#3241, will do! Jeg har dog udarbejdet en ret særpræget teknik. Jeg spæner rundt med rocket-launcher, og når jeg har brugt mine to skud sprænger jeg mig selv i luften med en granat for at respawne med rocket-launcheren igen :-) Indtil jeg lige kommer ind i "rytmen" igen er det min bedste chance for at få en masse kills ;-)
Skal vi ikke bare sige at det er ikke uden grund at jeg kalder mig selv for RPG_HawK
Kommer tilbage fra Delta Force dagene, hvor det var mit ynglings våben, ikke noget sjovere end og nakke en modstander, på den anden side, ved og skyde ham med en RPG fra lang lang afstand, vi snakker den længder som gør at hvis de bare flyttede sig en cm, ville jeg ramme forbi. Men de lå og var optaget af og lege sniper i græsset 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3242 - Haha, det lyder ellers som en ganske underholdende teknik. Men jeg kan nu ikke forstå, at du kan få flere kills med en RPG end med et almindeligt våben. RPG kan sådan set være okay, men granatkasteren er fandens' opfindelse. Jeg hader det våben som pesten! Ødelægger et sjovt spil, til hver en tid. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Delta Force!.... ;-) Det spil havde jeg fulstændig glemt, men det er da vel også ved at være 10 år siden det spil kom frem? Men er du da gal hvor jeg råspille de 2 første spil pænt meget! Men det var vist også helt nyt med de der vidtstragte åbne marker/savaner, så vidt jeg husker. Ahh, den nostalgi altså...
#3246 hehe ja det rigtigt, man sad længe og kiggede i horisonten efter noget som bevægede sig, hvorefter man fyrede en RPG i retningen, og 5-10 sekunder siden så man en bekræftelse på at man ramte 8-)
Er der nogen der ved lidt mere om den Fallout 3 expansion?
Spiller man med samme figur? Uden at jeg gider gå ind i spoiler detaljer...
Noget der irriterer mig ved Fallout 3 (som ellers er et FANTASTISK spil) er at man ikke får XP points efter man er nået level 20. Sindsygt tåbeligt.. Det motiverer jo ikke rigtigt én til at spille videre.
#3243, hehe, ja Delta Force sparkede sgu røv! Jeg spillede dæleme også 2'eren meget. Der var ikke noget federe end at gå Rambo-style med en mega machine gun. Og så naturligvis også at lege med RPG'en :-)
#3244, det er udelukkende fordi, jeg er så meget ud af træning, at jeg ellers ikke kan ramme noget som helst ;-)
#3241 Bony 16 år siden
#3242 The Insider 16 år siden
#3243 elwood 16 år siden
Kommer tilbage fra Delta Force dagene, hvor det var mit ynglings våben, ikke noget sjovere end og nakke en modstander, på den anden side, ved og skyde ham med en RPG fra lang lang afstand, vi snakker den længder som gør at hvis de bare flyttede sig en cm, ville jeg ramme forbi. Men de lå og var optaget af og lege sniper i græsset 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3244 Bony 16 år siden
#3245 MuManden 16 år siden
Delta Force!.... ;-)
Det spil havde jeg fulstændig glemt, men det er da vel også ved at være 10 år siden det spil kom frem? Men er du da gal hvor jeg råspille de 2 første spil pænt meget!
Men det var vist også helt nyt med de der vidtstragte åbne marker/savaner, så vidt jeg husker.
Ahh, den nostalgi altså...
#3246 cyberzed 16 år siden
#3247 elwood 16 år siden
Ja jeg mener også de var et stykke fremme dengang.
Faktisk er der fuld gang i serien stadigvæk, men efter 3'eren hvor de ændrer grafik motoren til det rene uskyld mit fransk lort!
Har jeg mistet interessen, mener det var Voxel der var det hotte dengang og som Delta Force 1 og 2 benyttede sig af.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3248 PredatorX 16 år siden
Spiller man med samme figur? Uden at jeg gider gå ind i spoiler detaljer...
Noget der irriterer mig ved Fallout 3 (som ellers er et FANTASTISK spil) er at man ikke får XP points efter man er nået level 20. Sindsygt tåbeligt.. Det motiverer jo ikke rigtigt én til at spille videre.
#3249 colocho 16 år siden
#3250 The Insider 16 år siden
#3244, det er udelukkende fordi, jeg er så meget ud af træning, at jeg ellers ikke kan ramme noget som helst ;-)