Gravatar

#17631 Slettet Bruger [1569084572] 11 år siden

Vil hente det seneste afsnit af The Walking Dead i morgen. Det ser ud til, baseret på anmeldelser, at den for alvor taget fat nu. Lyder spændende, efter den mere eller mindre deprimerende og mest triste afsnit, som det forrige var.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#17632 MoH 11 år siden

Er nu nået en del timer ind i South Park The Stick of Truth og hold da op hvor er jeg underholdt! som elwood siger så er det lige som et langt afsnit og humoren holder hele vejen.

Sidder dog fast lige nu og kan ikke rigtig se mig ud af hvordan jeg skal komme videre..
Gravatar

#17633 elwood 11 år siden

Update fra Arkham Knight, vi ser på historien warning Arkham City spoiles, hvis ikke man har gennemført det.

Næste update den 7.
The Sory

For the first time in Rocksteady's Arkham games, renowned Batman writer Paul Dini will not be involved. The studio is still consulting with DC's chief creative officer Geoff Johns but are relying on their team of in-house writers to craft the story. Game director Sefton Hill is leading the writing team, and he pulled in senior script writer Martin Lancaster (who has worked on the Crysis and Killzone series) to help shape the plot.

Argg men satser på Hr. Sefton kan holde styr på trådene, så det ikke blir så mudret som Crysis serien er, for ikke og tale om Killzone.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17634 elwood 11 år siden

Men det han og resten af teamet snakker om lyder ikke dårligt, og så er jeg glad for
Arkham City spoiler
de ikke reviver The Joker, selvom han er min ynglingskarakter, så er det fedt at de står ved slutningen på Arkham City.

Blir spændende og se, når de nu her ligefrem har lavet en hel ny original skurk, udfra det jeg kan forstå.
Gravatar

#17635 elwood 11 år siden

Interview i The New York times med Matt Stone og Trey Parker

“My first ambition for the game was for it to be a ‘South Park’ version of Skyrim,” Mr. Parker said, referring to The Elder Scrolls V: Skyrim, a huge fantasy video game released in 2011. “I think the first script I actually handed over was 500 pages long.”

Vidst meget godt de fik lidt hjælp fra Ubisoft consultant til og forstå hele delen med og lave et spil på.

“We did a few games right when the show first came out, and it was the typical thing where someone just licensed ‘South Park,’ ” Mr. Parker said by phone. Then they would play and quickly agree that it was an awful gaming experience.

Negative reaction to those early efforts caused Mr. Parker and Mr. Stone to be more protective of their property, a decision that led to their increased involvement in The Stick of Truth.

“We don’t want anyone making a ‘South Park’ thing,” Mr. Parker said. “We have to do ‘South Park’ ourselves, all the time.”

“At least now it’s authentically a ‘South Park’ thing,” Mr. Stone said. “If we didn’t get censored, it wouldn’t be ‘South Park."
Gravatar

#17636 squid delicious 11 år siden

Må erklære mig helt enig med jer andre vedr. Stick of Truth. Hold da kæft for et hyldende morsomt spil. Jeg har været klistret til skærmen i flere timer nu.
"Do you smell it?....That's the smell of Bastards."
Gravatar

#17637 Batsy 11 år siden

elwood (17634) skrev:
de ikke reviver The Joker, selvom han er min ynglingskarakter, så er det fedt at de står ved slutningen på Arkham City.

Blir spændende og se, når de nu her ligefrem har lavet en hel ny original skurk, udfra det jeg kan forstå.

Tja, jeg har en anelse om at de sagtens kan være Azarel da dragten minder om hans batman dragt http://i62.tinypic.com/2s0hffm.jpg

Kunne dog være fedt hvis det var Jason Todd, siden Ras A guhl jo forsvandt fra Arkham city eftersom han var set død og Red hood har altid være en eftertragtet karakter lige siden det første spil udkom.

Kan dog også være det bare er en helt ny skurk, vi intet ved om :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#17638 MuManden 11 år siden

Det er da en god title der er på månedens gratis spil på PSN plus: Tomb Raider, som jeg har været lige ved at investere i, så den er sat til download, så nu kan jeg begynde at glæde mig lidt til et forhåbentlig godt spil?
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#17639 Giraffen 11 år siden

MuManden (17638) skrev:
Det er da en god title der er på månedens gratis spil på PSN plus: Tomb Raider, som jeg har været lige ved at investere i, så den er sat til download, så nu kan jeg begynde at glæde mig lidt til et forhåbentlig godt spil?

Jeg kunne rigtig godt lide det. Spillet starter lidt uheldigt ud med en masse quick time events, men derefter går det kun op ad. Det er uncharted, bare med lidt mere blod, og rimelig godt gameplay.
Gravatar

#17640 elwood 11 år siden

Jeg savnede bare lidt mere Tomb Raiding, men ellers ja ganske godt spil.

Det er Uncharted, som er Tom Raider, som er Uncharted

The circle is complete :)

Skriv ny kommentar: