Ingen multiplayer sådan Rocksteady, vi skal kke ha noget der distrakter fra og lave det ultimative singleplayer spil.
Rocksteady game director Sefton Hill said, "This is a single-player game. There is no multiplayer Right at the start this was our vision. It's going to take all of our effort for all of this time. We don’t have the time to do multiplayer.”
Instead, Hill’s team plans “to focus on making the best single-player experience we can. We don't feel that it needs a multiplayer element. Warner Bros. backed that up right at the start.”
The addition of the Batmobile is another notable feature for Arkham Knight. The vehicle, which is drivable for the first time in the series, has immobilizing missles, can be summoned at any time, smashes through most objects, and can eject Batman at any time so he can glide or grapple around Gotham. Even Riddler’s challenges will take advantage of the Batmobile, which will, among other things, test your driving skills.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Abandon the city, or I will unlease your greatest fear hmm lyder lidt som forklaring på, hvorfor vi igen ikke vil se Gotham befolket af normale borger. Oh well glæder mig bare til og se en mere levende by, om det så kun blir forbryder og skurkene der befolker den eller ej.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Rygterne lyder på: Sources claim Hennig was “forced out” by The Last of Us’ Neil Druckmann and Bruce Straley, and explained that Uncharted may now come under their control.
Uanset, hvor glad man har været for TLOU's historie osv. hvis det her har noget sandhed over sig, så er det da ikke så godt og høre.
Jeg håber virkelig ikke det er sandt at hun blev "smidt" ud af Naughty Dog. Det synes jeg heller ikke giver mening, i betragtning af hvor mange år hun har arbejdet der. Men tidspunktet er godt nok mærkeligt, jeg går da ud fra hun var involveret i udviklingen af Uncharted 4, og det er vel stadig et forholdsvist nyt projekt?
Jeg håber i det mindste at det var hendes egen beslutning.
Men der har godt nok været mange af den slags historier på det sidste: Først lukningen af Irrational Games, så blev udviklingen af en helt ny IP fra Sony Santa Monica stopppet, som de vist havde brugt 4 år på, og nu det her.
Jeg håber da ikke at det står så slemt til i spilindustrien som det lyder til, det har i hvert fald været en hektisk start på året for mange af de store studier.
Tidspunktet lægger vel utroligt meget op til, at det er uenigheder omkring Uncharted 4 der er skyld i bruddet (uanset om det er hende, der er gået, eller hun er blevet "bedt" om det...)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Så kom UPS-manden endelig med The Stick of Truth. Uden at blive knaldet i tolden (eller af UPS-manden).
Niiice! Min pakke fra Amazon blev dog nappet i tolden (for første gang i årevis), så jeg var ikke så heldig. Til gengæld har Amazon allerede givet mig pengene tilbage, selvom Told først sender pakken retur om et par uger. Ret vild service.
Været godt i gang med South Park The Stick of Truth, og selv om hele Joken med
Douchebag
er så simpel og dum, så er jeg færdig af grin, hver gang jeg blir tiltalt af Cartman :)
Og ellers så ja enig med reviews'ne stilen er 100% som var det et afsnit af serien, og humoren er klassisk South Park sooo many referenche til gamle og nye afsnit loving the heck out of it.
#17621 elwood 11 år siden
What!! vil det sige der ikke kommer en PS2 udgave!? damm sikke noget hø!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17622 elwood 11 år siden
Rocksteady game director Sefton Hill said, "This is a single-player game. There is no multiplayer Right at the start this was our vision. It's going to take all of our effort for all of this time. We don’t have the time to do multiplayer.”
Instead, Hill’s team plans “to focus on making the best single-player experience we can. We don't feel that it needs a multiplayer element. Warner Bros. backed that up right at the start.”
The addition of the Batmobile is another notable feature for Arkham Knight. The vehicle, which is drivable for the first time in the series, has immobilizing missles, can be summoned at any time, smashes through most objects, and can eject Batman at any time so he can glide or grapple around Gotham. Even Riddler’s challenges will take advantage of the Batmobile, which will, among other things, test your driving skills.
#17623 elwood 11 år siden
#17624 elwood 11 år siden
Hun har været main writer på Uncharted serien, så hun ønskes al mulig held og lykke
Rygterne lyder på:
Sources claim Hennig was “forced out” by The Last of Us’ Neil Druckmann and Bruce Straley, and explained that Uncharted may now come under their control.
Uanset, hvor glad man har været for TLOU's historie osv. hvis det her har noget sandhed over sig, så er det da ikke så godt og høre.
#17625 Giraffen 11 år siden
Jeg håber virkelig ikke det er sandt at hun blev "smidt" ud af Naughty Dog. Det synes jeg heller ikke giver mening, i betragtning af hvor mange år hun har arbejdet der. Men tidspunktet er godt nok mærkeligt, jeg går da ud fra hun var involveret i udviklingen af Uncharted 4, og det er vel stadig et forholdsvist nyt projekt?
Jeg håber i det mindste at det var hendes egen beslutning.
Men der har godt nok været mange af den slags historier på det sidste: Først lukningen af Irrational Games, så blev udviklingen af en helt ny IP fra Sony Santa Monica stopppet, som de vist havde brugt 4 år på, og nu det her.
Jeg håber da ikke at det står så slemt til i spilindustrien som det lyder til, det har i hvert fald været en hektisk start på året for mange af de store studier.
#17626 HonoDelLoce 11 år siden
#17627 squid delicious 11 år siden
#17628 JannikAnd 11 år siden
#17629 elwood 11 år siden
Hun har været main writer på Uncharted 1-3 og hun var også main writer på Uncharted 4 eller hvad det ender med og hedde, så vidt jeg ved.
Men nej håber også blot det er rygter, men det jo nok ikke noget vi rigtig får og vide, håber dog på det bedste for hende uanset, hvad.
#17630 elwood 11 år siden
Og ellers så ja enig med reviews'ne stilen er 100% som var det et afsnit af serien, og humoren er klassisk South Park sooo many referenche til gamle og nye afsnit loving the heck out of it.