Gravatar

#17611 HonoDelLoce 11 år siden

Ja, den er s'gu godt skruet sammen... Glæder mig til at se implementeringen af Batmobilen i gameplayet..

I øvrigt - nu har jeg ikke læst så forfærdeligt meget af de nyere batman-tegneserier - men ser Batmobilen sådan ud nu deri også, eller har de bare ladet sig inspirere af Nolan-filmene?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17612 elwood 11 år siden

Håber virkelig ikke det "blot" er ah damitt Two-Face stikker af, så må jeg til og jagte ham i bilen, men ku være fedt, hvis man kan bruge den mod de andre fjender også på en måde, men self. en balancegang, for, hvor meget man må ha lov til og bruge den, og til, hvad.

Jeg tror muligvis Rocksteady selv har fundet på det, men tænker de vel har ladet sig inspirer lidt hist og her.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17613 Batsy 11 år siden

Synes det var en rigtig fed trailer, den har en rigtig fed stemmning og har den der Zimmer tone til sig. Går udfra batman skal kæmpe en rigtig barsk kamp, siden han render rundt i den virkelig panser dragt og monstrum af en batmobil. Tror lidt at Scarcrow har en af hoved tjanserne, "Or i will unleash your greatest fears" og så alle de håndlanger der render ryndt med masker.

Harley Quinn ser glad ud så er jokeren vendt tilbage eller hvad, hun var jo efterladt i hendes DLC ret grædefærdig og vred.

"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#17614 Highland Park 11 år siden

In death I will love you forever.

Jeg græmmes...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#17615 Kyllingebenet 11 år siden

Fucking glæder mig, det bliver et must buy for mig!
Mental striptease..
Gravatar

#17616 elwood 11 år siden

Der kommer ny update i morgen, måske gameplay eller måske blot lidt mere info.
Gravatar

#17617 Mikkel Abel 11 år siden

JannikAnd (17599) skrev:
Og heldigvis forlyder det, at det udelukkende er til PC og next-gen konsoller

JannikAnd (17599) skrev:
heldigvis

But..... why?
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#17618 HonoDelLoce 11 år siden

Mikkel Abel (17617) skrev:
JannikAnd (17599) skrev:
heldigvis

But..... why?

Jeg svarer da lige på hans vegne (og så kan JannikAnd selv komme med en anden forklaring, hvis det ikke er derfor, han mener det...)

Fordi udviklerne kan gøre spillet langt bedre ved kun at skulle fokusere på nextgen og PC.

Det tydeligste eksempel er FIFA 14, der lider gevaldigt under at være blevet udviklet til for mange konsoller/enheder på én gang, og på PS3 kan de tungere dele af spillere (som manager-delen) være decideret uspillelige på grund af lag og fejl.

Et andet eksempel er Assassins Creed 4, hvor udviklerne selv har udtalt, at nextgen-versionen langt fra er, hvad den kunne have være, men at de var nødt til at holde sig tilbage for at kunne udgive samme spil til PS3/Xbox360.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17619 JannikAnd 11 år siden

Mikkel Abel (17617) skrev:
JannikAnd (17599) skrev:
heldigvis

But..... why?
Fordi der er tale om et decideret benspænd for udviklerne, når de producerer nyt software, der skal kunne trækkes på 7-8 år gammel hardware. Det går i sidste ende ud over alle udgaver af spillet, hvilket er tydeligt, hvis du sammenligner et cross-gen spil med et spil, der er lavet udelukkende til next-gen og/eller PC.

Det er jo ikke, fordi jeg ikke under alle mennesker glæden ved et nyt spil. Situationen er bare uholdbar, hvis man fortsætter med at udsende "kompromis-spil".
Gravatar

#17620 elwood 11 år siden

Enig

Og btw. tror det er Blur Studio eller, hvad de lige hedder som også har stået bag den her trailer, de er satme nogle dygtige folk, de lavede så vidt jeg ved også annoucement traileren til Arkham City, den med Hugo Strange som voice over.

Skriv ny kommentar: