Jeg har kun spillet det nyeste i Deus Ex serien, og vil gerne lige høre om de resterende er værd at anbefale :). Human Revolution var i hvert fald fremragende!
Styr LANGT uden om Invisible War! det var en skamplet, for serien. hele spillet er bygget op for at kunne køre på ældre konsoller, som ikke havde så meget regnekraft, så områderne var nærmest små Hubs, der sku loades ind. aka. ikke følelsen af noget stort område, hvor du havde fri mulighed til og gøre som du ville.
Deus Ex det første er dog stadigvæk fantastisk, damm det spil var forudfor sin tid, Warren Spectors Mesterværk, og stadigvæk mit ynglings spil til Pc.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Kommer ud til andre platforme senere hen, et af de hel klassiske Platformer fra 90'erne, har stadigvæk den hel store boks fra spillet, med alle karakterne på. et facinerende og skørt univers, med en meget sær hovedperson, man ikke andet kan end holde af.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18391 Brodersalsa 10 år siden
#18392 elwood 10 år siden
Deus Ex det første er dog stadigvæk fantastisk, damm det spil var forudfor sin tid, Warren Spectors Mesterværk, og stadigvæk mit ynglings spil til Pc.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18393 elwood 10 år siden
Oddworld Abe's Oddesy lige kommet ud, New-n-tasty
Kommer ud til andre platforme senere hen, et af de hel klassiske Platformer fra 90'erne, har stadigvæk den hel store boks fra spillet, med alle karakterne på. et facinerende og skørt univers, med en meget sær hovedperson, man ikke andet kan end holde af.
#18394 Kruse 10 år siden
#18395 elwood 10 år siden
#18396 Slettet Bruger [3926299539] 10 år siden
Hvis man vil have fingrene i Sims 2: Ultimate Edition ganske gratis, skal man bare følge ovenstående guide. Tilbuddet gælder indtil d. 31. juli.
#18397 Giraffen 10 år siden
Jeg tror Infamous: Second Son skal være mit første PS4 spil.
#18398 MoH 10 år siden
Infamous er helt sikkert en god start, var selv ganske underholdt af det.
#18399 MoH 10 år siden
#18400 elwood 10 år siden
Fedt at de gir en mulighed for at skifte mellem 30 og 60 FPS i spillet via menu'en, så man kan mærke forskellen, og se, hvad man foretrækker.