Jeg er nu kommet til Venezia i Assassin's Creed 2. Det har også betydet, at spillet er blevet langt bedre. Faktisk fra man skal eskortere Leonardo har det taget et gevaldigt spring i kvalitet. Mere interessant og ikke mindst varierende. En anden ting der også er værd at bemærke er at man ikke, som i det første spil, bare kan gå til modangreb og så dræbe dem på den måde.
Der er stadigvæk nogle problemer med styringen, men selve gameplayet er bedre.
Jeg valgte at købe Black flag og bytte det jeg har fra Fona. Der skete dog en fejl i bestilling så får 2 i stedet for 1 til sendt. Så hvis der nogen som ikke nåede tilbuddet kan købe det af af :)
[url=]Advarsel GTA 5 segmentet gir dig lyst til og gøre grumme ting ved din skærm, eller ligende.[/url]
Hahahaha, sikke et tour de force af akavede øjeblikke! Kan ikke helt vurdere om det er bevidst Joel McHale fucker showet totalt op! Og der cirka ingen kemi mellem ham og Geoff, så akavet. :D
Odd Future/Wavves segmentet med GTA V er godt nok tåkrummende pinligt..
Joel McHale går off script som man siger, Geoff ved slet ikke, hvordan han skal håndtere det, nej jeg glæder mig også blot til GiantBombcast, for at høre dem pille det fra hinanden håber jeg på :)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17241 Snaden 12 år siden
Med XMAS2013 koden, samt fri fragt bliver det kun 149kr.
Tak for heads up. :)
#17242 DarkLight 12 år siden
Køb det hos amazon.co.uk til PS3, Digital Udgave og opgraderer til PS4. Pris = omkring de 200 kroner.
#17243 Slettet Bruger [1569084572] 12 år siden
Der er stadigvæk nogle problemer med styringen, men selve gameplayet er bedre.
#17244 Wangsgaard 12 år siden
#17245 Kyllingebenet 12 år siden
Hvordan fungerer det?
#17246 DarkLight 12 år siden
#17247 elwood 12 år siden
[url=]Advarsel GTA 5 segmentet gir dig lyst til og gøre grumme ting ved din skærm, eller ligende.[/url]
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17248 Wangsgaard 12 år siden
#17249 Mikkel Abel 12 år siden
Hahahaha, sikke et tour de force af akavede øjeblikke!
Kan ikke helt vurdere om det er bevidst Joel McHale fucker showet totalt op! Og der cirka ingen kemi mellem ham og Geoff, så akavet. :D
Odd Future/Wavves segmentet med GTA V er godt nok tåkrummende pinligt..
Her endnu værre.
#17250 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"