det hele ville ende, efter vi så slutningen på AC 2.

Håber ikke Ubisoft malker Watchdogs fuldstændig, som de har gjort med AC, men det er pudsigt så "meget" deres spil er begyndt og ligne hinanden, hvis man lige skræller universet væk fra dem.

Men ja håber virkelig at WD, får puste lidt nyt ild i Ubisofts glød. Men AC 4: Black Flag selv om grundkoncepterne minder meget om de andre spil, så formår det og give mig lidt håb igen.
Gravatar

#17215 HonoDelLoce 12 år siden

Jeg påbegyndte selv AC4 i går (på PS3), og mit første indtryk var, at styringen havde taget et skridt i den forkerte retning... Jeg synes, at det skete alt for ofte i forhold til AC3, at ens karakter valgte lige at forsøge at løbe op over en husmus, når man bare gerne ville have ham rundt om hjørnet, op i et træ, når man bare gerne ville have ham forbi det træ..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17216 elwood 12 år siden

Hehe det der har været et problem siden dag 1.

Synes nu også det var slemt i AC3, men jeg er begyndt og undgå det for det meste, så det sker ikke så tit for mig mere som det har gjort.

Det mest fordi de har prøvet og lave det meget context sensitive, så du får den der følelse af bafre og løbe over stok og sten... og op i træ'er, og husmure ufrivilligt.

Hvis man sku undgå det så er de næsten nødt til og lave en seperart knap til climbing, og en til run, men sådan er det ikke designet.
Gravatar

#17217 elwood 12 år siden

Mirrors Edge fungere mere på den måde, her blir man så også straffet, bare den mindste fejltagelse, men det er fedt når man har et langt run, hvor det lykkes.

Men her er hovedvægten også lagt på bare og løbe derud af, og håber de fortsætter i den retning med 2'eren og ikke simplificere det, AC er lidt en simplified udgave, men der skal man også lave mange andre ting, så de vælger og prøve og gøre det mere som om man "køre" rundt med sin karakter, i stedet for aktivt selv og sku gøre noget hele tiden.

Både fordele, og ulemper som sagt.
Gravatar

#17218 JannikAnd 12 år siden

Er du gal, Resogun er vanedannende! Herligt spil! Ligeså kan siges om AC4 indtil videre. Dejligt at selvhøjtideligheden og fratagelsen af styring er borte. Lover godt.
Gravatar

#17219 MoH 12 år siden

Ja det helt vildt, du må sige til hvis du er frisk på noget Resogun MP, det er virkelig også hektisk.
Gravatar

#17220 Wangsgaard 12 år siden

Fik Black flag i fødeslsdagsgave og glæder mig til at spille det i juleferien!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned

Skriv ny kommentar: