Gravatar

#17651 HonoDelLoce 11 år siden

Kyllingebenet (17650) skrev:
men jeg savner bare, at kunne spille noget på min ps4!!

Det problem var jeg også bange for at rende ind i, men jeg har virkelig rigeligt i AC4, FIFA14 og Outlast kombineret med hvor travlt jeg har med uddannelse lige nu :D

Der skal nok komme en tid, hvor jeg vil finde et større behov for flere spil igen (nu skal jeg jo til at prøve at have 7 ugers sommerferie for første gang i 10 år), men er der så forhåbentligt også kommet flere gode spil til :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17652 Kyllingebenet 11 år siden

HonoDelLoce (17651) skrev:
Det problem var jeg også bange for at rende ind i, men jeg har virkelig rigeligt i AC4, FIFA14 og Outlast kombineret med hvor travlt jeg har med uddannelse lige nu :D

Der skal nok komme en tid, hvor jeg vil finde et større behov for flere spil igen (nu skal jeg jo til at prøve at have 7 ugers sommerferie for første gang i 10 år), men er der så forhåbentligt også kommet flere gode spil til :)

Hehe, jeg har så også stadig AC og BF4, samt PSN+ spillerne sommer kan spille! men jeg savner nok egentlig bare et ordentligt next-gen game. :P

Men bestemt, det kræver tid, at komme igennem spillene!
Mental striptease..
Gravatar

#17653 misuma 11 år siden

Jeg gik af med TR til PS3 og købte det istedet til PS4. Det er ikke fortrudt. Jeg synes det er et af de flotteste spil til PS4'eren.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#17654 Kyllingebenet 11 år siden

misuma (17653) skrev:
Jeg gik af med TR til PS3 og købte det istedet til PS4. Det er ikke fortrudt. Jeg synes det er et af de flotteste spil til PS4'eren.

Haha, og straks går jeg i gang med at overveje!
Mental striptease..
Gravatar

#17655 HonoDelLoce 11 år siden

misuma (17653) skrev:

Du er en lille rød djævel på skulderen, er du!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17656 misuma 11 år siden

"Do it" hviskede den røde satan i øret...
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#17657 elwood 11 år siden

Hey Bard you can't hold the Doorknob that's cheating!

længe siden jeg har grint så meget i et spil.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17658 elwood 11 år siden

Jack Tretton har forladt Sony, dammit oh well spændt og se, hvem der skal være det nye billede ud af til for Sony især til Årets E3 messe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17659 JannikAnd 11 år siden

elwood (17658) skrev:
Jack Tretton har forladt Sony, dammit oh well spændt og se, hvem der skal være det nye billede ud af til for Sony især til Årets E3 messe.
Ak, han vil blive savnet - især på E3.

Han vil nok altid blive husket således
Gravatar

#17660 Slettet Bruger [1569084572] 11 år siden

Så fik jeg spillet afsnit to i The Walking Dead. Endnu et fremragende udspil. Jeg sidder nu tilbage med følelsen af om jeg kunne have gjort nogle ting anerledes. Det er endnu engang en deprimerende omgang, da man igen bliver gjort opmærksom på de personer man har mistet. Alligevel har Telltale alligevel formået at skabe en interessant gruppe af personligheder, som jeg langsomt er begyndt at holde af.

Den går i øvrigt, her i det andet afsnit i en anden retning af den første sæson og ikke mindst venter der en gevaldig overraskelse. En overraskelse som jeg naturligvis ikke røber her.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: