Lige set det sidste afsnit af dokumentaren, der foregår før og efter de launchede beta'en, af Act 1.
De sidste par minutter, hvor Tim Schafer sidder og ser en Let's play sttream af sit spil, hvor Tim dels blot virkelig ser ud til og nyde og se en person spille hans spil efter så lang tid, og herefter sidder og kommenter på det som Streameren sidder og siger. er ja bare skønt og se på :)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Nice, jeg stod selv med det i forgårs, men besluttede mig for at ligge det fra mig igen, da jeg allerede havde spillet det på PS3. :) Men det er et fedt spil!
#17451 JannikAnd 12 år siden
#17452 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17453 elwood 12 år siden
De sidste par minutter, hvor Tim Schafer sidder og ser en Let's play sttream af sit spil, hvor Tim dels blot virkelig ser ud til og nyde og se en person spille hans spil efter så lang tid, og herefter sidder og kommenter på det som Streameren sidder og siger. er ja bare skønt og se på :)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17454 Giraffen 12 år siden
#17455 misuma 12 år siden
#17456 DarkLight 12 år siden
Var der ikke noget med at man kunne købe et season pass, så man havde betalt for det? Hvis ja, hvordan ser man om man har gjort det?
#17457 Giraffen 12 år siden
Jo det kan man, men jeg har ikke selv købt et season pass, da jeg ikke er interesseret i multiplayer dlc, så det er egentlig et godt spørgsmål.
Jeg vil tro at man bare burde kunne forudbestille Left Behind uden at skulle betale for det, hvis man har et season pass.
#17458 Kyllingebenet 12 år siden
Nice, jeg stod selv med det i forgårs, men besluttede mig for at ligge det fra mig igen, da jeg allerede havde spillet det på PS3. :) Men det er et fedt spil!
#17459 misuma 12 år siden
#17460 JannikAnd 12 år siden