Ja, det er vildt billigt, men ingen fejl. De skriver også "spar 1600,-". Jeg havde faktisk planlagt at købe den for 2300,- i næste uge, men nu har jeg naturligvis slået til på dette tilbud.
Damm hvis jeg havde og ja mener jeg sku, pengene den her måned, så havde jeg hoppet på, kan godt være de ikke har så mange spil endnu, men lige pludselig så er der det nye gode Mario eller Zelda, eller gys 3. part produceret killer spil (selv om det ikke er noget vi har set til endnu)
Og så vil jeg gerne med på vognen igen, hjvad er det du er mest ude efter på den, eller var det blot for og ha den blligt til engang.
Tak for heads up.
Kan se de gjorde noget ligende i 2013.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg var én af de 1000 danskere, der IKKE havde den gamle Wii, så jeg har et helt bagkatalog, jeg kan give mig i kast med. Jeg har f.eks. aldrig spillet Galaxy-spillene eller de to Zelda (Min yndlings franchise) eller Xenoblade Chronicles, hvis kommende efterfølger ser vildt spændende ud.
Jeg købte faktisk fem Wii-spil på DBA i weekenden, så jeg mener virkelig, at jeg havde tænkt mig at købe konsollen inden for ganske kort tid, så da jeg hørt om tilbudet i går, var det lidt af en velsignelse :) Desværre tror jeg kun, det er ganske få SuperBrugsen'er, der fører dette tilbud.
Kiggede lige for sjovt i min nærmeste Superbrugs, men tror vidst som sagt det kun er udvalgte som du selv er idne på, og så tror jeg også de skal ha en vis størrelse de her brugser, før de laver sådan et nummer.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Nej har også lige læst det andre steder, oh well heller ikke noget som haster for mig, men hvis man nu var forbi ku man da sagtens haps :)
Men fedt at du da nåede og få en, så fortsætter jeg med og gøre mig klar til PS4 :)
Første reel spil jeg er intresseret i kommer relativt snart, Infamous Second son, men når jeg får en PS4, går der nok lidt tid endnu, og til dne tid, så er der masser af ting ude som har relevans for mig.
#17461 elwood 12 år siden
Min næste skal dog være en PS4, Nintendo har desværre ikke haft så godt et år 2013 med deres Wii U.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17462 JannikAnd 12 år siden
#17463 elwood 12 år siden
Og så vil jeg gerne med på vognen igen, hjvad er det du er mest ude efter på den, eller var det blot for og ha den blligt til engang.
Tak for heads up.
Kan se de gjorde noget ligende i 2013.
#17464 JannikAnd 12 år siden
Jeg købte faktisk fem Wii-spil på DBA i weekenden, så jeg mener virkelig, at jeg havde tænkt mig at købe konsollen inden for ganske kort tid, så da jeg hørt om tilbudet i går, var det lidt af en velsignelse :) Desværre tror jeg kun, det er ganske få SuperBrugsen'er, der fører dette tilbud.
#17465 elwood 12 år siden
Ahh ja Galaxy herligt spil.
#17466 TP-DK 12 år siden
#17467 elwood 12 år siden
#17468 JannikAnd 12 år siden
#17469 elwood 12 år siden
Men fedt at du da nåede og få en, så fortsætter jeg med og gøre mig klar til PS4 :)
Første reel spil jeg er intresseret i kommer relativt snart, Infamous Second son, men når jeg får en PS4, går der nok lidt tid endnu, og til dne tid, så er der masser af ting ude som har relevans for mig.
#17470 DarkLight 12 år siden