Well nu så jeg ikke fra start af, men ja det blev også hurtigt min reaktion, de har fjernet modellerne, men de pinlige tåkrumne dele er der stadigvæk blot i en anden form :)
Gametrailers, kan bare ikke lave award shows, primært fordi de høre under spiketv, som bare har en elendig måde og lave de her shows på.
Så vil jeg heller se Barbies dreamhouse party på Giantbomb :)
Se det, hvis i ikke har det er virkelig noget "specielt"
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har stoppet efter koncerten gik i gang, men ja det er virkelig elendigt, deres forsøg på jokes, der tydligvis er skrevet ned i forvejen.
Jeg fortrænger altid VGA/VGX eller hvad de vil kalde det, jeg vil kun se det på grund af reveals, og mens der stadigvæk var spændende ting, så er måden tingene leveres på i showet bare så elendigt, at man hel mister lysten.
Tror jeg nødt til og ha mig et GiantBomb fix nu her, med lidt improviseret gameplay demo'er.
Ja elelr bare et Windjammers marathon med drengene, så jeg kan "vaske" denne stank af mig.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
VGA/X har altid været hårdt og komme igennem, stilen i år er anderledes, hvor de alle de andre gange har haft stort award show tænkt lidt ala. MTV awards og andet i den stil, Supermodeller, skuespiller, og Rappere kommer op på scenen, og skal fake en entusiasme for et spil med et tydeligt manuscript.
Eneste grund til man holdt ud var man ville se de store reveals, det var på VGA at vi f.eks. så den første teaser til Uncharted 2, men først efter man lige havde hørt på en model råbe og skrige om Halo eller hvad dælen det lige var.
#17231 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17232 MoH 12 år siden
Ja det virkelig ikke rart at se..
#17233 Giraffen 12 år siden
#17234 elwood 12 år siden
Gametrailers, kan bare ikke lave award shows, primært fordi de høre under spiketv, som bare har en elendig måde og lave de her shows på.
Så vil jeg heller se Barbies dreamhouse party på Giantbomb :)
Se det, hvis i ikke har det er virkelig noget "specielt"
#17235 elwood 12 år siden
#17236 Giraffen 12 år siden
#17237 elwood 12 år siden
Jeg fortrænger altid VGA/VGX eller hvad de vil kalde det, jeg vil kun se det på grund af reveals, og mens der stadigvæk var spændende ting, så er måden tingene leveres på i showet bare så elendigt, at man hel mister lysten.
Tror jeg nødt til og ha mig et GiantBomb fix nu her, med lidt improviseret gameplay demo'er.
Ja elelr bare et Windjammers marathon med drengene, så jeg kan "vaske" denne stank af mig.
#17238 MoH 12 år siden
Mener dette er første gang jeg har set deres show og vil ikke sige at jeg har fået den store lyst til at se det igen næste år.
#17239 elwood 12 år siden
Eneste grund til man holdt ud var man ville se de store reveals, det var på VGA at vi f.eks. så den første teaser til Uncharted 2, men først efter man lige havde hørt på en model råbe og skrige om Halo eller hvad dælen det lige var.
#17240 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Det koster 199 kr. til Xbox 360, PS3, WiiU, 179 kr. til PC og 499 kr. til PS4.
Der er også nogle special editions af spillet på tilbud, samt noget andet swag.
http://cdon.dk/spil/assassins_creed_4_black_flag/