Sidder og kigger på LCD skærme, og jeg skal lige høre.
DVI-i (integrated, digital & analog) og DVI-d (digital only)
skal man være særlig opmærksom på hvilke af de her to typer indgange en skærm har ? Nu tænker jeg med henblik på og slutte skærmen til ens grafikkort med DVI port.
Er lidt småforvirret over det her lige umiddelbart.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2305 - Det kommer vel an på, om du har et grafikkort, der kan finde ud af at spytte lyd ud igennem DVI-porten, samt om du vil have lyd ud igennem din skærms højtalere (hvis den har sådanne). Jeg tror ikke, at der er krav om, at hvis grafikkortet kører DVI-i, så skal skærmen også køre det. De forskellige DVI-typer burde være kompatible.
Mit gamle mediecenters grafikkort kan udnytte det, hvilket er ganske nifty. Jeg har smidt en DVI-I til HDMI converter på, og så ryger HDMI kablet i min receiver både med lyd og billede i eet kabel. Det er altid rart at slippe for at trække endnu et kabel.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Har ligget syg siden søndag, men har glemt mit nye PoP inde på arbejdet... pis også... :-/
Er dog blevet lvl72 i wow, op fra 42, så nu mangler der ikke så meget endnu...inden det for alvor bliver en timesink. :-) Min oprindelige char er dog 74, men har ikke rørt den siden jul, da jeg fokuserer på den nye.
Er nået til ambush banen i Resistance 2 men er ikke lige kommet videre. Og er slet ikke kommet igang med LBP... :-/
Finder det ganske underholdende, der er fuld knald på hele tiden, systemet med at man kan skifte planer fungerer upåklageligt (du kan f.eks. se andre spillere kæmpe i baggrunden, for derefter skynde dig derhen og deltage i slaget). Kampsystemet er relativt simpelt, sigt/skyd/dræb - men efter et stykke tid, når man lærer at styre sin karakter fuldt ud, åbner det sig helt.. Altså et simpelt spil, som alligevel har en vis dybde.. Og fik jeg sagt der er knald på? ;-)
Håber det kan bruges..
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
#2301 DarkLight 16 år siden
Og vi er da nogen der Res 2 efterhånden? Skulle vi aldrig smadre nogle dyr?
#2302 Bony 16 år siden
#2303 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2304 caks 16 år siden
#2305 elwood 16 år siden
Sidder og kigger på LCD skærme, og jeg skal lige høre.
DVI-i (integrated, digital & analog) og DVI-d (digital only)
skal man være særlig opmærksom på hvilke af de her to typer indgange en skærm har ?
Nu tænker jeg med henblik på og slutte skærmen til ens grafikkort med DVI port.
Er lidt småforvirret over det her lige umiddelbart.
#2306 dyg 16 år siden
Mit gamle mediecenters grafikkort kan udnytte det, hvilket er ganske nifty. Jeg har smidt en DVI-I til HDMI converter på, og så ryger HDMI kablet i min receiver både med lyd og billede i eet kabel. Det er altid rart at slippe for at trække endnu et kabel.
#2307 McPeter 16 år siden
Er dog blevet lvl72 i wow, op fra 42, så nu mangler der ikke så meget endnu...inden det for alvor bliver en timesink. :-) Min oprindelige char er dog 74, men har ikke rørt den siden jul, da jeg fokuserer på den nye.
Er nået til ambush banen i Resistance 2 men er ikke lige kommet videre. Og er slet ikke kommet igang med LBP... :-/
#2308 McPeter 16 år siden
http://www.ps3fanboy.com/2009/01/13/danish-police-...
;-)
Har også lige købt Soldner-X, men har ikke fået prøvet det endnu...
#2309 colocho 16 år siden
Finder det ganske underholdende, der er fuld knald på hele tiden, systemet med at man kan skifte planer fungerer upåklageligt (du kan f.eks. se andre spillere kæmpe i baggrunden, for derefter skynde dig derhen og deltage i slaget). Kampsystemet er relativt simpelt, sigt/skyd/dræb - men efter et stykke tid, når man lærer at styre sin karakter fuldt ud, åbner det sig helt.. Altså et simpelt spil, som alligevel har en vis dybde.. Og fik jeg sagt der er knald på? ;-)
Håber det kan bruges..
#2310 elwood 16 år siden
Det er mere ment på min næste pc, når den engang skal opgraderes.