Gravatar

#17641 MuManden 11 år siden

Jamen det lyder da ikke så tosset, når nu Uncharted jo er fantastisk :)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#17642 JannikAnd 11 år siden

Ja, Tomb Raider er på mange måder et Uncharted-spil uden Amy Hennigs "touch"...
Gravatar

#17643 Kyllingebenet 11 år siden

Jeg elskede Tomb Raider, og jeg har i den sidste uges tid overvejet, om jeg skulle få det til PS4.
Mental striptease..
Gravatar

#17644 MoH 11 år siden

Lige høre om der er nogen der er nået til dette i South Park TSOT. Det omhandler Al Gore
Ved ikke lige hvor meget jeg vil kalde det en spoiler, men for en sikkerheds skyld
Nogen der har kunne besejre ham når man ikke vil være Facebook venner mere?
Gravatar

#17645 JannikAnd 11 år siden

Watch Dogs udkommer 27. maj.
Gravatar

#17646 MoH 11 år siden

Så fik jeg gennemført South Park TSOT. Var godt underholdt hele vejen.
Gravatar

#17647 elwood 11 år siden

Jeg tager det lidt i bider, for ligesom og få det til og vare lidt længere, Butters is awesome, elsker hans små kommentare omkring alt ting.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17648 elwood 11 år siden

JannikAnd (17645) skrev:
Watch Dogs udkommer 27. maj.

Der er så lige en trailer med den annoucement også.

[url= mig stadigvæk, men håber også på noget mere stealthy tilgang, selv om action self. sælger i en trailer, når det skal markedsføres[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17649 HonoDelLoce 11 år siden

Kyllingebenet (17643) skrev:
Jeg elskede Tomb Raider, og jeg har i den sidste uges tid overvejet, om jeg skulle få det til PS4.

Åh, jeg er også selv i den forfærdelige situation, at jeg ikke kan finde ud af, om jeg skal dobbeltdippe..

+ Mega godt spil, opgraderingen til PS4 ser ualmindeligt godt ud, kunne faktisk godt tænke mig at spille det igennem igen

- Det er satme dyrt for en "opgradering".. Havde håbet på lidt rabat til ejere af PS3-udgaven.

Man kan selvfølgelig bare vente, til det falder i pris :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17650 Kyllingebenet 11 år siden

HonoDelLoce (17649) skrev:
Åh, jeg er også selv i den forfærdelige situation, at jeg ikke kan finde ud af, om jeg skal dobbeltdippe..

+ Mega godt spil, opgraderingen til PS4 ser ualmindeligt godt ud, kunne faktisk godt tænke mig at spille det igennem igen

- Det er satme dyrt for en "opgradering".. Havde håbet på lidt rabat til ejere af PS3-udgaven.

Man kan selvfølgelig bare vente, til det falder i pris :)

Haha, det samme her.

Synes det var et overdrevet fedt spil, men jeg gik hurtig af med det igen. Jeg tror så bare, at jeg venter med at købe til det bliver billigere, om ikke andet, så kan man måske finde det lidt billigere på dba. :) men jeg savner bare, at kunne spille noget på min ps4!!

Mental striptease..

Skriv ny kommentar: