Remade engine, og med full voice Support, man kan heldigvis skifte til classic mode også, således at det er det hel originale spil man spiller uden Voices, men det er nu meget sjov og høre Dominic Armato i rollen som Guybrush igen.
Now if only man ku finde en undskyldning for at a Murray med i 1'eren...
8-)
Men det her er en nyhed jeg er glad for, især når man stadigvæk kan spille det Old School.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Oh ja, E3. Fandme ikke den heldigste tid for ens eksamenskoncentration.
Kudos til Microsoft for at lade Modern Warfare 2 (der altså kommer til alle konsoller) tage hele 7-8 minutter af deres konference. Det så fandme godt ud, og bliver nok det første COD spil, som jeg bare må købe.
James Cameron lød ret begejsteret for sit samarbejde med Ubisoft. (den sang har jeg dog hørt før)
Nåja Joel Edward McHale er vært for Ubisoft i år.
Jason Vanderberg enter stage med Stok og fortæller om hans spil Red Steel 2 exclusive til Wii Motion Plus, live demo nu, mere detaljerede styring, og ny grafisk stil, hmm 2. gang lykkens gang måske, må vente og se, var ikke umiddelbart noget der fik mig op af stolen.
Så skal der høres om Splinter Cell: Conviction igen ahh det spil skal nok få en del omtale, de har virkelig ændret deres formular.
Samme demo som til Microsoft Konfrerenchen, men det ser stadigvæk fedt ud, især deres projecting af spillets historie, og mission objectives, som ses ingame, er ret snedig synes jeg.
Det bibeholder en i spillet'ets univers.
hehe Joel Edward McHale, klare sku tjansen som vært ret godt, det gør hvertfald Ubisoft konfrerenchen mere spændende, end de plejer og være med alle de franskm mænd.
Nåå Nu er det Casual gamers tur.
Imagine games!
Argg hvor gemte jeg den Cyanid kapsel henne!
De skøre franskmænd slår til igen med Rabidds Go home, starter udmed en sød demo af en Rabbid i en Wii Mote, ja du læste rigtigt.
Assasins Creed 2 CG trailer desværre kun, men what a Trailer! Sætter Stemningen fuldstændig!
2'eren vil følge en af Desmond's andre forfædrer (ham du ser i traileren, og ikke altair eller hva man kalder det, Eizo eller noget i den stil hedder han.
Det foregår i Venice som sagt, og jeg tror stadigvæk vi kommer til og høre om Desmond nutiden, men jeg tror stadigvæk at det primære spil bliver i fortiden så at sige.
Men ja blir spændende og se hvo'en de tager op efter 1'eren, fordi jeg vil mene Desmond må blive nødt til og komme i maskinen igen.
Måske Kristen Bell taler over sig igen inden spillet kommer ud hehe.
Hader når det er klokken sent på hverdag, eller mens man er på arbejde.
Ubisoft's var satme drøj og komme igennem i starten.
Håber satme Sony følger Microsoft trop med ikke og snakke salgstal, eller i det mindste blot nedtonet det kraftigt, eller lavet det som LBP level igen 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hvornår er Splinter Cell: Conviction release dato? Er det stadig XBOX360 ekslusive?
Det er ser virkelig, virkelig godt ud. Det bliver nok det første spil, som jeg for alvor kommer til at ærgre mig over at gå glip af, fordi jeg kun ejer PS3'en.
Ja, håber Desmond dukker op igen som hovedpersonen! Og at man også får nogle svar på, hvilken organisation af assassins, der eksisterer i nutiden, og som Desmond er medlem af. Jeg tænker på scenen, hvor man får at vide, at en gruppe i nutiden prøvede at bryde ind og redde Desmond, og så er der naturligvis også hende sekretæren, som "hjælper" en til sidst. Gad godt vide, hvad hendes rolle var også. Og så håber jeg da lidt på, at man måske til slut, eller i en evt. 3'er, kan give den lidt gas i nutiden også :-)
#3371 elwood 15 år siden
Remade engine, og med full voice Support, man kan heldigvis skifte til classic mode også, således at det er det hel originale spil man spiller uden Voices, men det er nu meget sjov og høre Dominic Armato i rollen som Guybrush igen.
Now if only man ku finde en undskyldning for at a Murray med i 1'eren...
8-)
Men det her er en nyhed jeg er glad for, især når man stadigvæk kan spille det Old School.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3372 elwood 15 år siden
Ubisofts Konfrerenche som er en del zzz snak, vælger så og hive James Cameron frem! for at fortælle om Avatar filmen, og spillet.
Hmm gad vide hvo'en Sony vil toppe den 8-)
Avatar ide'en begynder og lyde lidt som den der nye Bruce Willis film, hvor folk lever gennem en anden krop.
Damm den film lyder mere og mwere vild, jo mere han fortæller nu her.
#3373 McPeter 15 år siden
#3374 ks 15 år siden
Kudos til Microsoft for at lade Modern Warfare 2 (der altså kommer til alle konsoller) tage hele 7-8 minutter af deres konference. Det så fandme godt ud, og bliver nok det første COD spil, som jeg bare må købe.
Sony's konference er i aften kl. 20.00.
#3375 elwood 15 år siden
James Cameron lød ret begejsteret for sit samarbejde med Ubisoft. (den sang har jeg dog hørt før)
Nåja Joel Edward McHale er vært for Ubisoft i år.
Jason Vanderberg enter stage med Stok og fortæller om hans spil Red Steel 2 exclusive til Wii Motion Plus, live demo nu, mere detaljerede styring, og ny grafisk stil, hmm 2. gang lykkens gang måske, må vente og se, var ikke umiddelbart noget der fik mig op af stolen.
Så skal der høres om Splinter Cell: Conviction igen ahh det spil skal nok få en del omtale, de har virkelig ændret deres formular.
Samme demo som til Microsoft Konfrerenchen, men det ser stadigvæk fedt ud, især deres projecting af spillets historie, og mission objectives, som ses ingame, er ret snedig synes jeg.
Det bibeholder en i spillet'ets univers.
hehe Joel Edward McHale, klare sku tjansen som vært ret godt, det gør hvertfald Ubisoft konfrerenchen mere spændende, end de plejer og være med alle de franskm mænd.
Nåå Nu er det Casual gamers tur.
Imagine games!
Argg hvor gemte jeg den Cyanid kapsel henne!
De skøre franskmænd slår til igen med Rabidds Go home, starter udmed en sød demo af en Rabbid i en Wii Mote, ja du læste rigtigt.
Assasins Creed 2 CG trailer desværre kun, men what a Trailer!
Sætter Stemningen fuldstændig!
Og her er den omtalte trailer
Assasins Creed 2 CG trailer
Hmm jeg får lidt et deja'vu bortset fra at der dene gang ikke går så "lang" tid før spillet kommer på gaden.
Men jeg glæder mig til og se lidt gameplay, foprhåbentlig her senere på E3.
#3376 The Insider 15 år siden
#3377 elwood 15 år siden
2'eren vil følge en af Desmond's andre forfædrer (ham du ser i traileren, og ikke altair eller hva man kalder det, Eizo eller noget i den stil hedder han.
Det foregår i Venice som sagt, og jeg tror stadigvæk vi kommer til og høre om Desmond nutiden, men jeg tror stadigvæk at det primære spil bliver i fortiden så at sige.
Men ja blir spændende og se hvo'en de tager op efter 1'eren, fordi jeg vil mene Desmond må blive nødt til og komme i maskinen igen.
Måske Kristen Bell taler over sig igen inden spillet kommer ud hehe.
#3374 Perfekt tidspunkt!
Hader når det er klokken sent på hverdag, eller mens man er på arbejde.
Ubisoft's var satme drøj og komme igennem i starten.
Håber satme Sony følger Microsoft trop med ikke og snakke salgstal, eller i det mindste blot nedtonet det kraftigt, eller lavet det som LBP level igen 8-)
#3378 elwood 15 år siden
Colors!
#3379 ks 15 år siden
Det er ser virkelig, virkelig godt ud. Det bliver nok det første spil, som jeg for alvor kommer til at ærgre mig over at gå glip af, fordi jeg kun ejer PS3'en.
#3380 The Insider 15 år siden