#2270 - håber der er plads til flere medic på holdet for det var også det jeg fandt sjovest i betaen da jeg spillede co-op der. :-) Alternativt er spec-ops eller hvad DPS'en hedder måske også noget for mig. Nogen der er friske på at spille tank og/eller DPS?
Ih, nu har jeg fået blod for tanden overfor spillet, men ShopTo er løbet tør for stock, så det er simpelthen ikke længere muligt at finde det til billige penge :/
#2274 hehe hep, men derfor løber de stadigvæk hurtig.
btw. speaking of Re2, Insomniac's podcast Full Moon Show kan godt anbefales, hvis man vil høre hvad de herre har gang i for tiden, og man kan også se deres første videopodcast lavet i forb. med launch af Re2.
Min erfaring indtil videre, viser mig at det er en god idé at have to medics på 6, 7 og 8 spiller co-op'erne. Jeg har flere gange prøvet at være den eneste medic i co-ops på otte spillere og det var sgu overarbejde der vil noget. Især når halvdelen af holdet går ud af formation og stormer ned mod fjenden. Godt at ens Phoenix har kikkertsigte.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Fans of Nathan Drake will be happy to hear that Uncharted 2 will delve further into his character, showing that while he's "affable and charming, he can also be a jerk." Intressant, hvis de kan få ham vist lidt fra en evt. skyggeside.
No longer is Nathan on a quest for Francis Drake, instead he's turned his sights to Marco Polo, whose journey back to Europe from the court of Kublai Khan saw his 600-man fleet dwindle to just a dozen survivors. Ultimately Drake's journey will lead him to Tibet and an ancient city, which is said to house a gem that can grant wishes. The story in this game will allow for plenty of variety in the environments you'll be visiting.
Naughty Dog also clarifies what they mean by a "stealth mechanic," which put many people on edge when the game was announced. There is no intention of turning Uncharted into the next Splinter Cell; "stealth just gives you something more in the toolbox - another element, another choice that's available to you. Stealth or shooting - both choices are valid at any time." There's plenty more interesting stuff to read in the full article. It's certainly done a good job getting us even more excited about what's to come from Naughty Dog next year.
Jeg vender tilbage med scans, når jeg har opsporet dem, eller andre har.
Men ja Stealth blev som jeg regnede med.
Combat og "akrobatik" kravlen rundt bliver seamless integreret med hinanden, så vidt jeg kan forstå, så vil du kunne udføre en kamp mens du fortsat kravler rundt, så du har nok ikke altid fred til og kravle for dig selv.
Fjenderne tager ikke 20 (føltes det som) or so skud mere for at blive nedlagt, når man ikke går efter hovedet.
Og fjenden vil også kunne kravle og hoppe over forhindringer ligesom Nathan kan.
Alt i alt lyder det sku til at de har fat i den lange ende... can't wait 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2271 McPeter 17 år siden
#2272 ks 17 år siden
#2273 elwood 17 år siden
Men jeg er da frisk.
Ps. Re 2 hastighed er jo frantic! hurtig, for dælen da man går hel amok, når de satanner ikke skyder men bare charger mod mig.
Roder stadigvæk med Sentivity control, men det rart det er så simplt og ændrer, hvis man vil, jeg finder nok snart en ønskede setting.
Sidder og kigger på T-shirt til PLAY koncerten i Kbh.
lige pt. ser jeg på den her, den er da herlig retro 8-)
1UP
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2274 DarkLight 17 år siden
#2275 elwood 17 år siden
btw. speaking of Re2, Insomniac's podcast Full Moon Show kan godt anbefales, hvis man vil høre hvad de herre har gang i for tiden, og man kan også se deres første videopodcast lavet i forb. med launch af Re2.
Full Moon Show
#2276 Bony 16 år siden
#2277 elwood 16 år siden
Fans of Nathan Drake will be happy to hear that Uncharted 2 will delve further into his character, showing that while he's "affable and charming, he can also be a jerk." Intressant, hvis de kan få ham vist lidt fra en evt. skyggeside.
No longer is Nathan on a quest for Francis Drake, instead he's turned his sights to Marco Polo, whose journey back to Europe from the court of Kublai Khan saw his 600-man fleet dwindle to just a dozen survivors. Ultimately Drake's journey will lead him to Tibet and an ancient city, which is said to house a gem that can grant wishes. The story in this game will allow for plenty of variety in the environments you'll be visiting.
Naughty Dog also clarifies what they mean by a "stealth mechanic," which put many people on edge when the game was announced. There is no intention of turning Uncharted into the next Splinter Cell; "stealth just gives you something more in the toolbox - another element, another choice that's available to you. Stealth or shooting - both choices are valid at any time." There's plenty more interesting stuff to read in the full article. It's certainly done a good job getting us even more excited about what's to come from Naughty Dog next year.
Men ja Stealth blev som jeg regnede med.
Og det har jeg så nu 8-)
Scans
#2278 elwood 16 år siden
Combat og "akrobatik" kravlen rundt bliver seamless integreret med hinanden, så vidt jeg kan forstå, så vil du kunne udføre en kamp mens du fortsat kravler rundt, så du har nok ikke altid fred til og kravle for dig selv.
Fjenderne tager ikke 20 (føltes det som) or so skud mere for at blive nedlagt, når man ikke går efter hovedet.
Og fjenden vil også kunne kravle og hoppe over forhindringer ligesom Nathan kan.
Alt i alt lyder det sku til at de har fat i den lange ende... can't wait 8-)
#2279 elwood 16 år siden
Hehe dagens grin vil jeg mene 8-)
Ahh Jack din gamle dreng.
#2280 elwood 16 år siden
[url= de er i group session[/url]