Gravatar

#191 Bony 16 år siden

#190 -
190 skrev:
Dear God!! Hvordan i alverden laver du 15 i et sving?

Hvem har sagt at det skulle være i et sving? ;)

Det var nemlig også det jeg først troede at man skulle da dette jo ville være det mest åbenlyse i dette spil. Men næ nej du, du skal "bare" tage dem i et hop. Så vidt jeg ved er der ingen steder i nogle af haverne hvor der ligger så mange krystaller inden for svingningens rækkevidde. I de fleste af haverne findes der ude i siderne flere rækker af disse krystaller. Altså de krystaller der giver mere tid. Hvis man ved præcis hvor de er i haven, så finder man et højt sted at springe ud fra, timer sit spring og hopper ud og sørger herefter for at holde sit fald helt lige og undgå at falde skævt.
Så vidt jeg kan huske fik jeg min i have 3 efter at have kravlet næsten op til toppen af den første klippe man støder på lige til højre i spawn-punktet. Ude i venstre side er der en helt række af krystaller. Hvis man rammer rigtigt på får man sin trophie. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#192 elwood 16 år siden

#189 hehe ja jeg ranker også op af i Head shot delen, tror dog jeg sku ha valgt easy noget sioger mig jeg får problemer med Meele Trophies senere hen 8-)

Tager jeg hel fejl hvis patchen eraser ens gamle spil, jeg var godt klar over at man sku starte forfra på et spil for at indtjene dem, men det ser ud til den slettede mine gamle saves, gør nu heller ikke noget da det er et yderst underholdene spil.

Voice Castet er perfect.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#193 Bony 16 år siden

192 skrev:
#189 hehe ja jeg ranker også op af i Head shot delen, tror dog jeg sku ha valgt easy noget sioger mig jeg får problemer med Meele Trophies senere hen 8-)

Tager jeg hel fejl hvis patchen eraser ens gamle spil, jeg var godt klar over at man sku starte forfra på et spil for at indtjene dem, men det ser ud til den slettede mine gamle saves, gør nu heller ikke noget da det er et yderst underholdene spil.

Voice Castet er perfect.

Jeg må indrømme at jeg tog den på easy sidst. Hyggede mig og tog mig god tid igennem hele spillet. Tager den dog på "Normal" næste gang, ellers går jeg jo glip af DEN trophie også.. :)

Det er også værd at tage med i overvejelserne at hvis man gennemfører det første gang på "Normal" så får man også den trophie der hører til "easy" sværhedsgraden. :)

Det forstår jeg ikke, for det gjorde den ikke ved mig. Jeg blev nødt til manuelt at gå ind og slette min savegame data inden jeg spillede igen. Eller, vent. Nu jeg tænker over det så gjorde jeg det faktisk allerede inden jeg overhovedet startede spillet op, da jeg i forvejen vidste at de nye muligheder for trophies ikke var mulige førend man startede et helt nyt spil op. Så ikke meget hjælp der. Kunne dog ikke forestille mig at den selv overskrev dataen medmindre du bad den om det?

Og ja, genialt spil. Elsker humoren deri. Haha, det kunne blive en meget underholdende film tror jeg. Sådan lidt Indiana Jones med nyt blod. Få nu ingen gode ideer Uwe!

En anden ting jeg simpelthen ikke kan forstå, er de der skatte man skal samle op. Efter min første gang igennem spillet fandt jeg 46 af dem. Og jeg mener det seriøst når jeg siger at jeg virkelig GENNEMSØGTE hver en krog. Jeg kan slet ikke se hvor pokker de sidste 14 gemmer sig. 61 i alt. 60 almindelige og så et "secret relikvie" som jeg allerede har.
Gravatar

#194 elwood 16 år siden

#193 Altså jeg har ikke spillet det i lang tid, men derfor sku saves'ne da ikke forsvinde, prøvede både og starte med min US account og min EU account, det kan jo godt lige snyde en engang immellem men nej.

Oh well jeg er allerede ved fortet igen, og jeg spillede det også igennem på normal første gang jeg spillede det.

Jep Humor'en jeg ved ikke hvorfor men jeg tænker altid Romancing The Stone når jeg spiller det 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#195 McPeter 16 år siden

#189 - sad faktisk lige og bladrede rundt i min venneliste og bemærkede godt dine 50(!) trofæer. Men du snyder jo ved også at spille andre spil end Eden :-P

Det der er med combo-trofæerne er at man godt kan lægge dem du får i et sving sammen med dem du får i hoppet ud af svinget. Sådan fik jeg min 10 combo i hvert fald. Ramte ved et held en ca. 7 stk i samme sving og lod mig derefter hoppe af tråden og i mit frie (rullende) fald ramte jeg heldigvis 3 flere. :-)

Har også været tæt på 15-krystal trofæet. Der er steder hvor 3 seeds er meget tæt på hinanden og på en gruppe krystaller. Hvis man sparer alle 3 seeds op og så tager dem i træk så både seed 2+3 giver en cirkel med krystaller og så lader sig dumpe ned i midten og tager en svingom tror jeg man har gode chancer... dog har jeg ikke trofæet selv så det er selvfølgelig lettere sagt end gjort hehe. :-)

Er kun nået til at ha klaret første spectre i lvl 6. Til gengæld er 1+2 clear og 3+4 halvvejs.

Havde spillet omkring 30 min i lvl 2 og samlet enormt mange pollen ind syntes jeg - da banen sluttede jeg havde jeg nappet næsten 400 prowlers men kun 30k pollen - trofæet er helt oppe på 100k så skal nok til at ha' lavet lidt flere 5+ combos. :-)

Synes virkelig det er et sjovt spil!
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#196 McPeter 16 år siden

RB2 og GH:WT og Singstar grej skulle gerne blive kompatibelt:

http://www.ps3fanboy.com/2008/08/18/all-future-mus...
Gravatar

#197 El vez 16 år siden

Eeeexcellent!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#198 ks 16 år siden

That is indeed excellent news! Det er også begrænset, hvor mange plastikinstrumenter, man har lyst til at have stående :)
Gravatar

#199 Bony 16 år siden

195 skrev:
#189 - sad faktisk lige og bladrede rundt i min venneliste og bemærkede godt dine 50(!) trofæer. Men du snyder jo ved også at spille andre spil end Eden :-P

Det der er med combo-trofæerne er at man godt kan lægge dem du får i et sving sammen med dem du får i hoppet ud af svinget. Sådan fik jeg min 10 combo i hvert fald. Ramte ved et held en ca. 7 stk i samme sving og lod mig derefter hoppe af tråden og i mit frie (rullende) fald ramte jeg heldigvis 3 flere. :-)

Har også været tæt på 15-krystal trofæet. Der er steder hvor 3 seeds er meget tæt på hinanden og på en gruppe krystaller. Hvis man sparer alle 3 seeds op og så tager dem i træk så både seed 2+3 giver en cirkel med krystaller og så lader sig dumpe ned i midten og tager en svingom tror jeg man har gode chancer... dog har jeg ikke trofæet selv så det er selvfølgelig lettere sagt end gjort hehe. :-)

Er kun nået til at ha klaret første spectre i lvl 6. Til gengæld er 1+2 clear og 3+4 halvvejs.

Havde spillet omkring 30 min i lvl 2 og samlet enormt mange pollen ind syntes jeg - da banen sluttede jeg havde jeg nappet næsten 400 prowlers men kun 30k pollen - trofæet er helt oppe på 100k så skal nok til at ha' lavet lidt flere 5+ combos. :-)

Synes virkelig det er et sjovt spil!

Da jeg fik den der trophie med "500 dead pollen prawlers" burde jeg jo også have været deroppe af hvad angår indsamlede pollen, men ak ja, utålmodig som jeg er, så trykkede jeg bare hurtigt videre uden at tjekke hvor mange jeg rent faktisk indsamlede. Men jeg har læst rundt omkring på nettet og folk har nogen gange brugt helt op til 40 minutter i samme have for at nå 100k. Man skal dog lige huske på at nogle haver er bedre end andre. Klart at foretrække at gøre det ved en af de tre første og ikke de sidste. Hvis i ikke ved hvorfor endnu, så skal i glæde jer. Det er dælme nogle underholdende haver.. :)
Gravatar

#200 McPeter 16 år siden

#199 - hehe det havde jeg også tænkt mig. Synes allerede bane 5+6 begynder at blive sværere.

Tror at tricket for at nå 100k er ikke at nøjedes med de små enkelte men at ramme de 5+ combos som giver en hel sky af pollen - og så er det ellers bare om at grappe løs. :-)

Hvor lang tid brugte du på 500 prawlers?

Skriv ny kommentar: