Håber satme bare Creative Asembly har lært deres lektie med og bug teste fra deres sidste spil, self. er Total War serien noget hel andet, men damm det var godt nok buggy.
Men Oh well kan være vi får et charlston dansene Alien som i det skrækkelige Colonial MArines, så har jeg intet i mod det :)
Men ja krydser fingre for deres første færd ud i FP genren.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jazzpunk endten elsker man det eller også synes man det er det dummeste nogensinde, jeg er på den første udtalelse.
Det er ja, svært og beskrive, men at forstille sig det er en masse easter eggs blandet ind i et spil, er en nogenlunde beskrivelse, som nogen har kaldt det, men ja, det er anderledes.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Nå ja blev også færdige AC: Brotherhood som er det klart bedste i serien indtil videre. Langt mere liniær og stramt fortalt, hvilken også giver et bedre flow. Samt mere interessante hovedpersoner samt variation.
Nå ja og styringen er også blevet bedre, på trods af at der stadigvæk er nogle irritationsmomenter.
Jeg synes virkelig, at Ground Zeroes er en latterlig udgivelse. Jeg forstår slet ikke, hvorfor det ikke bare blev en del af MGSV, hvilket ville give mening.. men det her, er som at købe DLC til et spil, der slet ikke er blevet udgivet.
Der skal absurd gode anmeldelse til, før jeg køber Ground Zeroes til næsten samme pris som en AAA-titel. Det er en helt grotesk salgsstrategi, og jeg køber bare ikke Kojimas forklaring med, at formålet med Ground Zeroes er at "forberede" spilleren på den åbne struktur i Phantom Pain. Riiight... Tror Konami og Kojima virkelig ikke, at deres kunder har prøvet en lignende struktur i de sidste 10 års konstante udsendelse af open world-titler? Det gør bare udsagnet endnu mere grotesk, at Kojima for nyligt var ude og sige, at Phantom Pain er 100 gange større end Ground Zeroes i forhold til tilgængeligt område...
Nå ja, og så er der jo sidste uges udmelding om, at Phantom Pain muligvis først udkommer i 2016, hvorfor en tutorial til 300 kr. virker totalt meningsløs.
Jeg elsker Kojima, og jeg elsker MGS-serien, men hold kæft det forekommer stupidt. Håber jeg må æde mine ord, men jeg har svært ved at se det scenarie.
Jeg tror også bare, at jeg nøjes med at se nogle "Let's play" videoer på tuben, og MÅSKE samler jeg det op, hvis jeg engang falder over det til en 50'er.
Synes også det er dumt, at vi skal "forberedes"... jeg mener, hvor dumt er det ikke lige? Hvor mange gange har man ikke kastet sig ud i spil, uden at være forberedt? Er det ikke hele idéen ved, at man for/køber nyt - netop for at få en ny oplevelse? Hvis det var så vigtig at "forberede" os spillere, så smid da en demo på PSN.
Hideo Kojima tænker bare anderledes end os her i EU og US, jeg siger ikke at jeg synes om ide'en, men blot at det ikke overrasker mig når det er ham, hele måden man styrede MGS 4 på, var også noget meget anderledes og mere vest europæisk i forhold til, hvad man er vandt til i Japan.
Jeg syntes også hele hans Joachim fake stunt og så vider, tog overhånd til sidst, men det er sådan Hideo Kojima er, uanset hvad så håber jeg på at når han får udgivet MGSV at de lader ham lave andre projekter, jeg vil virkelig gerne se ham finde på en hel ny IP også, og ikke blot lave det ene MGS spil efter det andet.
#17481 elwood 12 år siden
Men Oh well kan være vi får et charlston dansene Alien som i det skrækkelige Colonial MArines, så har jeg intet i mod det :)
Men ja krydser fingre for deres første færd ud i FP genren.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17482 elwood 12 år siden
Det er ja, svært og beskrive, men at forstille sig det er en masse easter eggs blandet ind i et spil, er en nogenlunde beskrivelse, som nogen har kaldt det, men ja, det er anderledes.
#17483 Slettet Bruger [1569084572] 12 år siden
#17484 Slettet Bruger [1569084572] 12 år siden
Nå ja og styringen er også blevet bedre, på trods af at der stadigvæk er nogle irritationsmomenter.
#17485 DarkLight 12 år siden
#17486 elwood 12 år siden
#17487 Kyllingebenet 12 år siden
#17488 JannikAnd 12 år siden
Nå ja, og så er der jo sidste uges udmelding om, at Phantom Pain muligvis først udkommer i 2016, hvorfor en tutorial til 300 kr. virker totalt meningsløs.
Jeg elsker Kojima, og jeg elsker MGS-serien, men hold kæft det forekommer stupidt. Håber jeg må æde mine ord, men jeg har svært ved at se det scenarie.
#17489 Kyllingebenet 12 år siden
Synes også det er dumt, at vi skal "forberedes"... jeg mener, hvor dumt er det ikke lige? Hvor mange gange har man ikke kastet sig ud i spil, uden at være forberedt? Er det ikke hele idéen ved, at man for/køber nyt - netop for at få en ny oplevelse? Hvis det var så vigtig at "forberede" os spillere, så smid da en demo på PSN.
Jeg synes i hvert fald, at det er et dumt stunt.
#17490 elwood 12 år siden
Jeg syntes også hele hans Joachim fake stunt og så vider, tog overhånd til sidst, men det er sådan Hideo Kojima er, uanset hvad så håber jeg på at når han får udgivet MGSV at de lader ham lave andre projekter, jeg vil virkelig gerne se ham finde på en hel ny IP også, og ikke blot lave det ene MGS spil efter det andet.