Ja takket være GOG. Jeg fik fat på toeren først deraf den spøjse rækkefølge, men jeg har ind imellem spillet etteren en smule. Jeg endte bare med at blive lidt træt af alle de levende døde i "Down in the Bonehoard", så jeg er ikke nået længere.
The Insider (17278) skrev:
Du skal helt sikkert også spille igennem etteren - nu vil jeg helst ikke spoile, da jeg ikke ved hvor langt, du er nået, men der sker noget særligt dramatisk godt halvvejs gennem spillet, der virkelig gjorde stort indtryk på mig.
Fedt, det lyder lovende. :)
The Insider (17278) skrev:
Har nok spillet mig igennem både 1'eren og 2'eren en håndfuld gange hver især. Er SÅ forbandet ærgerlig over, at en anden lægger stemme til Garrett i den kommende 4'er. Stephen Russell har en fantastisk røst.
Ja takket være GOG. Jeg fik fat på toeren først deraf den spøjse rækkefølge, men jeg har ind imellem spillet etteren en smule. Jeg endte bare med at blive lidt træt af alle de levende døde i "Down in the Bonehoard", så jeg er ikke nået længere.
Såvidt jeg husker (har ikke spillet det i en årrække), så kommer der færre og færre zombies... Men jeg havde nu heller ikke det store imod dét element i spillet, selvom jeg ved, at mange havde.
Træls... ved du, hvorfor de har valgt en anden?
Ingen anelse :-/ Russell laver stadig VO-indspilninger til spil, så jeg går ud fra, at det har noget at gøre med, at det er et nyt hold, der laver 4'eren... eller fordi de gerne vil adskille det fra forgængerne på en markant måde, måske.
Har du forresten slet ikke spillet treeren?
Nej, det fik jeg faktisk aldrig rørt. Jeg købte det ellers til PC, den dag det udkom for mange år siden, men det kunne ikke køre på hjemmets aldrende maskine, og det var lige før, jeg trådte ind i min mangeårige, praktisk talt "spilfri" periode (også kaldt "Johans Dark Ages"). Men jeg købte det til Xbox for et års tid siden med intentionen om at spille det igennem på 360'eren. Men jeg har hørt fra fellow-fans, at det er godt, men ikke på højde med de første to. Send ENDELIG din dom, hvis du går i krig med det! :-)
Såvidt jeg husker (har ikke spillet det i en årrække), så kommer der færre og færre zombies... Men jeg havde nu heller ikke det store imod dét element i spillet, selvom jeg ved, at mange havde.
Jeg har slet ikke noget imod elementet. De går mig bare på nerverne. :) Jeg skal lige have fundet en god taktisk måde at håndtere dem på. Jeg glæder mig sindssygt meget til den efter sigende pisseuhyggelige mission "The Haunted Cathedral".
The Insider (17282) skrev:
... jeg trådte ind i min mangeårige, praktisk talt "spilfri" periode (også kaldt "Johans Dark Ages").
Ha, sådan en længerevarende periode har jeg også haft. Det er en af årsagerne til, at jeg kaster mig over nyklassikere for tiden. Jeg er også så småt begyndt at panikke til "System Shock 2". :)
Og naturligvis spiller jeg uden nymodens grafiske tilføjelser og lign. fan-mods. Jeg forstår simpelthen ikke, at nogen mennesker ikke kan holde ud at spille de originale udgaver.
#17283, er du begyndt på "System Shock 2"?!!?!! Eller, er du i overvejelsesfasen? Stadig mit alletiders yndlingsspil. Og nej, jeg behøver heller ikke de nye fan-plugins for at kunne nyde dem - især fordi Thief og SS2 er så stemningsfulde. Jeg tror aldrig, jeg har oplevet et spil med bedre lyd end Thief 1 og 2 - ikke blot pga. kvaliteten af lydene selv, men også fordi lyden er en så væsentlig faktor i selve spiloplevelsen.
Jeg er begyndt på det men er ikke nået særlig langt. Det virker meget gennemført, og jeg er glad for, at man kan konstruere sin karakter på så forskellig vis.
Ja atmosfæren er i top, men jeg bliver som regel også glædeligt overrasket over det grafiske design i disse lidt ældre spil. Stillbilleder (såsom hos GOG) yder sjældent spillenes grafiske udtryk retfærdighed.
Sig mig er lyden af døre der åbnes en art Wilhelm Scream inden for spilindustrien? Jeg tør næsten vædde med, at "Thief II" gør brug af samme lyd som i de første "Hitman"-spil. Det kan selvfølgelig også bare være et populært valg fra lydkartotekerne.
For Thief, due out next year for the PC, PlayStation 4 and next Xbox, Eidos Montreal is using a Naughty Dog-style full performance capture technique that means the developers are capturing voice, movement and facial animations all in one take. The actors wear a full mocap suit as well as a microphone and a helmet with a face-tracking camera during the process so EM can record the entire scene with every character all at one.
"Being able to capture the voice at the same time as the actors' movements and facial expressions, all while the actors play off each other, delivers a much more convincing experience than traditional techniques of recording each characters' dialogue separately and then animating everything by hand afterwards," Verbert continued.
And to answer your question directly, the actor playing Garrett needed to be able to perform his own stunts," Verbert said.
"Garrett's a really athletic guy. We could have pasted Stephen's voice on top of the actions and stunts of someone else, but this wouldn't appear natural. It really wouldn't make any sense to capture the full performance for our other characters, but not for our star."
Gallagher concluded: "We're absolutely huge fans of Stephen's work on the classic Thief games. But when it came down to it, we ultimately realised that holding onto Steven as the voice of Garrett just for the sake of our nostalgia would be like wanting to cast Sean Connery again in the new 007 movies... It's a nice thought, but honestly, it wouldn't make sense for anything else other than nostalgia."
"... we ultimately realised that holding onto Steven as the voice of Garrett just for the sake of our nostalgia would be like wanting to cast Sean Connery again in the new 007 movies...
Besynderlig sammenligning... det ville da snarere svare til at lade Sean Connery lægge stemme til Daniel Craig. Desuden kan det da ikke være et problem, så længe der er tale om animation fremfor live action. Tak for svaret elwood. :)
#17281 Highland Park 12 år siden
Fedt, det lyder lovende. :)
#17282 The Insider 12 år siden
Ingen anelse :-/ Russell laver stadig VO-indspilninger til spil, så jeg går ud fra, at det har noget at gøre med, at det er et nyt hold, der laver 4'eren... eller fordi de gerne vil adskille det fra forgængerne på en markant måde, måske.
Nej, det fik jeg faktisk aldrig rørt. Jeg købte det ellers til PC, den dag det udkom for mange år siden, men det kunne ikke køre på hjemmets aldrende maskine, og det var lige før, jeg trådte ind i min mangeårige, praktisk talt "spilfri" periode (også kaldt "Johans Dark Ages"). Men jeg købte det til Xbox for et års tid siden med intentionen om at spille det igennem på 360'eren. Men jeg har hørt fra fellow-fans, at det er godt, men ikke på højde med de første to. Send ENDELIG din dom, hvis du går i krig med det! :-)
#17283 Highland Park 12 år siden
Jeg skal lige have fundet en god taktisk måde at håndtere dem på.
Jeg glæder mig sindssygt meget til den efter sigende pisseuhyggelige mission "The Haunted Cathedral".
Ha, sådan en længerevarende periode har jeg også haft. Det er en af årsagerne til, at jeg kaster mig over nyklassikere for tiden. Jeg er også så småt begyndt at panikke til "System Shock 2". :)
Og naturligvis spiller jeg uden nymodens grafiske tilføjelser og lign. fan-mods. Jeg forstår simpelthen ikke, at nogen mennesker ikke kan holde ud at spille de originale udgaver.
#17284 The Insider 12 år siden
#17285 Highland Park 12 år siden
Ja atmosfæren er i top, men jeg bliver som regel også glædeligt overrasket over det grafiske design i disse lidt ældre spil. Stillbilleder (såsom hos GOG) yder sjældent spillenes grafiske udtryk retfærdighed.
Sig mig er lyden af døre der åbnes en art Wilhelm Scream inden for spilindustrien? Jeg tør næsten vædde med, at "Thief II" gør brug af samme lyd som i de første "Hitman"-spil. Det kan selvfølgelig også bare være et populært valg fra lydkartotekerne.
#17286 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17287 The Insider 12 år siden
#17288 elwood 12 år siden
"Being able to capture the voice at the same time as the actors' movements and facial expressions, all while the actors play off each other, delivers a much more convincing experience than traditional techniques of recording each characters' dialogue separately and then animating everything by hand afterwards," Verbert continued.
And to answer your question directly, the actor playing Garrett needed to be able to perform his own stunts," Verbert said.
"Garrett's a really athletic guy. We could have pasted Stephen's voice on top of the actions and stunts of someone else, but this wouldn't appear natural. It really wouldn't make any sense to capture the full performance for our other characters, but not for our star."
Gallagher concluded: "We're absolutely huge fans of Stephen's work on the classic Thief games. But when it came down to it, we ultimately realised that holding onto Steven as the voice of Garrett just for the sake of our nostalgia would be like wanting to cast Sean Connery again in the new 007 movies... It's a nice thought, but honestly, it wouldn't make sense for anything else other than nostalgia."
Kilde
Så forklaringen er umiddelbart at han er for gammel? til og ku udføre sine egne Mo-cap (tror der her tænkes i Cutscenes ligesom med Uncharted)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17289 Highland Park 12 år siden
Jeg må dog indrømme, at jeg sprang over, da det dukkede op i det vanvittige Insomnia-udsalg hos GOG...
#17287: Det bliver næppe kønt, men det skal jeg nok. :)
#17290 Highland Park 12 år siden
Tak for svaret elwood. :)