Jeg overvejer det McPeter, og bliver nok også nød til det, når jeg engang løber tør. Indtil da, så udsætter jeg det :)
Ja, jeg må træne lidt mere. Rejser dog på ferie imorgen til 2 uger uden nogen form for PS3, så når jeg er tilbage, er jeg formentlig tilbage på bar bund!
4003! Konsoltråden er mægtig populær, og størrelsen af den er egentlig lidt pudsigt, da vi stort set kun er 5-6-7 personer, der skriver i den :)
Spilmæssigt er jeg gået i gang med Bioshock. For silvan det er svært. Jeg spiller på hard i øjeblikket, så jeg har på fornemmelsen, at det bliver fuldstændig sindsygt når jeg skal spille på sværeste sværhedsgrad; "survivor". Men indtil videre går det meget godt. Overraskende godt, når man tænker på at jeg kun har prøvet demoen en halv time og derfor spiller første gang på anden sværeste niveau. Men det er nu ganske underholdende.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg har sagt det før, men jeg var lidt underwhelmed af Bioshock. Først og fremmest fordi det ikke var meget andet end et flot remake af System Shock 2 - blot adskillige timer kortere og med et langt, langt være interface. Underholdende, flot og stemningsfuldt, men også en anelse forglemmeligt. SS2 FTW!
Er jeg i øvrigt vitterligt den eneste herinde, som har spillet SS2? Synes aldrig nogen andre nævner det, og det er jo ellers the greatest game of all time! Det var helt forrykt hvor identiske historierne i Bioshock og SS2 var... nøjagtig de samme karakterer, bare med andre navne, de fuldstændig samme twists... Zero Punctuation understregede det på morsom vis i sin anmeldelse.
#4001 elwood 16 år siden
Ahhh busting make me feel good, det spil skal altså hjem en dag, men ikke lige nu.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4002 Bony 16 år siden
#4003 ks 16 år siden
Ja, jeg må træne lidt mere. Rejser dog på ferie imorgen til 2 uger uden nogen form for PS3, så når jeg er tilbage, er jeg formentlig tilbage på bar bund!
4003! Konsoltråden er mægtig populær, og størrelsen af den er egentlig lidt pudsigt, da vi stort set kun er 5-6-7 personer, der skriver i den :)
#4004 Bony 16 år siden
#4005 elwood 16 år siden
Jeg tæller for 2 8-)
#4006 The Insider 16 år siden
#4007 elwood 16 år siden
#4008 The Insider 16 år siden
#4009 elwood 16 år siden
Nu er Ken Levine jo også en af hovedmændne bag SS2, så jeg finder det ret naturligt han ikke hel ku slippe universet.
Greatest game of all time? ahh der går mit hjerte nok til Deus Ex (nynner main menu themet) men det er jo lidt i samme boldgade.
Warren Spector bag Deus Ex, Ken Levine bag SS2, Warren Spector producer på SS.
#4010 Bony 16 år siden