Gravatar

#17601 elwood 11 år siden

Niiiice, så var der hold i rygterne altså med en snarlig afsløring.

Blir spændende og se, hvad de har fundet på den her gang, og once again er det Game informer der napper scoopet.

Og her er lidt link

Batman
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17602 JannikAnd 11 år siden

Game Informer vil i øvrigt have et eksklusivt fokus på spillet i den kommende måneds tid, hvilket blandt andet betyder, at vi gerne skulle se en 4-minutters trailer snart. Forhåbentlig med noget gameplay, omend jeg tvivler.

Rocksteady har i samme ombæring udmeldt, at det bliver deres sidste Batman spil - hvilket glæder mig. Jeg ser umådeligt meget frem til dette spil, men jeg er mere spændt på, hvad de dernæst kaster sig over.
Gravatar

#17603 elwood 11 år siden

Tror gameplay gemmes til E3 er mit gæt, vi får nok blot en flashy CGI trailer som vi gjorde til Arkham City er mit bud.
Gravatar

#17604 elwood 11 år siden

JannikAnd (17602) skrev:
Jeg ser umådeligt meget frem til dette spil, men jeg er mere spændt på, hvad de dernæst kaster sig over.

Same here, håber de hopper hel væk fra Superhelte genren, og laver noget hel andet, så vi kan se, havd de også kan.
Gravatar

#17605 JannikAnd 11 år siden

Det er også mit bud. Men Game Informer skriver come back for the 4-minute debut game trailer at 10 AM Central Time.

Hele Game Informers artikel
Gravatar

#17606 elwood 11 år siden

Hehe vi sidder og linker til de samme ting :)

Men debut gametrailer behøver ikke og betyde ingame, man kan håbe men jeg tviler. tror mere på en ala. den med Hugo Strange, men kan også se lidt af traileren i deres lille video derinde, vil tror det er fra den af.
Gravatar

#17607 JannikAnd 11 år siden

Hov, det havde jeg ikke set :) Nå, så er der større sandsynlighed for, at folket opfanger det. Men ja, gameplay bliver højst sandsynligt gemt til E3.
Gravatar

#17608 elwood 11 år siden

Mon ikke der kommer link om det igen når vores snak er druknet i alle de andre ting :)

Er godt nok spændt på, hvordan de får Batmobilen til og være i spillet, blir dety blot et transport middel, eller en actual brugbar ting mod fjenderne, og hvordan balancer man det i spillet, er sikker på dte nok skal blive godt, men er godt nok spændt på, hvordan de gør den til en aktiv ting i spillet og ikke blot en transport middel fra A-B
Gravatar

#17609 HonoDelLoce 11 år siden

Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17610 elwood 11 år siden

Niice CGI trailer.

Jeg gætter på Oktober-November

Btw. lidt spændt på om alle indbygger i Gotham også blir indedøres den her gang, eller om de kommer ud og befolker verden, eller om det kun er enemies og så politiet.

Skriv ny kommentar: