Gravatar

#2151 elwood 17 år siden

Så er Spike tv godt igang med deres VGA

PS SPIKE TV ANER RØV OM KAMERAR VINKLER hehe. De camerar folk tænker med undskyld udtrykket Pi..en! zoome zoome ind på kvinderne når de enter scene, er der en trailer igang lige meget vi skal lige ha stilt fokus på hendes patter.

Men jeg fanger det i HD sener også, ville bare se det som det første, med gameplays fra de andre spil, og så for at se om Spike TV VGA er så slemt som 1up siger... og det var det.

Jack Black som host, han lagde ud med en utrosskab video med Konsoller, han var i seng med.

Herefter startede selve showet med en sang om en himmel for gamers, og han fik besøg af Kyle Gass

OK God of War 3, var som jeg havde frygtet små ti sec. or so med blandet cgi og gameplay så vidt jeg ku se.

Peter Moore viser Fight Night 4

NPH (Niel Patrick Harris) Præcentere Best Independent Game, og reklamer lidt for hans Eat lead game og Dr. Horrible, han havde ikke en slip med vindernavnet på, det virkede ikke som en joke, det var yderst pinlig.

Nå GTA IV Lost and The dammned Endelig noget hvor jeg ku se lidt gameplay, det ser faktisk ud til og blive underholdene, hele Biker Stemningen er der hvertfald, ser frem til HD udgaverne senere i dag for håbentlig.

Uncharted 2, Nathan Drake sidder i toget fra Game Informer coveret ser det ud til, og han kommenter hans blod på hænderne, og så er han ved og ryge ud af togvognen da den åbner i bagenden, han hænger lodret.

Så ja det var endnu en lille teaser ting, men det så nu slet ikke dårligt ud, faktisk så det ret godt ud 8-)

Og nu var der så lige Mafia 2, oh boy det lover godt, den minder en del om den gamle trailer fra Mafia, og det er jo ingen dårlig ting i min bog.

Beste trailers indtil videre var Mafia 2 og Uncharted 2. GOW3 var også nogenlunde, den var bare lidt rodet synes jeg.

Yes Tim Schafer og Jack Black fremviser nu en trailer fra Brutal Legend, det ser satme ud til og blive underholdene, jeg krydser fingrene for det hvertfald.

GOTY VGA Award gik til tjaa lad mig blot sige det ikke var en overraskelse, hvis man kender lidt til VGA Awards og deres dommerpanel.

Hint tjaa Hey Cousin wanna go see some american teeteess!

Men selv om jeg godt kan li spillet og det så skal Spike VGA Awards aldrig tages seriøse, lige meget hvor enig man måske er med nogle af valgene, fordi det er en joke, bare vent til 1up Disikrer det her show næste fredag 8-)

Nå men Uncharted 2, Brutal Legend, GOW 3, Mafia II og GTA IV Lost and the dammned kan man så se frem til og se i HD måske senere idag elleres så imorgen evt.

Nu vil jeg hoppe i seng, og minde mig om det her er sidste gang jeg ser Spike tv's VGA, selv om der da var et par sjove indslag med Jack Black undervejs.

Nå men Night Ses senere idag.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2152 McPeter 17 år siden

Mandagens tilbud: Tomb Raider Underworld til Ps3 for kun £17.99 hos play
http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/4949802/...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#2153 DarkLight 17 år siden

God Of War 3 Trailer - Ser fedt ud, men hvad vi forventede :)

Mafia 2 - Intet gamplay. Skuffende...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2154 DarkLight 17 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2155 DarkLight 17 år siden

Gravatar

#2156 DarkLight 17 år siden

Gravatar

#2157 elwood 17 år siden

#2154 Men det var ikke skuffene at Uncharted 2 heller ikke havde gameplay eller 8-)

Men uanset om Mafia II har gameplay eller ej i sin trailer, så tror jeg ikke spillet bliver skuffene hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2158 rubberdub 17 år siden

Har i prøvet wipeout nu?
man skal bare stene afsted, og så får man guld...
ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#2159 McPeter 17 år siden

Tomb Raider: Underworld er udsolgt hos play.

Til gengæld har de nu det nye Prince of Persia til samme pris dvs £17.99
http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/8284388/...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#2160 ks 17 år siden

Hold da fest!

Skriv ny kommentar: