Gravatar

#17271 Kyllingebenet 12 år siden

Lord Beef Jerky (17269) skrev:
Ja, men du skal have disken i PS4eren, hver gang du skal spille det.

Så er det jo ikke fedt. :(
Mental striptease..
Gravatar

#17272 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Kyllingebenet (17271) skrev:
Så er det jo ikke fedt. :(

Well, Sony og MS er jo ikke helt dumme. :)
Gravatar

#17273 elwood 12 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17274 Kyllingebenet 12 år siden

Bruno (17272) skrev:
Well, Sony og MS er jo ikke helt dumme. :)

Sony er i hvert fald ikke ;)
Mental striptease..
Gravatar

#17275 Slettet Bruger [1569084572] 12 år siden

Er noget til det punkt i Assassin's Creed 2 hvor man skal gemme sig for vagterne ved maskebalet. Et frustrerende punkt, hvor jeg er tæt på at opgive spillet.

Finder sådan punkter i et spil, meget irriterende. Til et punkt hvor jeg er tæt på at opgive spillet og serien. At styringen så igen bliver et stort problem, er en anden ting.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#17276 Highland Park 12 år siden

Jeg har lige gennemført "Thief II: The Metal Age"... ærgrer mig lidt over den bratte slutning, men i det mindste skal jeg ikke vente på efterfølgeren. Jeg regner dog med at gennemføre etteren først trods de irriterende zombier.

Karras' stemme vil uden tvivl hjemsøge mig i mine mareridt.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#17277 elwood 12 år siden

Whispering Horse (17275) skrev:
Er noget til det punkt i Assassin's Creed 2 hvor man skal gemme sig for vagterne ved maskebalet.

Er det ikke blot der, hvor man skal sidde på bænke, gemme sig i en menneskeflok osv.

Hmm synes ikke lige jeg havde nogen problemer, men så igen også lang tid siden jeg gennemførte det.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17278 The Insider 12 år siden

#17276, WOW, er du gået i krig med dem? Du skal helt sikkert også spille igennem etteren - nu vil jeg helst ikke spoile, da jeg ikke ved hvor langt, du er nået, men der sker noget særligt dramatisk godt halvvejs gennem spillet, der virkelig gjorde stort indtryk på mig. Har nok spillet mig igennem både 1'eren og 2'eren en håndfuld gange hver især. Er SÅ forbandet ærgerlig over, at en anden lægger stemme til Garrett i den kommende 4'er. Stephen Russell har en fantastisk røst.
War. War never changes.
Gravatar

#17279 HonoDelLoce 12 år siden

De der Thief-spil, er det ikke godt nok sådan noget stealth-agtigt-noget? (jeg ELSKER sådan noget stealth-agtigt-noget...)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17280 The Insider 12 år siden

#17279, stadigvæk det ULTIMATIVE stealth-spil, jo! Sæt i gang!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: