Gravatar

#181 filmz-DocDoom 16 år siden

#179-180: Tak for bidrag! Jeg klø'r på lidt endnu. Jeg har jo gennemført de andre GTA-spil til slut; med stor fornøjelse, og også med den 'wow'-effekt, som du beskriver. Hvem har ikke prøvet at flygte hårdt såret ned ad en gade med kuglerne flyvende om ørerne, mens man desperat prøver at finde en brugbar bil :-)

Jeg tror du "overvurderer" grafikken en smule på de gamle spil, da du sikkert har været mere imponeret dengang, Doom

Yes, som jeg også konkluderede i #172 :-)
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#182 DarkLight 16 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#183 elwood 16 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#184 natterjack 16 år siden

Er helt enig i at Three Leaf Clover-missionen er en fantastisk spiloplevelse, et Heat-spil kunne ikke have gjort det bedre. Jeg må dog sige jeg også er gået i stå, omkring 25 timer inde i spillet. Det er simpelthen bare det samme, og manglende checkpoints i missionerne, gør at man bare ikke orker at tage dem forfra.
Gravatar

#185 elwood 16 år siden

#184 Den som nok drillede mig mest var den der White snow eller hva den hed, damm jeg failede den en del gange.

Lige gået igang med Uncharted igen, for satan det holder stadigvæk 8-)

Glæder mig til den uundgålige 2'er fra Naugthy Dog en gang.
Gravatar

#186 DarkLight 16 år siden

#185, FUUUCK. Det er der jeg sidder fast :S
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#187 elwood 16 år siden

#186 hehe den er også lidt dum, min taktik var simplthen før man "aktivere politiet" går ud fra det nemt nok for dig og rydde the drug dealers.

Men inden du tager tasken, så lær 90% af ruten ud på gaden, i hus blokken, således at når politiet angriber skyder du kun en enkel eller 2, og så LØBER! du hurtigst muligt ud på gaden og tager den første den bedste bil du kan få fat i, du burde ku klare det uden at dø, du mister nok lidt Health så sørg for at ha armor på også, når du er i bilen skal du "bare" ud for cirklen, hjælper gevaldigt med at dreje skarpt og køre dreje mere og mere væk fra politiet.

Så sku den være til og klare, det var fordi jeg troede jeg ku udradere politiet at jeg sad fast, det er næsten umuligt.
Gravatar

#188 McPeter 16 år siden

Så er de første 2 trophy hjemme i Eden.

Nappede 10-combo'en og alle seeds i lvl 2 på samme tid. Ville så *lige* samle lidt flere point osv og så løb jeg gudhjælpemig tør for "energi" inden jeg fangede den 5. spectre. Havde ellers 196.000 point så det suttede lidt. :-(

Men nu har jeg da set det kan lade sig gøre.

Til orientering så kommer der en popop i øverste højre hjørne når man får et trophy - havde nemlig først gennemført med 40/41 seeds fordi jeg troede at jeg havde fanget alle... doh. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#189 Bony 16 år siden

Hehe, jeg er gået helt amok i min samling af trophies. Jeg har samlet 50 alt i alt. Hurra jubi-læ-um! :)

Eden: Alle seeds i have 1, 2, 3 og 4. Combo 10, 15 krystaller, 10-minute grimp, et spectra i hver have (have 10 er syyg!), 500 dræbte prowlers. Eden er sgu et fedt spil.

EDIT: Nå ja, det er jo det fede ved trophies. Man kan ikke lyve sig fra det. Så i er da velkomne til at smutte ind og se hvilke jeg har i de forskellige spil. ;)

Det samme med Uncharted hvor jeg mangler at klare et par challenges og så et par stykker i Super Stardust HD. Købte det først her den anden dag da jeg ikke anede hvad det var for noget, men måtte da sande at det var super underholdende og rendyrket arkade fun! :)

Så har vi så Warhawk patchen der kommer sidst på måneden, som også vil understøtte trophies. Det bliver sjovt at tage det op igen, det er sgu længe siden jeg har spillet det spil ordentligt. Efter næsten at være guldkors i COD4 online, bliver styringen nok svær at vænne sig til. Hehehe... :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#190 DarkLight 16 år siden

Eden: Alle seeds i have 1, 2, 3 og 4. Combo 10, 15 krystaller, 10-minute grimp, et spectra i hver have (have 10 er syyg!), 500 dræbte prowlers. Eden er sgu et fedt spil.

Dear God!! Hvordan i alverden laver du 15 i et sving?

Skriv ny kommentar: