Jeg har netop her i eftermiddag spillet mig igennem Dead Space. En utrolig stemningsfuld oplevelse, men efter at have gennemført første kapitel kan jeg godt blive lidt i tvivl om, hvorvidt jeg overhovedet har nerverne til at spille mig igennem spillet. Det er dog et rigtig godt spil, og selvom jeg var lidt irriteret over grafiske hak indimellem (selvom jeg egentlig har læst, at det skulle køre fuldstændig flydende?), er jeg indtil videre godt imponeret over det. Interfacet er meget intuitivt og velfungerende, og stemningen er tilpas utryg til, at man får et par chok allerede i første kapitel!
Jeg har det lidt på samme måde. Er vist kommet til chapter 3 eller 4... men jeg synes det er begyndt at blive lidt kedeligt. Stemingen i spillet er god... lyddesignet er fantastisk og grafisk er det meget flot... men det er ved at blive lidt ensformigt. Og da jeg ikke er den store tilhænger af Resident Evil shockeffekter, tvivler jeg på at jeg får gennemført spillet. Tror jeg vil gennemføre Brothers In Arms i stedet... eller prøve lidt Shaun White.
Fuldt beskæftiget med LBP, Resistance 2 og Dead Space.. Plus diverse ps-store spil, Bionic Commando, Eden og et eller andet 2d shooter spil jeg ikk li ka huske titlen på.
Så der er nok at lave :-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
#2291 elwood 16 år siden
Looking good.. Looking good...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2292 rubberdub 16 år siden
#2293 McPeter 16 år siden
^^
#2294 ks 16 år siden
#2295 Corgan 16 år siden
Jeg har det lidt på samme måde. Er vist kommet til chapter 3 eller 4... men jeg synes det er begyndt at blive lidt kedeligt. Stemingen i spillet er god... lyddesignet er fantastisk og grafisk er det meget flot... men det er ved at blive lidt ensformigt.
Og da jeg ikke er den store tilhænger af Resident Evil shockeffekter, tvivler jeg på at jeg får gennemført spillet.
Tror jeg vil gennemføre Brothers In Arms i stedet... eller prøve lidt Shaun White.
#2296 El vez 16 år siden
http://filmz.dk/forum/tagwall/hd-heads-up-7-33178#...
:)
#2297 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2298 Bony 16 år siden
#2299 DarkLight 16 år siden
Spiller nu:
LBP (Ved at lave en bane, som checke andre baner ud fra tid til anden)
Fallout 3 (Lige begyndt)
PoP (Herlig "spil lige 1½ time" agtigt)
Pending:
Far Cry 2
Dead Space
+ nogle jeg ikke kan huske :)
#2300 colocho 16 år siden
Fuldt beskæftiget med LBP, Resistance 2 og Dead Space..
Plus diverse ps-store spil, Bionic Commando, Eden og et eller andet 2d shooter spil jeg ikk li ka huske titlen på.
Så der er nok at lave :-)