men jeg savner bare, at kunne spille noget på min ps4!!
Det problem var jeg også bange for at rende ind i, men jeg har virkelig rigeligt i AC4, FIFA14 og Outlast kombineret med hvor travlt jeg har med uddannelse lige nu :D
Der skal nok komme en tid, hvor jeg vil finde et større behov for flere spil igen (nu skal jeg jo til at prøve at have 7 ugers sommerferie for første gang i 10 år), men er der så forhåbentligt også kommet flere gode spil til :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Det problem var jeg også bange for at rende ind i, men jeg har virkelig rigeligt i AC4, FIFA14 og Outlast kombineret med hvor travlt jeg har med uddannelse lige nu :D
Der skal nok komme en tid, hvor jeg vil finde et større behov for flere spil igen (nu skal jeg jo til at prøve at have 7 ugers sommerferie for første gang i 10 år), men er der så forhåbentligt også kommet flere gode spil til :)
Hehe, jeg har så også stadig AC og BF4, samt PSN+ spillerne sommer kan spille! men jeg savner nok egentlig bare et ordentligt next-gen game. :P
Men bestemt, det kræver tid, at komme igennem spillene!
Så fik jeg spillet afsnit to i The Walking Dead. Endnu et fremragende udspil. Jeg sidder nu tilbage med følelsen af om jeg kunne have gjort nogle ting anerledes. Det er endnu engang en deprimerende omgang, da man igen bliver gjort opmærksom på de personer man har mistet. Alligevel har Telltale alligevel formået at skabe en interessant gruppe af personligheder, som jeg langsomt er begyndt at holde af.
Den går i øvrigt, her i det andet afsnit i en anden retning af den første sæson og ikke mindst venter der en gevaldig overraskelse. En overraskelse som jeg naturligvis ikke røber her.
#17651 HonoDelLoce 11 år siden
#17652 Kyllingebenet 11 år siden
Hehe, jeg har så også stadig AC og BF4, samt PSN+ spillerne sommer kan spille! men jeg savner nok egentlig bare et ordentligt next-gen game. :P
Men bestemt, det kræver tid, at komme igennem spillene!
#17653 misuma 11 år siden
#17654 Kyllingebenet 11 år siden
Haha, og straks går jeg i gang med at overveje!
#17655 HonoDelLoce 11 år siden
Du er en lille rød djævel på skulderen, er du!
#17656 misuma 11 år siden
#17657 elwood 11 år siden
længe siden jeg har grint så meget i et spil.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17658 elwood 11 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17659 JannikAnd 11 år siden
Han vil nok altid blive husket således
#17660 Slettet Bruger [1569084572] 11 år siden
Den går i øvrigt, her i det andet afsnit i en anden retning af den første sæson og ikke mindst venter der en gevaldig overraskelse. En overraskelse som jeg naturligvis ikke røber her.