Gravatar

#17471 elwood 12 år siden

Hehe I will men har bare ikke lige penge pt. og så er der heller ikke så mange titler ude endnu, jeg er intresseret i.

Men jeg skal nok joine up inden Uncharted 4 eller, havd det ender med og blive til.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17472 JannikAnd 12 år siden

Ja, PS4 er lækker. Der er bare ingen spændende spil. Jeg glæder mig til Second Son. Men jeg ser frem til den tid, hvor vi ser spændende JRPG'er og RPG'er.
Gravatar

#17473 Thomsen 12 år siden

#71 - Samme situation her. Har ikke lige pengene, og så er der heller ikke nogen titel, der for alvor får mig til at styrte ud. Men når Uncharted kommer, så er jeg frisk!
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#17474 JannikAnd 12 år siden

Nogen PS4-ejere, der har forsøgt sig med Outlast, der er månedens spil på Playstation+? Jeg har ikke været i stand til at komme forbi det første kvarter, før jeg må opgive. Det er sgu for uhyggeligt til mig...
Gravatar

#17475 misuma 12 år siden

Jannik...

Min søn på 9 år spiller Outlast på PS4...han morer sig gevaldigt.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#17476 JannikAnd 12 år siden

misuma...

Din søn på 9 år er hardcore... Har du selv prøvet at sidde med controlleren? Det er ulideligt.
Gravatar

#17477 misuma 12 år siden

Ulideligt, hvorfor?

Condemned fangede mig, endda ZombiU, men ikke Outlast mærkeligt nok.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#17478 JannikAnd 12 år siden

Ulideligt = pissehamrende uhyggeligt. Jeg tror skam, der venter en god oplevelse, når jeg får mig taget sammen til at spille det igennem. Det skal siges, at jeg har et rimelig awesome surround setup, der virkelig ikke mindsker effekterne og ambiancen.
Gravatar

#17479 elwood 12 år siden

Jeg HADER scary spil og edderkopper Tak Thief for den der sidste ting i dag er de måske ikke så scary, men i 90'erne fyfor den jeg fløj op af stolen da jeg første gang møder de store bæster!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17480 Giraffen 12 år siden

Jeg elsker gyserfilm, og bliver da også lidt skræmt fra tid til anden, men gyserspil er simpelthen lidt for effektive. Jeg holder sjældent til mere en 5-10 min. før jeg må enten stoppe spillet eller tænde lyset. Jep, jeg kan vist ikke flygte fra det. Jeg er vist lidt af tøs når det kommer til survival horror spil. :/

Jeg har dog alligevel også gennemført Dead Space 1 og 2, men det var også en hård omgang og de er jo pixie bøger sammenlignet med Amnesia spillene.

Det ændre dog ikke på at jeg SKAL spille Alien: Infestation i mørke og godt med lyd på også selvom det sikkert betyder jeg ender i fosterstilling i et hjørne. :'(

Det er hårdt at være gamer.

Skriv ny kommentar: