Gravatar

#17221 Wangsgaard 12 år siden

Boys kan i hjælpe mig?

Jeg vil gerne købe den nye episode af The walking dead (PC) til kæresten men kan ikke finde udgivelsesdatoen, har hørt det skulle komme i december.
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#17222 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Der lader ikke til at være en udgivelsesdato endnu, men man kan forudbestille det på bl.a. Steam og på Telltales hjemmeside.
Gravatar

#17223 JannikAnd 12 år siden

MoH (17219) skrev:
Ja det helt vildt, du må sige til hvis du er frisk på noget Resogun MP, det er virkelig også hektisk.
Sweet! Det holder jeg dig nok lige oppe på :)

Wangsgaard (17221) skrev:
Boys kan i hjælpe mig?

Jeg vil gerne købe den nye episode af The walking dead (PC) til kæresten men kan ikke finde udgivelsesdatoen, har hørt det skulle komme i december.
Det har heller ikke fået fastlagt en dato endnu. Men sådan er Telltale; de annoncerer ofte udgivelsesdatoen 2-3 dage forinden.
Gravatar

#17224 MoH 12 år siden

Så er der kommet en dato på The Walking Dead.
Det udkommer d. 17/12
Gravatar

#17225 Wangsgaard 12 år siden

MoH (17224) skrev:
Så er der kommet en dato på The Walking Dead.
Det udkommer d. 17/12

Tak :) har bestilt den på steam så kan han hente det juleaften :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#17226 Giraffen 12 år siden

Hvis man alligevel er oppe, så starter VGX, som er det der før hed VGA, ved midnat. Så må vi jo se om det er blevet bedre end sidste år. Men det bliver ikke transporteret direkte på tv i år og det betyder også at det er et længere show i år, det varer faktisk tre timer, og det betyder også mere tid til trailere og demoer af nye spil. De har også lovet at der vil være et par game reveals.

Det kan ses på gametrailers, vgxlive.com eller giantbomb.com. Det kan sikkert også ses flere steder.
Gravatar

#17227 MoH 12 år siden

Mange tak, tror da lige jeg vil sidde og se det lidt.
Gravatar

#17228 elwood 12 år siden

Nå så det var ​Elijah Wood, der var det som Double Fine snakkede om i deres email, omkring Broken Age, hvor han er stemme bag den mandlige hovedrolle.

Remedy viser lidt mere fra Quantum Break, nu med små gameplay bider.

Link Spændende, når det er Remedy.

Ny southpark trailer eller ja tutorial video
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17229 elwood 12 år siden

Og ganske rigtig som rygtet Telltale laver et Game of Thrones spil.
Gravatar

#17230 elwood 12 år siden

Fedt at de hel har droppet super modeller der læser op fra scripts og ligende, det her er jo ligefrem tåligt og se :)

Ahh men deres reaktion er tilgengæld lidt sjove, når de klapper sagte under en demo.

Skriv ny kommentar: