Nok et af de mest mindeværdige øjeblikke på E3, afsløringen af MGS2 Sons of Liberty Traileren, det var noget af det vildeste vi var vidne til den dag, jeg kan selv huske første gang jeg så den trailer, og bagefter alle videoerne med folk der stod med åben mund over den.
Og themet Harry Gregson Williams når han er best! får stadig kuldegys af det.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Lille interview, hvor der fortælles om inspirationen bag spillets mange ting.
Det virker som om de har fat i den lange ende, og gameplayet virker også fedt, men før jeg får en demo, er det svært og bedømme selv, men det er stadigvæk Day 1 buy for mig, på grund af to ting.
Kevin Conroy, og Mark Hamill, at høre dem igen i deres roller, blir så fedt, især Mark Hamill, som stadigvæk er min ynglings joker.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Fik lige spillet lidt Mirror's Edge her til aften. Jeg ved ikke helt, hvad jeg egentlig synes endnu. Sjældent har jeg spillet et spil, hvor jeg dør så ofte over de mindste af de mindste fejl, men samtidig føles det også helt fantastisk, når man endelig får gang i sit "flow".
Og hvor jeg dog elsker at starte et nyt spil, hvor trofæerne falder som modne æbler hver halve minut ;)
#3297, jeg var sgu skuffet, desværre. Jeg er stort set færdig med det, men jeg lod det samle støv i et godt stykke tid, før jeg tog mig sammen til at spille det igen. Det kan være ekstremt frustrerende til tider, især hvis man er nødt til at gentage det samme stunt igen og igen, fordi man misser en kant eller en væg med få milimeter. Flot og alternativt er det dog, men jeg har netop taget hul på InFamous, og én af de første ting, jeg bed mærke i, var, hvordan det var langt lettere og sjovere at hoppe fra og op af bygninger og kanter end i Mirror's Edge.
Gennemførte det på Normal uden og benytte et våben en eneste gang, kun hvor det var påkrævet, nøj hvor er sidste level grum når man spiller på den måde, men jeg klarede det og har trofæ'et for at ha gennemført uden brug af våben.
#3298 Jeg plejer og sige ME Laver Parkour der ser sejt, ud når man kan det, mens Assasins Creed får en til og se sej ud hele tiden 8-)
Er godt igang med InFAMOUS, faktisk meget munter spil, byen er dog lidt død i det, men taget det som er sket i betragtning, så passer det vel meget godt med det.
Starten af spillet er dog herlig brutal, Press Start... Og så kastes du direkte hårdt og brutal ind i det, det er satme fedt.
Ja, det skal jeg også have prøvet på et tidspunkt. Demoen var rigtig god, specielt da man lige begyndte at få føling for styrelsen. Eksamenstiden byder desværre dog ikke på meget tid, så jeg holder mig til et par timer her og der i de spil, jeg alligevel har liggende.
Jeg tror heller ikke, at jeg kommer til at synes Mirror's Edge er helt fantastisk. Ofte når jeg slet ikke at orientere mig før jeg bliver skudt, så det er virkelig trial n' error. Fedt når det virker, men temmelig ufedt, når man gentager den samme sekvens 20 gange for at finde logikken. Det kostede dog kun 13 pund, så det er til at leve med :)
Spiller i Infamous igennem som ond eller god? Jeg skal så absolut være ond :)
#3291 elwood 16 år siden
Nok et af de mest mindeværdige øjeblikke på E3, afsløringen af MGS2 Sons of Liberty Traileren, det var noget af det vildeste vi var vidne til den dag, jeg kan selv huske første gang jeg så den trailer, og bagefter alle videoerne med folk der stod med åben mund over den.
Og themet Harry Gregson Williams når han er best! får stadig kuldegys af det.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3292 elwood 16 år siden
Gametrailers.com
Der sker en masse nu her.
Batman Arkham Asylum Joker gameplay, Just Cause 2, Big Surf Island Burnout Paradice Osv osv.
Ha en god fredag vi skrives ved senere.
#3293 McPeter 16 år siden
http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/6411945/...
Kunne nu godt tænke mig at prøve en demo først, da sådanne offroad spil enten er knald eller fald. Kunne ikke lide Motorstorm fx.
#3294 elwood 16 år siden
Krydser fingrer for de kan gør det igen 8-)
Brutal Legend
Coming this Rocktober
And he shall bring them ROCK!
Bayonetta, Dantes hyperaktive søster ? hehe
#3295 elwood 16 år siden
Lille interview, hvor der fortælles om inspirationen bag spillets mange ting.
Det virker som om de har fat i den lange ende, og gameplayet virker også fedt, men før jeg får en demo, er det svært og bedømme selv, men det er stadigvæk Day 1 buy for mig, på grund af to ting.
Kevin Conroy, og Mark Hamill, at høre dem igen i deres roller, blir så fedt, især Mark Hamill, som stadigvæk er min ynglings joker.
#3296 elwood 16 år siden
Jeg havde nu håbet på en hel ny PSP, og ikke blot redesign, af den eksisterende teknologi.
Men den ser nu officiel nok ud.
To eksempler på hvor meget musikken kan gøre for en trailer.
Prototype
Først den lettere humoristiske, når man tænker på hvo'en spillet normalt vises
The Saboteur
Yderst stemningsfuld trailer
#3297 ks 16 år siden
Og hvor jeg dog elsker at starte et nyt spil, hvor trofæerne falder som modne æbler hver halve minut ;)
#3298 The Insider 16 år siden
#3299 elwood 16 år siden
Gennemførte det på Normal uden og benytte et våben en eneste gang, kun hvor det var påkrævet, nøj hvor er sidste level grum når man spiller på den måde, men jeg klarede det og har trofæ'et for at ha gennemført uden brug af våben.
Jeg plejer og sige ME Laver Parkour der ser sejt, ud når man kan det, mens Assasins Creed får en til og se sej ud hele tiden 8-)
Er godt igang med InFAMOUS, faktisk meget munter spil, byen er dog lidt død i det, men taget det som er sket i betragtning, så passer det vel meget godt med det.
Starten af spillet er dog herlig brutal, Press Start... Og så kastes du direkte hårdt og brutal ind i det, det er satme fedt.
#3300 ks 16 år siden
Jeg tror heller ikke, at jeg kommer til at synes Mirror's Edge er helt fantastisk. Ofte når jeg slet ikke at orientere mig før jeg bliver skudt, så det er virkelig trial n' error. Fedt når det virker, men temmelig ufedt, når man gentager den samme sekvens 20 gange for at finde logikken. Det kostede dog kun 13 pund, så det er til at leve med :)
Spiller i Infamous igennem som ond eller god? Jeg skal så absolut være ond :)