Gravatar

#17381 elwood 12 år siden

80'eren var igår, og i dag er det så 90'erne GiantBomb Style, emd deres GOTY :)

Og med en meget nærgående Drew
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17382 Thomsen 12 år siden

Jeebus!GTA V: O har da virkeligt udviklet sig til en børnehave!

Først var der problemer med, at folk udnyttede glitches til at sælge den samme bil mange gange og derved tjene kassen. Den lukkede Rockstar for i en opdatering. Men nu er folk til gengæld begyndt decideret at hacke spillet. Resultatet er, at der render tusindvis af spillere rundt med milliarder (!) på kontoen og kan købe ALT uden at arbejde for det - en stor del af dem er tilsyneladende script-kiddies, som nu pludseligt har level 500+ og ynder af gå amok i tank-krig, mens de selv er urørlige i "God mode"...

R* har endeligt meldt ud, at de har tænkt sig at slette alle de hackede penge og er begyndt at banne hackerne, men for dælen hvor går det langsomt. Det er RET ulideligt at spille spillet, som det er tænkt, med at rende rundt, spille missioner, sælge biler osv., når man hele tiden bliver overfaldet af horder af teenagere i tanks, der spawn-dræber én, blot fordi de kan. :-/
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#17383 TP-DK 12 år siden

Ja jeg dræbte også en forleden med en dusør på over 2 milliarder. Så jeg er blevet milliardær nu :D

Jeg har dog ikke stødt ind på nogen i god mode heldigvis, men jeg har da set en enkelt eller to i tanks. Men de tanks er alligevel så skrøbelige, at de ikke gør nogen forskel for mig.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#17384 Thomsen 12 år siden

#83 - "Skrøbelige" ligefrem? Hvordan nedlægger du dem?

Jeg har forgæves forsøgt både med raketstyret (som jeg havde fra at have spillet en omgang Survival) og med en Buzzard helikopter (som hurtigt blev skudt ned, for dens målsøger reagerer ikke på tanken). Jeg har også hørt, at man skulle kunne snipe føreren, hvis man skyder mod lugen på tilpas lang afstand, men det er heller ikke lykkes mig.

Det ser dog ud til, at Rockstars indgriben allerede begynder at give pote. Jeg har ikke mødt en eneste tank i to dage, og kun enkelte spillere, hvor man sikkerhed kan sige, at deres level er så høj, at det må være snyd. Jeg læste også på Reddit, at Rockstar var rimeligt hurtige til at gribe ind, når andre spillere brugte "report"-funktionen og meldte snyderne.
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#17385 TP-DK 12 år siden

3 skud med granatkasteren plejer at klare det for mig.

Og med skrøbelig, tænkte jeg på i forhold til de andre GTA spil hvor man nærmest var udødelig så snart man satte sig ind i en tank :)
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#17386 misuma 12 år siden

Wuwsy, Ni No Kuni har ramt mit gamerhjerte. Sikke et hyggeligt, rørende og sjovt spil.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#17387 Neranders 12 år siden

misuma (17386) skrev:
Wuwsy, Ni No Kuni har ramt mit gamerhjerte. Sikke et hyggeligt, rørende og sjovt spil.

Spændende! Har selv lige købt det for nyligt og glæder mig til at komme hjem fra juleferie og få det spillet!
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#17388 misuma 12 år siden

RPG's har aldrig ku' fange mig, ofte så forsvandt interessen ret hurtigt, men Ni No Kuni's intro greb mig hurtigt og læringskurven er fin for en fæknold som mig!

Vent, spillet er da et RPG, ik'? Do'h!
Gravatar

#17389 misuma 12 år siden

Andre som har fået mail fra Blockbuster om at de sælger PS4 online til den dejlige sum af 5299 kr, dog inkl. spil?

Damn, jeg er glad for at min "kun" kostede 4000 kr inkl. Killzone.

Gravatar

#17390 Ericmase 12 år siden

Er der nogen der ved om der er en måde at købe et PSN-kort (altså de der 200-400 kroners-kort) online så man får koden pr. mail eller er der en måde at bestemme sit eget beløb på?
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: