Lige høre om der er nogen der er nået til dette i South Park TSOT. Det omhandler Al Gore Ved ikke lige hvor meget jeg vil kalde det en spoiler, men for en sikkerheds skyld
Nogen der har kunne besejre ham når man ikke vil være Facebook venner mere?
Åh, jeg er også selv i den forfærdelige situation, at jeg ikke kan finde ud af, om jeg skal dobbeltdippe..
+ Mega godt spil, opgraderingen til PS4 ser ualmindeligt godt ud, kunne faktisk godt tænke mig at spille det igennem igen
- Det er satme dyrt for en "opgradering".. Havde håbet på lidt rabat til ejere af PS3-udgaven.
Man kan selvfølgelig bare vente, til det falder i pris :)
Haha, det samme her.
Synes det var et overdrevet fedt spil, men jeg gik hurtig af med det igen. Jeg tror så bare, at jeg venter med at købe til det bliver billigere, om ikke andet, så kan man måske finde det lidt billigere på dba. :) men jeg savner bare, at kunne spille noget på min ps4!!
#17641 MuManden 11 år siden
#17642 JannikAnd 11 år siden
#17643 Kyllingebenet 11 år siden
#17644 MoH 11 år siden
Ved ikke lige hvor meget jeg vil kalde det en spoiler, men for en sikkerheds skyld
#17645 JannikAnd 11 år siden
#17646 MoH 11 år siden
#17647 elwood 11 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17648 elwood 11 år siden
Der er så lige en trailer med den annoucement også.
[url= mig stadigvæk, men håber også på noget mere stealthy tilgang, selv om action self. sælger i en trailer, når det skal markedsføres[/url]
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17649 HonoDelLoce 11 år siden
Åh, jeg er også selv i den forfærdelige situation, at jeg ikke kan finde ud af, om jeg skal dobbeltdippe..
+ Mega godt spil, opgraderingen til PS4 ser ualmindeligt godt ud, kunne faktisk godt tænke mig at spille det igennem igen
- Det er satme dyrt for en "opgradering".. Havde håbet på lidt rabat til ejere af PS3-udgaven.
Man kan selvfølgelig bare vente, til det falder i pris :)
#17650 Kyllingebenet 11 år siden
Haha, det samme her.
Synes det var et overdrevet fedt spil, men jeg gik hurtig af med det igen. Jeg tror så bare, at jeg venter med at købe til det bliver billigere, om ikke andet, så kan man måske finde det lidt billigere på dba. :) men jeg savner bare, at kunne spille noget på min ps4!!