Er noget til det punkt i Assassin's Creed 2 hvor man skal gemme sig for vagterne ved maskebalet. Et frustrerende punkt, hvor jeg er tæt på at opgive spillet.
Finder sådan punkter i et spil, meget irriterende. Til et punkt hvor jeg er tæt på at opgive spillet og serien. At styringen så igen bliver et stort problem, er en anden ting.
Jeg har lige gennemført "Thief II: The Metal Age"... ærgrer mig lidt over den bratte slutning, men i det mindste skal jeg ikke vente på efterfølgeren. Jeg regner dog med at gennemføre etteren først trods de irriterende zombier.
Karras' stemme vil uden tvivl hjemsøge mig i mine mareridt.
#17276, WOW, er du gået i krig med dem? Du skal helt sikkert også spille igennem etteren - nu vil jeg helst ikke spoile, da jeg ikke ved hvor langt, du er nået, men der sker noget særligt dramatisk godt halvvejs gennem spillet, der virkelig gjorde stort indtryk på mig. Har nok spillet mig igennem både 1'eren og 2'eren en håndfuld gange hver især. Er SÅ forbandet ærgerlig over, at en anden lægger stemme til Garrett i den kommende 4'er. Stephen Russell har en fantastisk røst.
#17271 Kyllingebenet 12 år siden
Så er det jo ikke fedt. :(
#17272 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Well, Sony og MS er jo ikke helt dumme. :)
#17273 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17274 Kyllingebenet 12 år siden
Sony er i hvert fald ikke ;)
#17275 Slettet Bruger [1569084572] 12 år siden
Finder sådan punkter i et spil, meget irriterende. Til et punkt hvor jeg er tæt på at opgive spillet og serien. At styringen så igen bliver et stort problem, er en anden ting.
#17276 Highland Park 12 år siden
Karras' stemme vil uden tvivl hjemsøge mig i mine mareridt.
#17277 elwood 12 år siden
Er det ikke blot der, hvor man skal sidde på bænke, gemme sig i en menneskeflok osv.
Hmm synes ikke lige jeg havde nogen problemer, men så igen også lang tid siden jeg gennemførte det.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17278 The Insider 12 år siden
#17279 HonoDelLoce 12 år siden
#17280 The Insider 12 år siden