Gravatar

#3351 elwood 15 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3352 Bobby Singer 15 år siden

#3321 - Hov så slet ikke din besked før, men ja jeg så det på også på gamespot. Først så jeg det på IGN, men den gik i stå, så jeg gik desværre glip af lidt af konferencen, men det jeg så så da godt ud for xbox ejerne.

Der var mange spændende indslag, så alt i alt vil jeg sige at det var en god konference.

Jeg glæder mig til at se hvad Sony kan præsentere i morgen, de skal virkelig hive de tunge skyts frem for ikke at blegne fuldstændig i forhold til xbox!
Idjit
Gravatar

#3353 elwood 15 år siden

Ja Microsoft havde virkelig det tunge skyts fremme, Hideo Kojima tingen kommer til og gøre ond, jeg tør slet ikke bevæge mig ind på gamespot forummet nu her hehe, Banboy agressivness bigtime er jeg sikekr på 8-)

Ja jeg synes også det var en god konfrerenche de havde, ikke så mange obskøre indslag Project Natal kan gå hen og blive intressant, hvis man tænker i baner som Peter M.

Men self. skal de ha en masse af de der crazy aktivitets demo'er også, for at sælge det nemmer, men jeg ku godt se det her gå hen og blive noget stort, hvis de rette tænkere sætter sig ned, Lionhead demo'en var en godt eksemple.

Modern Warfare 2 demo'en var satme fed, og med Beatles Rockband i starten, det satme sådan man åbner showet.

Og Crackdown 2 havde jeg slet ik set komme, og Alan Wake damm jeg glæder mig til det.

Og så blev Hideo Kojimas teasing afsløret, spændt og se hvad det blir for et projekt.

Sony har Heavy Rain, Uncharted 2, og hvis Team Ico får deres Trico vist frem, så har vi allerede en god start.

Masser af fede nye PSn titler, lur mig om ikke Pixel Junk dukker op med deres Shooter.

og forhåbentlig en masse overraskelser, som vi intet har hørt om, Rockstar Games er jo igang med noget nyt (men de holder sig en del væk fra E3 normalt, men jeg ved de sku være igang med noget for Sony)

Men ja Bliver spændende med Sony imorgen.

Btw nogen der er god til tidszoner, hva klok er det de går på er det om aften, eller når man sidder på sit arbejde suk.
Gravatar

#3354 caks 15 år siden

#3353 ifølge gamespot som jeg så det på, kommer nintendos i morgen om 20 timer og 18 minutter og sonys om 22 timer og 18 minutter. dvs nogenlunde samme tid som i dag
Gravatar

#3355 elwood 15 år siden

Ahh ok, så er jeg hjemme når det starter, vil hade ikke og ku se det live nemlig 8-)
Gravatar

#3356 The Insider 15 år siden

#3351, har jeg dæleme ventet længe på! Det bliver spillet, der endelig får mig med på the Rock Band-bandwagon :-)
War. War never changes.
Gravatar

#3357 elwood 15 år siden

hehe.
Gravatar

#3358 elwood 15 år siden

Haha Gamespot forum er allerede ved og blusse op, tråd efter tråd bliver lukket derinde.

Gravatar

#3359 elwood 15 år siden

Modern Warfare 2 demo'en som blev fremvist.

Part 1

Part 2

Part 3
Gravatar

#3360 elwood 15 år siden

Splinter Cell Conviction Preview

Slick måde og vise objectives på.

Skriv ny kommentar: