Gravatar

#17491 Kyllingebenet 12 år siden

Hvad er "Joachim fake stunt"? :)
Mental striptease..
Gravatar

#17492 elwood 12 år siden

Joakim var supposely en af udviklerne bag et nyt spil fra dte nye studie Moby Dick.

Det er en længere saga, som staretde ud emd den meget puzzlede trailer for et nyt spil, der omhandlede en mand der havde været i koma i lang tid, dog ku man tydelig se MGS hints fra starten af. Det var også her vi i en sener trailer så MGS V stå i det negative space om man vil, dam man afslørede en titel Phan of pain.

Hideo Kojima blev dog ved med hans stunt, og gametrailer.com fik sågar et obskørt interview med Joakim en bandageindsvøbt ansigt som fortalte om deres nye spil.

Joakim

Jeg synes blot det blev for meget afd et gode til sidst, men igen, det er typisk Hideo Kojima, så jeg blev ikke overrasket og accepterede det, selv om jeg synes han var lige stædig nok, da hemmeligheden var ude.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17493 The Insider 12 år siden

Jeg har sikkert også spurgt før - og i så fald undskylder jeg for min horrible hukommelse - men hvordan passer MGS5'eren ind i mytologien? Er det en prequel, midquel, sequel? Pudsigt nok har jeg stadig kun spillet 4'eren, men har købt PS3-samlingen, der har ALLE spillene (selv de gamle Metal Gear-spil), og glæder mig til at give mig i kast med dem. Engang i 2022. Men hvorom alting er... 4'eren sluttede næsten helt perfekt.
Snakes død havde dog givet den ekstra pondus. Det føltes lidt som et cop-out. Medmindre 5'eren er en fortsættelse, der så giver ham en ordentlig afsked.
War. War never changes.
Gravatar

#17494 elwood 12 år siden

For lige og starte med det nemmeste først, 5'eren handler ikke om Solid Snake (men skal lige passe på med ordet Snake, da det dækker over en del personer) men om Big Boss.

Det foregår efter begivenhederne i Peace walker, og vil primært omhandle Big Boss også kaldet Punished Snake, og hans Ven Kaz, som vi har mødt før.

Phantom of pain foregår ni år efter begivenhederne i Ground Zeroes, hvor Big Boss ender i et 9 års Koma.

Så det foregår før MGS4 er vidst det nemmeste og sige.
Gravatar

#17495 elwood 12 år siden

The Insider (17493) skrev:
og i så fald undskylder jeg for min horrible hukommelse

Horrible Hukommelse, nej det er blot Hideo Kojimas forskruede univers der er forvirrende og finde rundt i :)
Gravatar

#17496 The Insider 12 år siden

Tak for info, Kenneth! Nogen info om, hvorvidt der også følges mere direkte op på 4'eren på et eller andet tidspunkt?

Fik i øvrigt aldrig spillet Metal Gear Rising... Noget værd?
War. War never changes.
Gravatar

#17497 elwood 12 år siden

Altså det skal ikke kunne siges, men Hideo Kojima har ikke udtalt noget endnu, og tror det ikke selv personligt, jeg tror de er mere intresseret i Big Boss, og jeg synes egentlig også han er noget mere intressant, med de ting han har oplevet. Og som sagt så håber jeg virkelig han kaster sig over en ny IP herefter, da jeg så gerne vil se, havd han elelrs kan finde på, selv om Konami, vidst ikke er så intresseret, men jeg sku da mene han kan få lov til og lave hvad han vil, og et Open world MGS er en fin udfordring for ham, og herefter kan han så kaste sig over andre projekter.

Metal Gear Rising skal ikke spilles, hvis man gerne vil ha mere historie fra MGS universet, jo det følger Raiden, men det er Platinum Studio som står bag, folkene bag blandt andet Bayonetta, så man skal spille det for actionen skyld, og boss kampen til sidst, det er en af de mest sindsyge ikke selve kampen, men det som sker før selve kampen, det er en ganske farverig karakter, med et lidt anderledes syn på verden.

Men jeg morede mig nu gansmek fint med det, men noget MGS er det nu ikke.
Gravatar

#17498 The Insider 12 år siden

Cool cool! Tror jeg investerer i det. Synes netop, det ser virkelig fornøjeligt ud. Så kan det være, jeg får taget hul på det før 2030!
War. War never changes.
Gravatar

#17499 DarkLight 12 år siden

Det er gratis, hvis man har PS+ :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#17500 The Insider 12 år siden

Okey dokey! Men jeg fik nærmest ikke brugt mit PS+, da jeg havde et års abonnement for noget tid siden... Og jeg er en af de der helt vildt underlige fætre, der har svært ved at tage sig sammen til at spille noget, hvis jeg ikke har etuiet og skiven! :-/ (jeg købte endda The Walking Dead på skive fra USA efter at have gennemført alle de downloadede episoder)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: