Er lige blevet færdig med Catherine. En fuldstændig vanvittig og vanedannende spiloplevelse, som jeg absolut kan anbefale til alle puzzlefans. Historien er også utrolig velfortalt og danner en solid ramme om et sindssygt krævende, men underholdende gameplay.
Der var dele af Catherine som jeg fandt super fedt: Historien, persongalleriet og hver gang man var i baren sammen med vennerne og kunne tale med de folk der var der og lignende. Men selve gameplayet var nok det jeg fandt mindst interessant, jeg synes bare aldrig rigtig at det blev rigtig sjovt.
Men Catherine er dog alligevel et af de tilfælde hvor de gode ting lige akkurat overskygger de dårlige ting, så jeg var stadig glad for at jeg spillede det. Helt klart en af de mere interessante oplevelser, selv om det også har sine "fejl" imo.
Så er jeg efterhånden halvvejs igennem Killzone og kæft hvor er det bare et blot spil, men underholdende er det ikke. Kan mærke at jeg bare rush'er igennem kampagnen, bare for at få det overstået. Nå ja, så er historien virkelig noget bras, og dialogen er pinagtig ringe.
Jeg har lige opnået 99% i Saints Row IV og synes det var fremragende! Skarpladt satire, ekstrem selvironi, vildt god humor i en fed historie og selvfølgelig masser af af sjove dialoger med diverse popkultur-referencer, bla. til Breaking Bad.
At de har valgt at satse på superkræfter har i den grad belønnet sig. Det fungerer fuldstændig optimalt, da man på et split sekund kan skifte mellem telekinese, freeze, super stomp osv. samtidig med at man løber i superfart og springer over højhuse. Virkelig fedt, og skaber en vildt intens og hurtig oplevelse, præcis som et action-spil skal gøre det.
Og hvor var det fantastisk at få lov til at hoppe på højhuse og sprinte gennem byen med superkræfter igen, når man elsker og savner Prototype-spillene ligeså meget som mig. :)
Glæder mig og håber på et Saints Row V - og må sgu nok indrømme det bliver lidt underligt, hvis der ikke er superkræfter!
Se det jo netop det, hvad skal de finde på næste gang, hvis de går tilbage til biler, vil det føles mærkeligt, men igen så er superkræfter også bare brugt nu her, så ja, de skal ha tænke hatten på.
Ps. aldrig har jeg oplevet bedre brug af Arowsmith's I don't wanna miss a thing :)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Okay, jeg spørger måske lidt dumt nu, men hvis min kammerat fx har købt Fifa 14 til ps3, kan jeg så bruge hans kopi til at opgradere til ps4 versionen?
Okay, jeg spørger måske lidt dumt nu, men hvis min kammerat fx har købt Fifa 14 til ps3, kan jeg så bruge hans kopi til at opgradere til ps4 versionen?
Ja, men du skal have disken i PS4eren, hver gang du skal spille det.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#17261 Giraffen 12 år siden
Der var dele af Catherine som jeg fandt super fedt: Historien, persongalleriet og hver gang man var i baren sammen med vennerne og kunne tale med de folk der var der og lignende. Men selve gameplayet var nok det jeg fandt mindst interessant, jeg synes bare aldrig rigtig at det blev rigtig sjovt.
Men Catherine er dog alligevel et af de tilfælde hvor de gode ting lige akkurat overskygger de dårlige ting, så jeg var stadig glad for at jeg spillede det. Helt klart en af de mere interessante oplevelser, selv om det også har sine "fejl" imo.
#17262 Kyllingebenet 12 år siden
#17263 Mikkel Abel 12 år siden
Skarpladt satire, ekstrem selvironi, vildt god humor i en fed historie og selvfølgelig masser af af sjove dialoger med diverse popkultur-referencer, bla. til Breaking Bad.
At de har valgt at satse på superkræfter har i den grad belønnet sig. Det fungerer fuldstændig optimalt, da man på et split sekund kan skifte mellem telekinese, freeze, super stomp osv. samtidig med at man løber i superfart og springer over højhuse. Virkelig fedt, og skaber en vildt intens og hurtig oplevelse, præcis som et action-spil skal gøre det.
Og hvor var det fantastisk at få lov til at hoppe på højhuse og sprinte gennem byen med superkræfter igen, når man elsker og savner Prototype-spillene ligeså meget som mig. :)
Glæder mig og håber på et Saints Row V - og må sgu nok indrømme det bliver lidt underligt, hvis der ikke er superkræfter!
#17264 elwood 12 år siden
Ps. aldrig har jeg oplevet bedre brug af Arowsmith's I don't wanna miss a thing :)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17265 Mikkel Abel 12 år siden
Haha, fuldstændig enig! Fantastisk scene. Et sted hvor Saints Row altid vil være længder foran GTA for mit vedkommende, er på soundtrack-delen.
#17266 elwood 12 år siden
Og så var der hele gennemgangen af stealthgenren, good fun.
#17267 McPeter 12 år siden
#17268 Kyllingebenet 12 år siden
#17269 Lord Beef Jerky 12 år siden
Ja, men du skal have disken i PS4eren, hver gang du skal spille det.
#17270 elwood 12 år siden
Matt Lee's tager VGX under "kærlig" behandling