Gravatar

#17251 elwood 12 år siden

Johan er også begejstret for det, har lige vist ham klippene, han sku lige høre om det var fake eller :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17252 MoH 12 år siden

Så fik jeg 100% i Contrast.
Et ganske udmærket spil, men ikke et jeg gider spille flere gange.
Gravatar

#17253 JannikAnd 12 år siden

Jeg fik end ikke færdiggjort det. Synes konstant gameplayet afbrydes, så jeg ender i stedet med at spille Resogun. Damn, det sætter mine eksamensafleveringer under pres!
Gravatar

#17254 MoH 12 år siden

Det var heldigvis ikke så langt, men der var nogle gange jeg sad fast i usynlige vægge.
Men ja Resogun er utrolig sjovt.
Gravatar

#17255 Kyllingebenet 12 år siden

Hvor lang tid bruge du på Contrast? Synes det er okay afveksling fra cod og ac4 - fik forresten gennemført ac4 på 33 timer i går :D Synes helt klart at det var et fedt spil!
Mental striptease..
Gravatar

#17256 elwood 12 år siden

Jeg er også lige næsten igennem det snød, mig lige et sted, hvor man tror det er slutningen, eller de ting som sker minder meget om en afslutning, men så er der lige en lille del mere bagefter.
Gravatar

#17257 MoH 12 år siden

Ved ikke lige hvor lang tid jeg brugte, men det er ikke særligt langt.
Er ikke nået så langt i AC4 endnu da jeg render meget rundt. Men er ganske underholdt. Glæder mig dog til at se hvordan det ender.
Gravatar

#17258 Giraffen 12 år siden

På den ene side var VGX et kæmpe shitshow, men på den anden side var det sgu også meget underholdende for det hele er så akavet at det nærmest bliver komisk guld.

Med andre ord: Jeg glæder mig også til den næste Bombcast. :D

Det fantastiske det er også at Joel Mchale virker til at indse med det samme at det var en stor fejl og bare ikke har nogen interesse i at yde en god indsats. Men til hans forsvar er det materiale han har at arbejde med også ELENDIGT.
Gravatar

#17259 squid delicious 12 år siden

Er lige blevet færdig med Catherine. En fuldstændig vanvittig og vanedannende spiloplevelse, som jeg absolut kan anbefale til alle puzzlefans. Historien er også utrolig velfortalt og danner en solid ramme om et sindssygt krævende, men underholdende gameplay.
"Do you smell it?....That's the smell of Bastards."
Gravatar

#17260 elwood 12 år siden

Synes godt nok de der boks puzzles blev lidt irreterne i længden, historien og universet var dog intressant.

Skriv ny kommentar: