Gravatar

#2281 ks 16 år siden

Så modtog jeg også endelig LittleBigPlanet idag, og endelig var det tid til at tjekke ud om det nu også kunne leve op til hypen!

Jeg spillede derfor hurtigt en 2-3 timer med kæresten i eftermiddags, og var det faktisk forbavsende morsomt. Jeg ved ikke helt, hvorvidt det ville fungere ligeså godt, hvis man sad med det alene, da jeg synes en stor del af morskaben kommer i at kommunikere, konkurrere og alligevel samarbejde undervejs i banerne. Indtil videre er jeg dog rigtig positivt stemt, og det er virkelig et ægte "hygge-spil". Derudover er det virkelig dejligt, at kæresten også kan sætte pris på det, ulig så meget af alt det andet, jeg køber hjem.
Gravatar

#2282 elwood 16 år siden

#2281 Altså man more sig self. best med flere spiller, men jeg har da a blast i singleplayer for mig selv også.

Så jeg vil sige det fungere på begge måder.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2283 DarkLight 16 år siden

Eurogamer: World Of Goo 10/10 (Wii/PC/Mac)

Jeg skal i hvert fald prøve demo'en til Mac.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2284 rubberdub 16 år siden

Hold da op det var ellers ikke så lidt, tror i ikke den anmelder har været lige vild nok?
ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#2285 DarkLight 16 år siden

Nja egentlig ikke. Spillet ligger i den høje ende. Og til 20$ på forhandlerns hjemmeside, DRM frit, så er der sgu ikke noget at betænke sig på ;)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2286 McPeter 16 år siden

Har fået Prince of Persia men ikke haft tid til at prøve det endnu. Er faldet i WoW hullet igen hehe. Fordømt. ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#2287 elwood 16 år siden

#2283 WOG er vanedanne pas på!
Gravatar

#2288 elwood 16 år siden

Så er der kommet lidt nyt om Ubisofts I Am Alive.

I Am Alive

Gravatar

#2289 elwood 16 år siden

Fem LBP levels, eller ting du bør tjekke ud i følge iGN.

LBP
Gravatar

#2290 elwood 16 år siden

Suk så skete det jeg havde frygtet, 1up Opløses, eller ja det er sku næsten det samme når alle de her personer forlader stedet.

1up købt af UGO

trist trist udvikling 8-(

De var hel klart mit ynglingssted for News, og deres podcast og 1up Show var en herlig måde og starte fredagen med.

Held og lykke til dem alle herfra.

Skriv ny kommentar: