Gravatar

#2141 elwood 17 år siden

Heavy Rain

Shane Bettenhausen fra 1up Yours har set Heavy Rain, og mødt David Cage, man kan høre det hele på 1up yours "små" Podcast's (små som i omkring en 2 to timer hehe, I like it)

Men Back to Heavy Rain.

Grafisk er det noget af det flotteste han har set, der var tidspunkter, hvor han var overbevist om at det var en ægte person man så på skærmen.

Quantic Dream, har haft indbygger inde fra France, hvor de holder til, og Indscannet dem, så man har variatet blandt menneskerne.

Spillet starter ud ved en stor hovedvej/motor vej i regnvejr, hvor der er sket en ulykke, det lyder til man er investigator i starten.

Men der blev introduceret mange personer, så Shane havde en teori om man måske ku være victims lidt ala. Fahrenheit, hvor man skiftede mellem og være den eftersøgte og politiet.

Det synes jeg egentlig selv lyder intressant, især fordi det ville give mening med David Cages target audience, som er voksne med arbejde, der ikke har en hel dag til og spille et spil, så David Cage deler Heavy Rain op i små 30 min. or so chunks of intense gameplay

F.eks. nu ved vi at demo'en fra E3 med hende der besøger huset og finder ham manden der inde der jager hende, ikke er en del af spillet, men lavet specielt for at vise spillet frem netop fordi de vil undgå at give hints til historien.

Men hvis vi tager udgangs punkt i den scene, hvis man f.eks. fejler i spillet, man ender med og dø (David Cages har nævnt at hvis man dør går spillet aligevel videre) den eneste måde jeg umiddelbart kan se den del blive opfyldt ved, er hvis man overtager en anden person, som nu f.eks. skal undersøge omstændighederne omkring ens tidligere karakters død.

Jeg må sige at ja nu gentager jeg mig selv, da jeg sagde det til Darklight, men min excitement steg lige et par notches efter jeg hørte Shane fortælle om hans oplevelse.

Historien og det aktuelle Gameplay præcis, holdes stadig tæt under wraps, eneste vi ved er at der tilsydenladen er en Serial Killer på spil i selve spillet.

Spillet er sat til en Fall udgivelse i 2009 indtil videre

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2142 Bony 17 år siden

Home er da dybt godnat. Der er vel forhåbentlig ingen der gider bruge 6,- på ingenting? En virtuel cowboyhat? Ja, et øjeblik. Det bliver 5,95. En virtuel lampe? Ja, så gerne, det bliver 5,95. Undskyld? Et virtuelt sommerhus hvor mine "venner" kan komme på besøg? Ja, så gerne. Det bliver 49,95. Fuck Sony og jeres latterlige indtjeningsmetoder. Ses Home..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2143 elwood 17 år siden

Her kan du læse hvad Jeff Gerstmann og Co. fra Giant Bomb fordrev tiden med i Home.

Dans eller skrid
Gravatar

#2144 Bony 17 år siden

#2143 - Det er ikke engang løgn. Det var også det jeg fandt mest underholdende.. i omkring 2-3 minutter.. Resten var bare loadtider og som de også nævner ganske komisk i artiklen - hvorfor pokker vente i kø for at spille små arkadespil i et beta-program på sin high-end spillekonsol? :)

DarkLight - Gav du penge for Filmz klubben? Jeg placerede forresten en sæbeboblemaskine derinde. Du må gerne beholde den. ;)
Gravatar

#2145 DarkLight 17 år siden

#2142,
Betalingsindhold på en gratis "platform" er det næste store, hvis man skal tro Japan :)
Jeg kan forstå hvis man skulle ind i Home. Jeg kunne forstå hvis det kostede penge.

Men jeg kan ikke forstå man brokker sig over noget gratis valgfrit...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2146 Bony 17 år siden

#2145 - Måske havde jeg bare forventet at der var "mere at lave". Men det er selvfølgelig også en beta, det skal man også have i tankerne. Det er ikke et færdigt produkt endnu. Jeg vil heller ikke kalde det for decideret brok, nok nærmere den deprimerende tanke om at min lejlighed kommer til at stå tom. :)

Ikke engang en hylde til ens trofæer bliver der mulighed for. Lidt ærgeligt, nu jeg har sparet sådan op. :)

Ej, spøg til side. Jeg troede ikke at det næsten ville være udelukkende betalingsindhold i Home. Jeg havde som minimum troet at der ville være flere muligheder forbundet med et besøg i Home. Så meget plads behøver min indre chatter, alligevel ikke have.

Men du har ret. Hvis jeg holder mig væk fra shoppen er det selvfølgelig også gratis at opholde sig i Home. Så jeg vil lade være med at 'brokke' mig mere over Home og istedet håbe at der kommer forbedringer, som falder mere i min smag. :)

Musik og billeder burde efter min mening kunne vises gratis frem i sin "lejlighed". Man burde kunne have tilgængeligt indhold alt efter hvor mange trofæer man havde. :)
Gravatar

#2147 elwood 17 år siden

Now I Had the TIME of my life...

Eden.

Gravatar

#2148 Bony 17 år siden

#2147 - Jeg blev glad da jeg hørte om WipEout patchen der gjorde det nemmere. Men jeg må indrømme at jeg nu godt kan forstå hvad Rubberduck mente med at det var nederen at det blev gjort nemmere. Sådan har jeg det nu med denne patch til Eden. Som stor fan og beundrer af hele Eden universet, synes jeg denne patch er unødvendig. Så svært er det da heller ikke? Og det er jo heller ikke fordi at det er direkte umuligt at komme videre, med den tid der er? Det er jo netop hele essensen af Eden og opbygningen af de forskellige haver..
Gravatar

#2149 elwood 17 år siden

Hvis man nu kan slå det fra eller til er det vel hel fint, tag nu Flower og Flow to særlige spil der har den ting med at du ikke kan dø, eller er under tidspress.

Jeg kan sagtens følge folk som vil ha udfordringen, og jeg klare mig da også nogenlunde i Eden.

Men der findes også folk som bare spiller det for at "opleve" det Flower kan f.eks. spilles af alle da du kun bruger en knap til og starte det med, og så elleres motion control til og styre med.

Nogen vil gerne bare prøve og spille Eden, ikke for at vinde eller klare levels efter levels, men blot slappe af.

Det gør man sikkert allerede med Eden nu her, men der findes mennesker der ikke har den hel samme lyst til og være under "tids" press lige meget meget tid man så har til det.

Men de vil gerne opleve spillet stadigvæk, skal de så bare benægtes adgang ?

Hvis man får valget mellem svær og let er det vel ok, har ikke læst hel nærmere på det dog.

Men jeg synes så længe det er et valg er det ok, det er først når man tvinges til og spille noget som er gjort let at den er gal for mig.
Gravatar

#2150 Bony 17 år siden

Det er selvfølgelig også rigtigt nok. Jeg vil da også indrømme at jeg tit løb tør for tid når jeg ledte efter at åbne alle seeds, især i de sidste haver. :)

Wow, det gik lige op for mig at jeg ikke har spillet det spil i hundrede år. :(

Skriv ny kommentar: