Gal jeg fik tæsket noget "Need for speed:Undercover" igennem i går. Men det har desværre nogle seriøse grafik og lyd problemer i ny og næ, men kan man se bort fra det, så er spillet egentlig ok underholding, når man først er kommer igang. Men når jeg har gennemført kariere delen, så må vedkomne jeg lånte spillet af, gerne få det igen og højst sansynligt uden jeg lige kommer til at savne det igen. Men han får det ikke før jeg har fået den guldmedalje i trofæerne...
Jeg synes generelt, at der mangler nogle bedre racerspil til PS3'en.
Jeg er ret glad for Burnout, men synes efterhånden, at der ikke er så meget mere at opnå deri. Online fungerede heller aldrig rigtigt for mig, og var alt, alt for ubalanceret til min smag.
Så er der naturligvis GRID og MotorStorm: PR, men jeg kan ikke rigtig gennemskue om nogle af dem er noget for mig. GRID har endda ingen trofæer :/
Orv, forresten så tror jeg at jeg overså om du skulle købe Motorstorm: PR, det spil kan JEG ikke rigtig anbefale, det har jeg nemlig også lånt, men tror kun jeg har brugt 1-2 timer på det og nu står det bare der på hylden uden jeg ænser det, så må nok snart aflevere det tilbage! Så tag GRID i stedet, hvis du kan finde det til en overkommelig pris, selvom der ikke er Trofæer med, det kan varmt anbefales.
#3966 Jaa, man kan jo ikke lade være, når nu der lurer en guldmedalje lige rundt om hjørnet. ;-)
Forresten, har det ikke bare været noget "lort" det de har kommet ud med i de sidste par uger hos PSN?
#3961 MuManden 16 år siden
Men det har desværre nogle seriøse grafik og lyd problemer i ny og næ, men kan man se bort fra det, så er spillet egentlig ok underholding, når man først er kommer igang. Men når jeg har gennemført kariere delen, så må vedkomne jeg lånte spillet af, gerne få det igen og højst sansynligt uden jeg lige kommer til at savne det igen.
Men han får det ikke før jeg har fået den guldmedalje i trofæerne...
#3962 ks 16 år siden
Jeg er ret glad for Burnout, men synes efterhånden, at der ikke er så meget mere at opnå deri. Online fungerede heller aldrig rigtigt for mig, og var alt, alt for ubalanceret til min smag.
Så er der naturligvis GRID og MotorStorm: PR, men jeg kan ikke rigtig gennemskue om nogle af dem er noget for mig. GRID har endda ingen trofæer :/
Oh well, der er vel altid DIRT 2 til efteråret.
#3963 MuManden 16 år siden
Det er det fedeste bilspil jeg har spillet siden GT4 til PS2...
#3964 McPeter 16 år siden
http://playstation.joystiq.com/2009/06/25/super-st...
#3965 MuManden 16 år siden
Jeg må indrømme at det ikke lige var noget for mig, men det er jo smag og behag.
#3966 Bony 16 år siden
#3967 McPeter 16 år siden
http://ps3.ign.com/dor/objects/811232/quantic-drea...
#3968 MuManden 16 år siden
Orv, forresten så tror jeg at jeg overså om du skulle købe Motorstorm: PR, det spil kan JEG ikke rigtig anbefale, det har jeg nemlig også lånt, men tror kun jeg har brugt 1-2 timer på det og nu står det bare der på hylden uden jeg ænser det, så må nok snart aflevere det tilbage!
Så tag GRID i stedet, hvis du kan finde det til en overkommelig pris, selvom der ikke er Trofæer med, det kan varmt anbefales.
Jaa, man kan jo ikke lade være, når nu der lurer en guldmedalje lige rundt om hjørnet. ;-)
Forresten, har det ikke bare været noget "lort" det de har kommet ud med i de sidste par uger hos PSN?
#3969 ks 16 år siden
Og PSN afspejler vel sommeren. Battlefield 1943 kommer vist i næste uge dog!
#3970 McPeter 16 år siden