Gravatar

#18391 Brodersalsa 10 år siden

Jeg har kun spillet det nyeste i Deus Ex serien, og vil gerne lige høre om de resterende er værd at anbefale :). Human Revolution var i hvert fald fremragende!
Gravatar

#18392 elwood 10 år siden

Styr LANGT uden om Invisible War! det var en skamplet, for serien. hele spillet er bygget op for at kunne køre på ældre konsoller, som ikke havde så meget regnekraft, så områderne var nærmest små Hubs, der sku loades ind. aka. ikke følelsen af noget stort område, hvor du havde fri mulighed til og gøre som du ville.

Deus Ex det første er dog stadigvæk fantastisk, damm det spil var forudfor sin tid, Warren Spectors Mesterværk, og stadigvæk mit ynglings spil til Pc.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18393 elwood 10 år siden

Til dem som har en PS4 så er remaket af.

Oddworld Abe's Oddesy lige kommet ud, New-n-tasty

Kommer ud til andre platforme senere hen, et af de hel klassiske Platformer fra 90'erne, har stadigvæk den hel store boks fra spillet, med alle karakterne på. et facinerende og skørt univers, med en meget sær hovedperson, man ikke andet kan end holde af.
Gravatar

#18394 Kruse 10 år siden

Fedt! Jeg havde det ikke selv, men spillede det tit hos en kamerat. Det bliver et nostalgisk gensyn når jeg engang får købt en PS4.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#18395 elwood 10 år siden

Glæder mig også lidt til selv og spille det igen.
Gravatar

#18396 Slettet Bruger [3926299539] 10 år siden

http://help.ea.com/en/article/how-to-get-the-sims-...

Hvis man vil have fingrene i Sims 2: Ultimate Edition ganske gratis, skal man bare følge ovenstående guide. Tilbuddet gælder indtil d. 31. juli.
Gravatar

#18397 Giraffen 10 år siden

Så har jeg sgu købt en PS4! :D Nu skal jeg bare lige vente på at jeg modtager den, men så har jeg også lidt at se frem til. ;)

Jeg tror Infamous: Second Son skal være mit første PS4 spil.
Gravatar

#18398 MoH 10 år siden

Tillykke og velkommen til klubben ;)

Infamous er helt sikkert en god start, var selv ganske underholdt af det.
Gravatar

#18399 MoH 10 år siden

Destiny betaen er nu åben for alle.
Gravatar

#18400 elwood 10 år siden

The last of us Remastered review

Fedt at de gir en mulighed for at skifte mellem 30 og 60 FPS i spillet via menu'en, så man kan mærke forskellen, og se, hvad man foretrækker.

Skriv ny kommentar: