Så modtog jeg også endelig LittleBigPlanet idag, og endelig var det tid til at tjekke ud om det nu også kunne leve op til hypen!
Jeg spillede derfor hurtigt en 2-3 timer med kæresten i eftermiddags, og var det faktisk forbavsende morsomt. Jeg ved ikke helt, hvorvidt det ville fungere ligeså godt, hvis man sad med det alene, da jeg synes en stor del af morskaben kommer i at kommunikere, konkurrere og alligevel samarbejde undervejs i banerne. Indtil videre er jeg dog rigtig positivt stemt, og det er virkelig et ægte "hygge-spil". Derudover er det virkelig dejligt, at kæresten også kan sætte pris på det, ulig så meget af alt det andet, jeg køber hjem.
#2281 ks 16 år siden
Jeg spillede derfor hurtigt en 2-3 timer med kæresten i eftermiddags, og var det faktisk forbavsende morsomt. Jeg ved ikke helt, hvorvidt det ville fungere ligeså godt, hvis man sad med det alene, da jeg synes en stor del af morskaben kommer i at kommunikere, konkurrere og alligevel samarbejde undervejs i banerne. Indtil videre er jeg dog rigtig positivt stemt, og det er virkelig et ægte "hygge-spil". Derudover er det virkelig dejligt, at kæresten også kan sætte pris på det, ulig så meget af alt det andet, jeg køber hjem.
#2282 elwood 16 år siden
Så jeg vil sige det fungere på begge måder.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2283 DarkLight 16 år siden
Jeg skal i hvert fald prøve demo'en til Mac.
#2284 rubberdub 16 år siden
#2285 DarkLight 16 år siden
#2286 McPeter 16 år siden
#2287 elwood 16 år siden
#2288 elwood 16 år siden
I Am Alive
#2289 elwood 16 år siden
LBP
#2290 elwood 16 år siden
1up købt af UGO
trist trist udvikling 8-(
De var hel klart mit ynglingssted for News, og deres podcast og 1up Show var en herlig måde og starte fredagen med.
Held og lykke til dem alle herfra.