Gravatar

#17291 elwood 12 år siden

Men det de gør er netop og bruge det på samme måde som Uncharted i cutscenes,ne er mit gæt, hvor de har full mo cap på, og optager dialog, men de udføre live action'en så at sige.

Tror ikke de tænker selve gameplayet, men rent cutscene mæssigt.

Var så lidt :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17292 The Insider 12 år siden

Cool - tak elwood, fedt at vide nøjagtig hvorfor, at stemmen ikke er den samme. Umiddelbart kan jeg godt følge logikken, men for mig er Stephen Russell Garrett, men jeg skal nok bare vænne mig til tanken.
War. War never changes.
Gravatar

#17293 elwood 12 år siden

Ja jeg er hel enig, hvis de bare havde gjort det fordi, jamen det skal være nyt til en ny generation, så f! dem, men det her ja udfra det de vil, så gir det en mening.

Selv om du nok har et lidt større forhold til manden end jeg har, btw. du har set den der looking glass dokumentar på youtube, i forbindelse med lukningen af studiet, hvor man er rundt og møde de forskellige folk bag.

Du muter da bare dialogen og lave din egen stemme, ligesom du rendte rundt og gjorde i London movie trailer guy :)
Gravatar

#17294 Highland Park 12 år siden

elwood (17291) skrev:
Men det de gør er netop og bruge det på samme måde som Uncharted i cutscenes,ne er mit gæt, hvor de har full mo cap på, og optager dialog, men de udføre live action'en så at sige.
Jeg stakkels ignorant... Så giver det bedre mening men berettiger ikke nødvendigvis valget.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#17295 The Insider 12 år siden

#17293, nej, har ikke set den - kan du linke? :-)
War. War never changes.
Gravatar

#17296 elwood 12 år siden

[url= 1, og så kan du fange de andre i højre side[/url]
Gravatar

#17298 MoH 12 år siden

Synes ikke der er sket noget nyt efter at have installeret updaten..
Gravatar

#17299 Kyllingebenet 12 år siden

MoH (17298) skrev:
Synes ikke der er sket noget nyt efter at have installeret updaten..

Jeg kan heller ikke spotte noget nyt, øv, havde ellers lige glædet mig til noget nyt lir!
Mental striptease..
Gravatar

#17300 MoH 12 år siden

Ja havde jeg også lige set frem til..
Har lige gennemført Resogun på veteran, det var alligevel lidt svært til tider :b
Ihh.. Havde lige regnet med at jeg kunne spille master nu, men kan man kun hvis man ikke har gennemført veteran i Co-op.. Så nu skal jeg til det igen.

Skriv ny kommentar: